ÖNEMLİ AÇIKLAMA

burada gördüğünüz ürünlerden edilen siparişleriniz size türkiyenin neresinde olursanız olun,ptt kargo ile gönderilir ve paket ücreti alıcıya aittir(bir kg.aşmadığı sürece paket fiyatı standart 5 tl,dir
çok sorulduğu için bu uyarıyı yazma gereği duydum da:))
HOŞLUK OLSUNNN!!!
NTV MUHABİRİ SORAR:''EN SON OKUDUĞUNUZ YAZAR?''
MÜNİB ENGİN NOYAN:
''CENABI ALLAH' EN SON ÇIKAN KİTABINA BAYILDIM''....

14 Ağustos 2013 Çarşamba

GÜNAYDINNNNNNNNN

g

kocaman bir günaydınnnnnnnnnnnnnnn,
selam olsun bütün dostlarıma,aşina olduklarıma,şöyle bakınıp çıkanlarıma,hepinize huzurlu bereketli bir gün diliyorum rabbim gönlünüzden geçen bütün hayırlı hacetlerini kabul buyursun cancazlarımmm....
sabah çaylarınız benden afiyet olsun
arkadaşlar bloğum henüz tasarım aşamasında o yüzden dikişlerimi daha sonra ara ara diktikçe ekliycem şimdilik biraz çene yapıp kaçıyorum sebebiyse daha tam olarak neyin nerden olduğunu ancak keşfediyorum bu sebeple özellikle belirtmek istiyorumki o kıymetli yorumlarınız bana geliyor sayfamda yayınlıyorum lakin hala cevapları size nereden ulaştıracağımı bir türlü bulamadım malesef yayınla sil ve kaldır tuşundan başka seçenek yok bu sebeple lütfen alınıp bana cevap yazmamış diye düşünmeyin bu sorunada bir çözüm bulucam inşALLAH...
siz kıymetli yorumlarınızı bana yazmaya devam edin gene ,çünkü fikirleriniz ve eleştirileriniz benim için önemli
şenaycım sağolasın hoş geldin banada çok sık geldi yıldızlar ama akışını ben değiştiremiyorum uygun bişey bulursam belki başka arka plan ayarlarım canım sağol uyarın için...
fatmacım sende hoşgeldinnnnnn,her zaman beklerim
cahide ablam kıymetlim sanada kocaman bir teşekkür yorumunu okuyunca gözlerimden yaşlar süzüldü,ayyyy canlarım yaaaa seviyorum ben sizleri hemde çokkkkkkk
haydi siz çayları höpürdetin bende biraz keşfe çıkayım bakalım neler bulabilicem:))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

“... İnsanları yüzüstü cehenneme sürükleyen, ancak dillerinin ürettikleridir.” (Tirmizî, İman 8, İbn Mâce, Fiten
* Kullarıma söyle, sözün en güzelini söylesinler. Sonra şeytan aralarını bozar. Çünkü şeytan, insanın apaçık düşmanıdır.(İsra-53)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...