ÖNEMLİ AÇIKLAMA

burada gördüğünüz ürünlerden edilen siparişleriniz size türkiyenin neresinde olursanız olun,ptt kargo ile gönderilir ve paket ücreti alıcıya aittir(bir kg.aşmadığı sürece paket fiyatı standart 5 tl,dir
çok sorulduğu için bu uyarıyı yazma gereği duydum da:))
HOŞLUK OLSUNNN!!!
NTV MUHABİRİ SORAR:''EN SON OKUDUĞUNUZ YAZAR?''
MÜNİB ENGİN NOYAN:
''CENABI ALLAH' EN SON ÇIKAN KİTABINA BAYILDIM''....

22 Kasım 2013 Cuma

HAYIRLI CUMALARRR

cümleten selamün aleyküm hayırlı cumalar RAB''bimin güzel kulları...
kaç günlerdir bişey paylaşamadım çünkü önce güzel bir grip oldum:))güzel grip nasıl oluyor diyenlere şöyle oluyor kardeşlerim valla etim kemiğimden ayrılıyor zannettim,boğazım ayrı şişti,öksürük,hapşuruk eşliğinde burun akıntısı geniz tıkanması,,,velhasıl gribin bütün aşamalarını bir bir atlattım,çok şükür daha iyiyim RAB''bim kimseye kaldıramayacağından fazlasını vermesin inşALLAH günahlarımız yaprak yaprak dökülmüştür,mevlamdan gelince hastalık bile ayrı güzel,helede nice envayi çeşit dertlere gark olmuş kardeşlerimiz varken insan hastayım demeye imtina ediyor...
   neyse biraz iyileşince hemen aşuremi yaptım dağıttım çok şükür çok keyifliydi .çünkü bu kez aşuremi evimde değilde bütün malzemelerimi toplayıp başka bir yerde yaptım iyikide öyle yapmışım çok mutlu oldum,bu görevde bitip eve dönünce hemen kuzinemi kurdum salonum şenlendi:))valla etim kemiğim ısındı,içinede bu yılın ilk patateslerini atıp kumpir keyfimize diyecek yoktu, üstünde pişen bazlama eşliğinde yanınada çay ve tereyağı olunca insan yatıp kalkıp secde ediyor yaradana bunca nimete gark olmak ve yeterince şükredememek endişesiyle...
 işte böyle dostlar bu ara odun kömür taşıması,evi temizlemesi,diğer koşturmaları derken bayağı yoruldum ama boş durdummu:???hayırrrrrrrrrrr
dururmuyum hiç yattığım yerden,çanta ördüm,bebek battaniyasi ördüm,yetmedi birde bebek hırkası ördüm ama resimler daha sonra çekicem yükliycem inşALLAH,çünkü bugün gene işim başımdan aşkın yetişmedi aceleden bişeyler yazıvereyim dedim cancazlarım...
   şimdilik herkese ALLAH'a emanet olun diliyorum.bu mübarek günlerde yüceler yücesi mevlam gönlünüzden geçen bütün güzellikleri yaşamınıza nakşetsin.selam ve dua ile

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

“... İnsanları yüzüstü cehenneme sürükleyen, ancak dillerinin ürettikleridir.” (Tirmizî, İman 8, İbn Mâce, Fiten
* Kullarıma söyle, sözün en güzelini söylesinler. Sonra şeytan aralarını bozar. Çünkü şeytan, insanın apaçık düşmanıdır.(İsra-53)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...