ÖNEMLİ AÇIKLAMA

burada gördüğünüz ürünlerden edilen siparişleriniz size türkiyenin neresinde olursanız olun,ptt kargo ile gönderilir ve paket ücreti alıcıya aittir(bir kg.aşmadığı sürece paket fiyatı standart 5 tl,dir
çok sorulduğu için bu uyarıyı yazma gereği duydum da:))
HOŞLUK OLSUNNN!!!
NTV MUHABİRİ SORAR:''EN SON OKUDUĞUNUZ YAZAR?''
MÜNİB ENGİN NOYAN:
''CENABI ALLAH' EN SON ÇIKAN KİTABINA BAYILDIM''....

29 Aralık 2013 Pazar

BEBEK YELEK,ŞAPKA VE PATİKLERİİİ

ÜZERİNE TIKLAYIP BÜYÜTEBİLİRSİNİZ:))



cümleten selamün aleyküm ve rahmetullahü ve berakatü bu sayfanın sevgili misafirleri:))
biliyorsunuz bu ara hergün sayfamı güncelleyemiyorum ama geçerli mazeretlerim var:))
sebebi şu artık bu kardeşiniz daha sıcak para içeren ticaret işine atıldı:))şöyleki artık pazarcı ablalara, teyzelere iş dikmeye başladım,bu yüzdende evim daha doğrusu dikiş odam atölyeyi geçti,getiriyorlar çuvalla tülü al dikmesi, tasarlaması senden satması bizden diye,banada kesip,biçip dikmek kalıyor,bu desen şöylemi olur,şunu böyle yapsam dahamı iyi olur,aman çok ta güzel tülü varmış bundan şu daha iyi olur deyip kendimi kaybediyorum tüllerin içinde..
ne dikiyorum derseniz ilerki günlerde resimlerinden paylaşıcam ama şimdilik isimleri geçsin,peçetelik,poşetlik,damacana kılıfı v.s
ama bu ara tek faaaliyetim bu değil tabi ,bunlar sadece gündüz mesaisi,birde bunun gecesi var.gecelerin ilk kısmını malum sayfamda belirtmiştim kartopu etkinliği var ona hazırladığım sürpriz örgüm,herkesi uyutup ortalıktan kaldırdıktan sonraki ikinci kısımda ise:)) ileride resimlerini paylaşacağım boncuk işlerim yer alıyor...
haaa bu işlerle uğraşırken kuzucuğumu ihmal ediyorum sanmayın bu işlerin her birinde muhakkak onunda küçücükk parmakları var tabiiii:))
evin işleri,yemeği,çamaşırı,bulaşığı artık işten saymıyoruz,onlar günlük ayrıntılar malum,bunun dışındaki koşturmacalarımdan daha sonra gene bahsederim fakat bazı bencileyin yorum yazmayı beceremeyen kardeşlerim olmuş,soruyorlar abla bunca işi nerede yapıyorsun,nasıl yetiştiriyorsunda birde oğluna evine zaman ayırıyorsun diye,kardeşlerim aslında bunca işi sadece kendim için yapmıyorum biraz hayır hasenatta yapabilelim dünya gözüyle diye paralanıyorum,sırf biryerlerde hiç yüzünü görmediğimiz,sesini duymadığımız ama her birimize muhtaç olan,bizim beğenmediğimiz bayat deyip çöplere doldurduğumuz ekmeklerin her bir lokmasına ihtiyacı olan,tek suçu mazlum olması güç yetirememesi olan RABB'imin nice kıymetli kullarına acaba bir faydam olurmu derdiyle dertleniyor olmamdan.
neyse bugün hava güzel kuzuğumu parka çıkartıcama söz verdim bekliyor başımda,ilerleyen günlerde merak eden kardeşlerim için dikiş odamdan manzaralar gelicek bekleyiniz:))
şimdilik sizlere bir yelek patik,birde şapka patik resimleriyle başbaşa bırakıyorum şuna ördüm buna ördüm demiyorum artık çünkü kime örerseniz örün nasip değilse onu giyemiyor,kimin nasibiyse o giyecek yani
son olarak örmek isteyenler olursa diye yeleğin arkadan resminide çektim çünkü bi yerde görmedim kafadan salladım bu yelek modelini, bütün örüp bir kerede çıktım,yaka oyuntularınıda örerken ayarladım,yani ayrı örüp sonradan dikmedim, sonrada kenarlarını tığla örüp birleştirdim.yapacak olanlar herhalde kolayca anlar diye düşünüyorum ve hepinize mutlu ,hayırlı hafta sonları diliyorummmmm:)))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

“... İnsanları yüzüstü cehenneme sürükleyen, ancak dillerinin ürettikleridir.” (Tirmizî, İman 8, İbn Mâce, Fiten
* Kullarıma söyle, sözün en güzelini söylesinler. Sonra şeytan aralarını bozar. Çünkü şeytan, insanın apaçık düşmanıdır.(İsra-53)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...