ÖNEMLİ AÇIKLAMA

burada gördüğünüz ürünlerden edilen siparişleriniz size türkiyenin neresinde olursanız olun,ptt kargo ile gönderilir ve paket ücreti alıcıya aittir(bir kg.aşmadığı sürece paket fiyatı standart 5 tl,dir
çok sorulduğu için bu uyarıyı yazma gereği duydum da:))
HOŞLUK OLSUNNN!!!
NTV MUHABİRİ SORAR:''EN SON OKUDUĞUNUZ YAZAR?''
MÜNİB ENGİN NOYAN:
''CENABI ALLAH' EN SON ÇIKAN KİTABINA BAYILDIM''....

1 Ekim 2013 Salı

BEN GELDİMMMMMMMMMMMM İNŞALLAH




    
cümleten selamün aleyküm sayfama uğrayan,ben yokken bakınıp geçen,yolu bir şekilde buraya düşen öyle yada böyle sayfamızla bir bağı olan bütün misafirlerime gönül dostlarıma kocaman bir selammmm gönderiyor hepiniz ve hepimiz için RABB''imden hayırlı,bereketli,gönlünüzden geçenlerin hayatınıza haşrolduğu güzel bir gün diliyorum,hastalarımıza şifalar,dertlilerimize devalar,işsizlerimize iş,eşsiz kardeşlerimize eş velhasıl kimin ne sıkıntısı varsa hepsine canı gönülden dualarımı yolluyor güzel bir gün diliyorum...

     evet gelelim bana!!! acaba bu kadın nerelerde bloğunu bir açtı bir dahada kaç zamandır uğramadı diye merak eden kardeşlerim olmuş çokça hepinize selam ediyorum bu kadar benimseyip önemsediğiniz için kocaman bir teşekkürü borç biliyorum

      ben nerelerdeydim neler yaptım neler ahhh bir bilseniz eminim çoğunuz beni topa tutardınız ya neyse özel hayata saygı diyelim mahremiyete girmeden diğer yaptıklarıma geçelim,evvela ve en önemlisi artık meleğimiz yuvadan uçtu kızımı evlendirdim:)) işte bu sebepten baya bir telaşımız koşturmalarımız oldu çok şükür yerini yurdunu buldu rabbim evlerine huzur muhabbet versin tüm yeni evlenmiş çiftlerimizle birlikte bütün evlatlarımıza ve bizimkilerede inşALLAH...
  
     başkaca neler yaptım derseniz uzun kara yolculukları yaptım bu ara izmir denizli arası mekik dokudum desem yeridir gittim geldim,gittim geldim yoruldum çünkü önce annemin yoğun bakım sebebiyle hastanede olması sonrasındaysa düğün için yaşlı nineciğimin özel arabayla getirilmesi  ve tekrar geri götürülmesi, arada ufak alışverişler için derken baya bir seyahat ettim bu yaz,çok şükür anacığım normale döndü ama aileme ve bana hatta özellikle bana korkusu yetti,rabbim kimseye kaldıramayacağı yükler vermesin amin...

      evet gelelim dikişlere valla kardeşlerim bunca koşturmacanın arasında dikiş filan yaptım desem yalan olur ufak tefek çeyizin eksikleri paça etek kıvırma haricinde makinacığımın semtine bile uğrayamadım,ama yatarken bile kafamda bol bol tasarladım durdum şunuda dikeyim bunuda sökeyim derken iplikler makaslar havalarda uçuştu durdu...eeeee bunca telaş ve yorgunluğun ardından artık güzel tasarımlarla karşınıza çıkarım yakında nasipse bakalım
      
şimdi bana müsade malum kahvaltı saati ev ahalisinin geride kalanlarına kahvaltı hazırlamak gerek,sizlerede ağız tadıyla sevdiklerinizle bir arada muhabbetle edilecek nice kahvaltılar diliyorum afiyetle kalın inşALLAH

    


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

“... İnsanları yüzüstü cehenneme sürükleyen, ancak dillerinin ürettikleridir.” (Tirmizî, İman 8, İbn Mâce, Fiten
* Kullarıma söyle, sözün en güzelini söylesinler. Sonra şeytan aralarını bozar. Çünkü şeytan, insanın apaçık düşmanıdır.(İsra-53)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...