ÖNEMLİ AÇIKLAMA

burada gördüğünüz ürünlerden edilen siparişleriniz size türkiyenin neresinde olursanız olun,ptt kargo ile gönderilir ve paket ücreti alıcıya aittir(bir kg.aşmadığı sürece paket fiyatı standart 5 tl,dir
çok sorulduğu için bu uyarıyı yazma gereği duydum da:))
HOŞLUK OLSUNNN!!!
NTV MUHABİRİ SORAR:''EN SON OKUDUĞUNUZ YAZAR?''
MÜNİB ENGİN NOYAN:
''CENABI ALLAH' EN SON ÇIKAN KİTABINA BAYILDIM''....

11 Aralık 2013 Çarşamba

SATILIK BEBEK BATTANİYE VE ŞAPKA TAKIMI

SATILDI,AMA İSTEYENE AYNISINDAN ÖRÜP HAZIRLARIM:))









selamün aleyküm sayfama yolu düşen rabbimin güzel kulları.bugün sizlerle epeydir paylaşmak istediğim ama bi türlü tamamlayamadığım bebek battaniyesini paylaşmak istedim.aslında bunu hastayken geçtiğimiz haftalarda örmüştüm ama henüz içinin elyafını altının astarını geçiremedim çünkü malzeme siparişim henüz elime geçmedi.kenarının güpürleri takılıp içinin astarıda dikilip elyafınıda diktimmi çok pufidik sıcacık bir battaniyemiz olacak.ben bu ara bu ipe sarmış vaziyetteyim bu hafta evde kim varsa hatta evde olmayıp evlenip gidenlere bile:))bu ipin değişik renklerinden bereler ördüm durdum.herkes ipin yumuşaklığına bayıldığından sipariş edip duruyor banada örmek kalıyor.gelelim battaniyemizin ölçülerine.100 cm.ye 100 cm.ölçülerine sahiptir.içi elyaf dışı el örgüsüdür.kenarına kendi renginde şık bir güpür dikilecek inşALLAH.yanındada şapkasıyla şık bir takımdır.isteyen bana meil atabilir değişik renklerinide sipariş edebilirsiniz.astarını dikince yeniden resimlerini yüklerim birde öyle görün diye.şimdilik sevgilerle 

5 yorum:

  1. Battaniye çok şık olmuş ellerinize sağlık bende bloğuma beklerim hayırlı günler.

    YanıtlaSil
  2. Meb çok brendon acaba ne örgüsü bu çift tığ mı

    YanıtlaSil
  3. Meb çok brendon acaba ne örgüsü bu çift tığ mı

    YanıtlaSil
  4. Meb çok brendon acaba ne örgüsü bu çift tığ mı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba canım cvp geç oldu özür dilerim, internetim yok şuan malesef komşumdan girebiliyorum o yüzden, gelelim sorunuzun cevabına canım benim ben iki şişle normal ördüm, hiçbir özelliği yok y ani düz örgü ama ipin yapısı öyle hoşki ördüğün zaman bu şekilde duruyor, nako marka bebek yünü.başka sorun olursa geçte llsa cvplarım.sevgilerrrr

      Sil

“... İnsanları yüzüstü cehenneme sürükleyen, ancak dillerinin ürettikleridir.” (Tirmizî, İman 8, İbn Mâce, Fiten
* Kullarıma söyle, sözün en güzelini söylesinler. Sonra şeytan aralarını bozar. Çünkü şeytan, insanın apaçık düşmanıdır.(İsra-53)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...