ÖNEMLİ AÇIKLAMA

burada gördüğünüz ürünlerden edilen siparişleriniz size türkiyenin neresinde olursanız olun,ptt kargo ile gönderilir ve paket ücreti alıcıya aittir(bir kg.aşmadığı sürece paket fiyatı standart 5 tl,dir
çok sorulduğu için bu uyarıyı yazma gereği duydum da:))
HOŞLUK OLSUNNN!!!
NTV MUHABİRİ SORAR:''EN SON OKUDUĞUNUZ YAZAR?''
MÜNİB ENGİN NOYAN:
''CENABI ALLAH' EN SON ÇIKAN KİTABINA BAYILDIM''....

12 Ağustos 2013 Pazartesi

CÜMLETEN SELAMÜN ALEYKÜM


  
umarım hepinizin gönlünce geçirdiği güzel bir bayram olmuştur,şükür bizde ailecek akraba eş dost el öpmesi,gönül alması derken hüzün içinde geçti gitti o mübarek günler...
 
aslında ne büyük kayıp insan ömründe her saniye farkedebilene,anın kıymetini değerlendirene,geçmişinde iz bırakana ne mutlu,,dolu dolu yaşayana
  
rabbim cümlemizi razı olduğu zümreye dahil eylesin.amin...ecmain

  arkadaşlar ben bugün çok sevdiğim bir gönül dostuma ve onun gönül dostlarına kocamannnnnnnnnn
bir teşekkür etmek istiyorum,zira bu sayfa açılalı daha bir hafta ancak olmuştur ama ilk gün cahide ablamın sayfasından beni görüp 630 kişi ziyaretime gelmiş,ve ben çok şaşırdım ama bir o kadarda mutlu oldum hoş gelmişler sefalar getirmişler...
    
bu sebeple benim hep en sıkıntılı zamanlarımda yanımda olan ,varlığıyla içimi huzur dolduran,hayatımda pek çok konuda çığır açmama vesile olan çok ama çokkkkk sevdiğim cahide sultanıma(http://cahidejibek.com/)ve onun vesilesiyle tanışıp gönülbağı kurduğum yüzlerini hiç görmesemde dertleriyle dertlenip sevinçleriyle mutlu olduğum bütün gönül dostlarıma ayrı ayrı kocaman bir teşekkür ve sevgilerrrrrr,hepinizi çok ama çok seviyorum canlarım benimmmmmmmmm

8 yorum:

  1. Güzelim benim, şu yazdıklarınla, blogunla beni çok duygulandırdın. Öncelikle blogun hayırlı olsun. İçini nice nice güzelliklerle doldurursun inşaAllah. İnanıyorum ki, sen bunu en iyi şekilde başaracaksın.
    Bu güzel sözlerin için sana çok teşekkür ederim ama emin ol sende sitemize çok şeyler kattın.Kendi adıma senden çok şey öğrendim. Allah razı olsun canım.
    İnşaAllah bol bol müşterin ve siparişin olur. Yorulmadan, sıkılmadan nice nice siparişler hazırlarsın. Rabbim işlerini hayr etsin, helal rızıklarını artırsın.
    Bende seni çok seviyorum. Allah'a emanet ol bitanem...

    YanıtlaSil
  2. Blogunuz hayırlı olsun. Ben de Cahide Hanımın sessiz takipçilerindenim. sizinde verdiğiniz linki yorumlarda görünce blogunuza bakmak istedim. Ayşegül Hanım güzel bir blog olmuş ancak sarılı yıldızlar çok göz alıyor:) dikkat dağıtıyor. onları biraz azaltsanız daha iyi olur sanki.sevgilerimle

    YanıtlaSil
  3. Ablacım bende senı ALLAH ICIN COOK SEVIYORUM SENDE BENIM HAYATIMDA O GUZEL YERI GELINCE GULDUREN YERI GELINECDE HUZUNLENDIREN AMA HEP ICINDE UMUT BULUNAN YORUMLARINLA KALBIMDE BIR YER ALDIN. INSAALLAH hayırlı musterılerın olur. bende artık sıkı takıpcınım haberın olsun. :)

    YanıtlaSil
  4. fatmacım canım benim ALLAH razı olsun güzel kardeşim,bütün iyi dileklerin için,sen hep benim dualarımdasın çok bakamadım ama bir ara el işi havlular vardı cahide ablamın sayfasında seninmiydi benmi yanlış hatırlıyorum bilmiyorum ama çok beğenmiştim ellerine sağlık kardeşim,sıkıntılarımız hep ortak dünya hali işte,napalım dertleşmeye devam ben hep beklerim canım buyur gellll:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canımsın ablam . ALLAH razı olsun. evet o havlu ve şal resimleri benimdi.senınde dedıgın gıbı dunya hali kendıı capımda bır seyler yapmaya calısıyorum. ALLAH tum musluman kardeslerımın gonlune gore versın. selamun aleykum ve rahmetullah

      Sil
  5. şenaycım hoşgeldin her zman beklerim canım benim,uyarını dikkate aldım canım kısa zamanda uygun bişey ayarlıycam,çok sağol kardeşim

    YanıtlaSil
  6. Ben de sıkı bir Cahide takipçisi olarak bu ailenin bir ferdi olarak görüyorum kendimi. Bloğun hayırlı uğurlu olsun. Güzel etkileşimler, paylaşımlar olsun aramızda bundan sonra. Güzel yürekli herkese selam olsun :)

    YanıtlaSil
  7. Ben de sıkı bir Cahide takipçisi olarak bu ailenin bir ferdi olarak görüyorum kendimi. Bloğun hayırlı uğurlu olsun. Güzel etkileşimler, paylaşımlar olsun aramızda bundan sonra. Güzel yürekli herkese selam olsun :)

    YanıtlaSil

“... İnsanları yüzüstü cehenneme sürükleyen, ancak dillerinin ürettikleridir.” (Tirmizî, İman 8, İbn Mâce, Fiten
* Kullarıma söyle, sözün en güzelini söylesinler. Sonra şeytan aralarını bozar. Çünkü şeytan, insanın apaçık düşmanıdır.(İsra-53)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...