ÖNEMLİ AÇIKLAMA

burada gördüğünüz ürünlerden edilen siparişleriniz size türkiyenin neresinde olursanız olun,ptt kargo ile gönderilir ve paket ücreti alıcıya aittir(bir kg.aşmadığı sürece paket fiyatı standart 5 tl,dir
çok sorulduğu için bu uyarıyı yazma gereği duydum da:))
HOŞLUK OLSUNNN!!!
NTV MUHABİRİ SORAR:''EN SON OKUDUĞUNUZ YAZAR?''
MÜNİB ENGİN NOYAN:
''CENABI ALLAH' EN SON ÇIKAN KİTABINA BAYILDIM''....

25 Kasım 2013 Pazartesi

MAKROME İPİNDEN ÇANTA MODELLERİ










merhabalar RAB''bimin güzel kulları...ALLAH''IN C.C rahmeti,selamı ve bereketi üzerinize olsun.
çok yağmurlu bol rahmetli şu güzel günde sizler için 2 çanta modeli ekledim,yapımı gayet kolay...
  
şu su yeşili rengindeki örnek benden yapmak istediği heybe için fikir isteyen canım kardeşim
FATMA'ya,yanihttp://gulerbutik.blogspot.com/ guler butiğe özel ithaf edilmiştir:))
  oklavayla ve makrome ipiyle yapılıyor,malesef ipim o kadar yetti fatmacım ama fikir olmuştur gene.ben düz ördüm bu ablan işleri bir türlü yetiştiremiyorda ondan biraz gecikti canım kardeşim,sen daha uzununu örerek heybe yapabilirsin....
 diğer siyah olanda tam çocuklu hanımlar için ben bütün örüp ağız kısmına elimdeki taşlı bir broştan hoş bir büzgü yeri yaptım fikir olur sizede.bu modelide bütünce ördüm hiç bir yerinde dikiş yoktur,çokta ömürlük bir çanta,ben sırta takılır şakilde tasarladım ama isteyen değişikte yapabilir...
   evet canım kardeşlerim isteyen kendisi örebilir isteyende ben hiç anlamam sen bana ör diyebilir:))
yaptırmak isteyenler meil atabilir fiyatlarıda gayet ucuzdur,içlerinde iplerin kendi renginde astarı ve ağız kısımlarındada fermuarları vardır bir dip not olsun diye eklemiş olayımmmm,yani gayet kullanışlı ve güvenlidirlerrrr:))

1 yorum:

  1. Selamun aleykum ve rahmetullah..Oncelıkle sıtemdekı yeleklerı beyendıgın ıcın tesekkur ederım. Bu guzel suprız ıcınde ben tesekkur ederım. Sırt cantasına bayıldım. Ben heybemı daha buyuk yapıcam suan elımde nohut ornegı şal var :) ne zaman bıter kım bılır..
    ALLAH hayırlı musterıler versın..sevgılerımle...

    YanıtlaSil

“... İnsanları yüzüstü cehenneme sürükleyen, ancak dillerinin ürettikleridir.” (Tirmizî, İman 8, İbn Mâce, Fiten
* Kullarıma söyle, sözün en güzelini söylesinler. Sonra şeytan aralarını bozar. Çünkü şeytan, insanın apaçık düşmanıdır.(İsra-53)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...