ÖNEMLİ AÇIKLAMA

burada gördüğünüz ürünlerden edilen siparişleriniz size türkiyenin neresinde olursanız olun,ptt kargo ile gönderilir ve paket ücreti alıcıya aittir(bir kg.aşmadığı sürece paket fiyatı standart 5 tl,dir
çok sorulduğu için bu uyarıyı yazma gereği duydum da:))
HOŞLUK OLSUNNN!!!
NTV MUHABİRİ SORAR:''EN SON OKUDUĞUNUZ YAZAR?''
MÜNİB ENGİN NOYAN:
''CENABI ALLAH' EN SON ÇIKAN KİTABINA BAYILDIM''....

7 Ağustos 2013 Çarşamba

BUNLARDA ŞİMDİLİK MAKİNAMDAN ÇIKANLARRR

















arkadaşlar daha makinamı yeni aldım onun için birkaç kumaşla deneme dikişleri yaptım ortayada bu güzel işler çıktı.yukarıdaki bebek pike takımımızı teyze kızım sevdiği bir arkadaşına hediye etmek için aldı alırkende eee teyzecim girişimci bayanları desteklememiz lazım değilmi ama,, ilk siftah benden olsun dedi ona kocaman bir teşekkür ediyor kullanacak bebeğimize güle güle iyi günlerde sıcacık uyusun içinde diliyorum...

   bir diğer sarı battaniyemizi görümcem kızına doğum hediyesi götürdü,hatta şuan istanbul yolundalar iyi günlerde olsun doğacak kuzumuza inşALLAH sağlıkla kullansınlar...

  diğer gördüklerinizde bir seccade kur'an seti,böyle bir model yoktuda ben oturup kumaşın başına ne çıkar bundan deyince ortaya gayet hoş bir iş çıktı,şöyleki alan kişi hem çeyizine bohça yapabilsin hemde isterse kendisi,, yada hediye ettiği kimse için kullanışlı olsun diye biraz geliştirdim,dışına hurç vazifesi görecek büyük boy kabını diktimki bir gözüne tesbih diğer gözüne başörtüsü koyabilsinler,yada damat bohçası yapacaksa bir yana terlik diğer yana havlu koyup içindende seccadesi çıkıyor zaten yanınada kur'an çantasıyla hoş bir takım oldu,,
  
dilerim burada gören arkadaşlarda beğenirler zira isteyen olursa sipariş üzerine göndermeyi düşünüyorum,ileride çok daha değişik şeylerde görebilirsiniz bu sayfada ama şimdilik malum araya bayram girdi böyle oldu:))

    her ne kadar artık bayramlar bayram gibi yaşanamasada,içimdeki eski bayramların kırıntılarıyla teselli olmaya çalışıp,bizim çocuklarımıza,,, çocukluktaki bayramlarımızı anlatıp yaşatmaya çalışmakla geçiricem bu bayramıda...dünya yıkılıyor müslümanların gördüğü zulüm altında,feryatlar ortalığı inletiyor,yürekler yangın,neyin bayramını kutlayacağız bilmiyorum ama en azından dualarımızda unutmayalım onları ,daha sıkı sarılalım seccademize,dualarımıza,namazlarımıza,medet YA RAB!!! MEDET SENDEN'DİR ANCAK

   ağzınızın tadı kaçmadan kutlayacağınız nice bayramlar görün inşALLAH!!!!!!

1 yorum:

  1. Aysegül kardesim blogunu Cahidenin sayfasindan ögrendim cok güzel olmus Hayirli ugurlu olsun InsaAllah istedigin gibi olumlu neticelere ulasirsin Ayrica bayraminida kutlar Allaha emanet ol derim.

    YanıtlaSil

“... İnsanları yüzüstü cehenneme sürükleyen, ancak dillerinin ürettikleridir.” (Tirmizî, İman 8, İbn Mâce, Fiten
* Kullarıma söyle, sözün en güzelini söylesinler. Sonra şeytan aralarını bozar. Çünkü şeytan, insanın apaçık düşmanıdır.(İsra-53)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...