ÖNEMLİ AÇIKLAMA

burada gördüğünüz ürünlerden edilen siparişleriniz size türkiyenin neresinde olursanız olun,ptt kargo ile gönderilir ve paket ücreti alıcıya aittir(bir kg.aşmadığı sürece paket fiyatı standart 5 tl,dir
çok sorulduğu için bu uyarıyı yazma gereği duydum da:))
HOŞLUK OLSUNNN!!!
NTV MUHABİRİ SORAR:''EN SON OKUDUĞUNUZ YAZAR?''
MÜNİB ENGİN NOYAN:
''CENABI ALLAH' EN SON ÇIKAN KİTABINA BAYILDIM''....

3 Aralık 2013 Salı

SATILIK BEBEK TULUMU

 arkadaşlar birkaç kişi meil atıp kaç aylık bebeğe göre olduğunu sormuşlar bende baya kocaman bir yapma bebeğe giydirip tekrar resim ekledim baya büyük örmüşümki bu bebek içinde kayboldu sanırım 6 aya kadar rahatlıkla giydirilebilir


ÜZERLERİNE TIKLAYARAK BÜYÜTEBİLİRSİNİZ







selamün aleyküm rabbimin kıymetli kulları.bugün sizlerle çok severek ördüğüm cicimi cici bir tulum şapka takımını paylaşmak istiyorum.süslemeleri az önce bitti sıcağı sıcağına hemen paylaşayım istedim.gecenin bu saatine kadar bana eğlencelik oldu bu sevimli tulumumuz.tamda soğuk kış günlerinin artık kapımıza dayandığı şu günlerde böylesine birşey tasarlıyım istedim.aldım yumağı elime ya ALLAH bismillah başladım kafadan uydurdum ama bence çok hoş oldu.
arkadaşlar bu yumaklar öylesine yumuşak öylesine pufidikki insanın elinden bırakası gelmiyor,yumoş yumoş yünleri oğluşumun elinden kurtarasıya göbeğim çatladı,her elime örgüyü alışımda anne yaşasın banamı örüyon deyip yumağı kaptı durdu bende söz verdim oğluşuma bu yünden şapka yapıcam en kısa sürede...
gelelim takımımıza canlarım bu sevimli tulum soğuk kış günlerinde sürekli üzerini açıp duran bi türlü örtünmeyi sevmeyen bebişlerimizi düşünerek tasarladım aslında,bir giydiriceksin sabaha kadar içinde fırın gibi sıcacık yatıcaklar,üzeri açıldı derdi yok.sadece gece yatarken değil gezmelikte gayet şık durur bana kalırsa
  şimdide ördüğüm ipten bahsedeyimki kardeşlerimin aklında soru işaretleri kalmasın,canlarım bu yumaklar himalaya dolphin baby colors yünleri,gayet yumuşak,bir o kadarda sıcacık tutuyor ve en güzel yanı 40derece yıkanabilir ve hiçbir sarkma sünme yapmıyor,üstelik ben üzerinde yazandan 2 numara ince şişle ördüm daha bir sıkı oldu.
tabi bu yünler düğerlerinden oldukça tuzlu ve bu küçücük görünen tulum şapka takımı tam 5 adet 100 gramlık yumaktan çıktı,ama bence fazlasıyla değer doğrusu aldıkları parayı fazlasıyla hakediyor
son olarak diyeceğim hah tam benim aradığım değişik bir şey işte bu diyorsanız,yada sevimli bebişinizi yakınlarda kucağınaza alma hazırlığındaysanız,veyada şöyle kimsede olmayan bir hediye vermek istiyorum diyorsanız buyrun efenim sizleri bekliyorrrrr
arkadaşlar bu yumaktan elimde birkaç gün önce ördüğüm rengi değişik birde bebek battaniyem var yakında onuda ekliycem inşALLAH,üzerinde birkaç süsleme planlıyorumda ondan eklemedim,isteyenler bu takımın değişik renklerinide sipariş edebilir,erkek bebekler içinde çok tatlı renkleri mevcut,keyfinize kalmış yani sizler isteyin ben tasarlar sevdiklerinize severek hediye edeceğiniz şeylere severek vesile olurummmm:))
ne sevgi dolu bir yayın oldu yahu gecenin bu saatinde,valla bu saatte bu enerji sırf bu yumoş ipin yumuşaklığından...
daha sonra bu yünden bebişlerimize yeleklerde sıradaki fikirlerim,bakalım artık nasipse planlıyorum diyelim
bu sevimli takım benim olsun diyenler bana aysegulcebiseyler@gmail.com  adresine meil atarak ulaşabilirlerrrrr.sevgiyle kalın hoşçakalınnnn

3 yorum:

  1. Aleykum selam ve rahmetullah..Çok sevımlı gorunuyor..Benım afacan ogluma lazım boyle bırsey ama 10 tane yun yer sanırım :) 3 yasındakı oglusuma ormek ıcın. Gıyecek bebeklere sımsıden sıcacık uykular dılıyorum.ellerıne saglık cok guzel bır fıkır olmus..selamun aleykum...

    YanıtlaSil
  2. Çok sevimli şirin ellerinize sağlık sevgiler.

    YanıtlaSil
  3. Begenmenize sevindim kizlarrrr,tesekkurler kiymetli yorumlariniz icinnn:-)

    YanıtlaSil

“... İnsanları yüzüstü cehenneme sürükleyen, ancak dillerinin ürettikleridir.” (Tirmizî, İman 8, İbn Mâce, Fiten
* Kullarıma söyle, sözün en güzelini söylesinler. Sonra şeytan aralarını bozar. Çünkü şeytan, insanın apaçık düşmanıdır.(İsra-53)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...