ÖNEMLİ AÇIKLAMA

burada gördüğünüz ürünlerden edilen siparişleriniz size türkiyenin neresinde olursanız olun,ptt kargo ile gönderilir ve paket ücreti alıcıya aittir(bir kg.aşmadığı sürece paket fiyatı standart 5 tl,dir
çok sorulduğu için bu uyarıyı yazma gereği duydum da:))
HOŞLUK OLSUNNN!!!
NTV MUHABİRİ SORAR:''EN SON OKUDUĞUNUZ YAZAR?''
MÜNİB ENGİN NOYAN:
''CENABI ALLAH' EN SON ÇIKAN KİTABINA BAYILDIM''....

6 Ağustos 2013 Salı

HOŞGELDİNİZZZZZZZZZZ





merhaba herkese,bugün bir ilke adım atıp blok dünyasına dalmış vaziyetteyim...
doğrusu daha neyin nerden yapılacağı konusunda çokta bir fikrim olmasada inanmak başarmanın yarısıdır deyip ya ALLAH,BİSMİLLAH başladık bakalım,ALLAHc.c utandırmasın diyorum
   

arkadaşlar bu sayfada çok ta bişey aramayın bunu neden söylüyorum çünkü burada en fazla göreceğiniz şey bazen şirin bir patik,bazen süslü bir terlik,bazen bir miniğin dünyaya gözlerini ilk açtığında kendisini içinde bulacağı bir bebek battaniyesi yada bir genç kızın çeyiz sandığında olmasını çok arzu ettiği bir nesne bulursunuz en fazla... 
   
     yani beklentiyi ilk günden yüksek tutmayalım burası benim evde vaktimi değerlendirmek,, bütçeye katkıda bulunmak için el becerilerimi değerlendireceğim sizlerinde beğenileri olursa dahada cesaretleneceğim,bazen dünyaya dair bazen o günkü ruh hallerimi paylaşıp stres atacağım bir sayfa... 

1 yorum:

  1. selamun aleykum ablacım.. hayırlı olsun blogun ınsaALLAH ALLAH beklentılerını karsılar.. senı uzun zamandır Cahıde ablamda goremedık. buralarda gormek dahada guzel...kolay gelsın. :)

    YanıtlaSil

“... İnsanları yüzüstü cehenneme sürükleyen, ancak dillerinin ürettikleridir.” (Tirmizî, İman 8, İbn Mâce, Fiten
* Kullarıma söyle, sözün en güzelini söylesinler. Sonra şeytan aralarını bozar. Çünkü şeytan, insanın apaçık düşmanıdır.(İsra-53)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...