ÖNEMLİ AÇIKLAMA

burada gördüğünüz ürünlerden edilen siparişleriniz size türkiyenin neresinde olursanız olun,ptt kargo ile gönderilir ve paket ücreti alıcıya aittir(bir kg.aşmadığı sürece paket fiyatı standart 5 tl,dir
çok sorulduğu için bu uyarıyı yazma gereği duydum da:))
HOŞLUK OLSUNNN!!!
NTV MUHABİRİ SORAR:''EN SON OKUDUĞUNUZ YAZAR?''
MÜNİB ENGİN NOYAN:
''CENABI ALLAH' EN SON ÇIKAN KİTABINA BAYILDIM''....

18 Aralık 2013 Çarşamba

KUM BONCUKTAN SEHPA PEÇETESİ
















  esselamün aleyküm ve rahmetullahü ve berakatü sayfamın sevgili konukları.
malumununz günlerdir pek birşey yayınlamıyom.sebebine gelince birincisi geçtiğimiz haftayı sürekli bere ve atkı örmekle geçirdim düz bere ve atkılar olduğundan sayfaya koymaya gerek bile duymadım:))
ikincisi ise artık kış geldi ve sadece salonumda soba yanıyor dikiş odama neredeyse hiç uğramaz oldum,bu ara sürekli salonda örgü ve incik boncukla meşguliyetim sürüyor,laf aramızda makinamı özledim valla,, aslında bir bebek pike takımı diktim bir kaç gün önce ama kenar süslerini dikmem gerek o yüzden birkaç güne anca eklerim.

gelelim bu günkü boncuk işlerimize valla bizim oralarda böyle işlere deliye haşhaş saydırmak denir...
açılımı ise şöyle, yahu sende hiç akıl fikir yokmu bu kadar sıkıntılı işle uğraşıp duruyorsun demek.
ben bu ara bu boncuktan bir sürü çeşit örtü ve peçete yaptım,aslında ilk merakım kızımın çeyizine salon takımı başlamakla oldu,ama daha sonraları boncuk deryasından kendimi alamadım.

yukarıda gördüğünüz bir kaç motifi boncukla uğraşmayı seven kardeşlerimiz için seçenek olsun diye ekledim çünkü ben bu tarz bir şeylere internette ararken hep aynı motifin değişik sitelerde değişik renkteki kum boncuklardan yapıldığını görünce bendede aynısı olsun istemedim şahsen,oneymiş öyle kızılay dağıtmış gibi kime gitsen sehpada aynı örnek duruyor hiç benim tarzım değil:))

beni tanıyanlar bilir bende sabır hat safhada,, yani tam bu işle uğraşmak için en önemli başlıca gerekli şey sabırdır,bu boncuklar hayalet misina dediğimiz kıldan ince görünmez ipe tek tek iğne yardımıyla dizilerek yapılıyor ve oldukça meşakkat içeriyor çünkü tam motif bitmek üzereyken birden düğüm oluverse yada bir boncuk eksik olsa denk gelmiyor ve tamamını bozmak gerekiyor,helede benim gibi gündüz çocuğuyla meşgul olup ona ayıracağınız vakitten çalmak istemeyipte gece yarısından sonra bu işlerle meşgul oluyorsanız o anları siz tahmin edin artık nasıl geçiyor...

neyse ben zoru severim ve azimle mıçan taşı deler hayat felsefemdir:))hal böyle olunca hiç üşenmem defalarca söker takar denerim içime sininceye kadar çok zor beğenirim yani..
yukarıdaki motifleri kendi kafamdan uydurdum hem daha kullanışlı oldu hem diğerlerinen çok daha şık durdu,hemide bir özelliği daha var isteyen iki şekilde kullanabiliyor,içe çevirince motif yuvarlak ve kalp şeklinde oluyor,dışa çevirince köşeli ve şekli değişik oluyor.eeee az kafa patlatmadım bu motif için olsun o kadar

  canlarım isteyen buyursun kendi yapsın,isteyende ben sıkıntılı kadınımdır hiç uğraşamam bu işlerle sen benim yerime uğraşıver desin hepside bana uyar:))ben bu motiflerden şömen tablada yaptım,tepsi örtüsüde,hatta havlu kenarı bile yaptım ama o zamanlar bir blok açacağım hayal bile olmadığından hiç birini resimlemeyi akıl edememişim ama şimdilerde yeniden yavaş yavaş uğraşmaya başladım,sözün özü illa bu renk olması şart değil istediğiniz renklerde istediğiniz ölçülerde hayal ettiğiniz her ne ise siz tarif edin ben hazırlar gönderirim,benim çeyizimde farklı olsun şöyle kimsede olmayan bende olsun filen derseniz ahada işte burası tamda aradığınız yerrrrr

   ne kadar iddialı konuştum yahu:))neyse çenem düştü örgülerim beni bekler hepinize hayırlı bir güne uyanacağınız,huzurlu bir gece diliyorum,selametle kalın hoşçakalın

1 yorum:

  1. RAHMAN VE RAHİM OLAN ALLAHIN ADIYLE:)))BLOĞUN HAYIRLI OLSUN EMEKLERİN BEREKETLİ RABBİM SANA GÜÇ VE KUVVET VERSİN TAKİPTE OLACAĞIM İNŞALLAH

    YanıtlaSil

“... İnsanları yüzüstü cehenneme sürükleyen, ancak dillerinin ürettikleridir.” (Tirmizî, İman 8, İbn Mâce, Fiten
* Kullarıma söyle, sözün en güzelini söylesinler. Sonra şeytan aralarını bozar. Çünkü şeytan, insanın apaçık düşmanıdır.(İsra-53)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...