ÖNEMLİ AÇIKLAMA

burada gördüğünüz ürünlerden edilen siparişleriniz size türkiyenin neresinde olursanız olun,ptt kargo ile gönderilir ve paket ücreti alıcıya aittir(bir kg.aşmadığı sürece paket fiyatı standart 5 tl,dir
çok sorulduğu için bu uyarıyı yazma gereği duydum da:))
HOŞLUK OLSUNNN!!!
NTV MUHABİRİ SORAR:''EN SON OKUDUĞUNUZ YAZAR?''
MÜNİB ENGİN NOYAN:
''CENABI ALLAH' EN SON ÇIKAN KİTABINA BAYILDIM''....

28 Ocak 2014 Salı

KAR TOPU ETKİNLİĞİ İÇİN HAZIRLADIĞIM GECE LAMBASI



 bunların tamamı kullanmayı planladığım malzemeler:))

 bu dalları budakları,kozalaklarıda oğluşumla bahçemizden toplayıp geldikkk:))
 burası çok zor oldu,önce internetten araştır beğen resim seç,sonra yazıcıdan çıktı al ölçü ayarla,sonra üzerlerinden kesip çıkartmak istediğin bölümleri çiz,daha sonrada tek tek falçatayla içlerini muaazzam olarak boşalt,amanın imdat diye çığırasım geldiiii
 bu eve bayıldım özellikle tam kafamdaki kulube:))
 aslında bu şekilsiz herifide kullanayımmı diye düşünsemde bana hiçte sevimli gelmiyor şu noel babaları birilerinin,o yüzden almıyım alanada mani olmıyım:))

 eşim defalarca tepeme gelip gidip sen çıldırmış olmalısın desede alttan alta bu iş onunda çok hoşuna gitmişe benziyor eee işin içinde 3 bin tl olunca:))


 gerçi ettiğim masrafı hesaplarsam hiç içinden çıkamayız oda ayrı zira ben şaşkın ilk etkinliği duyunca heyecandan sadece örülecek sandım gittim evdekiler yetmezmiş gibi bir sepette sırf kartopu marka ip aldım,aha burada:))

 neyse bunca emeğime değmiş doğrusu
 özellikle şu alttaki resime bayıldım
 alttakide gece lambası olarak kullanılacak halinin görüntüsü

 birden masal diyarında gibi hissettim

3 boyutlu gece lambam oldu ne hoşşşşşşşşşş
 aman gülüme maşallah deyin lütfen gözümden bile sakınıyorummmmmm
 kar manzarası ve tepesinde tomurcuklu gül dalları ne tezat değilmi:???
tıpkı hiç ölmeyecekmiş gibi davranan insanoğlunun belkide sabaha gözlerini açamayacağı gibi,,,sende hep bahar dalı bir bakmışsın tepene karlar bile yağmış yerin dibindesin ve geride bıraktığın sadece böyle bir kulübe!!

şirinlerin bahçesi burası benim fanusun bekçileriiii:))


 bu minyatür oyuncaklar oğluşumun gözdeleri bayılıyor onlara bende espirisi olsun istedim






valla bolca resim ekledim ki sizde bol bol seyredin diye,bana çok eğlenceli geldi bunu seyretmesi,yarın kalabalık misafirler bekliyorum bakalım yorumları ne olacak ...meraklanmayın yazarım buradan sizlerede

 o itfaiyeci orada ne arıyor derseniz işin inceliği orada zaten zira benim koyduğum lamba ısınırda kozalaklar tutuşursa itfaiyecisi hazır olsunda benim kulübe ortada kaynamasın diye diktim onu oraya peşinen:)))))




şişide oraya saplamışım ama üzerine takacağım nazar boncuğunu unutmuşummm:(((
bu renkli şişlere bayılıyorum ama oğlum benden fazla bayılıyor ne zaman gidip değişik renklerde alsam akşamnda ikiye bölünmüş buluyorum bende çareyi çiçeğimin dibine dikmekte buldum çünkü çok var bende bunlardannnnnnn:))


 arkadaşlar böyle sırıtarak anlattığıma bakmayın zira bu bana hatıra kaldı çünkü yarışmaya resimlerimi gönderemedim,çünkü defalarca denememe rağmen yüklemeyi gerçekleştiremedim
kış temalı gece lambası
kartopu etkinliği için hazırladığım çalışma kış temalı gece lambası

aslında bu ilk hazırlığım değil ilk başladığımda şöyle enine boyuna bir battaniyeyi yarısına kadar ördüm,üzerine kacaman camlar,dışarıyı gören pembe panjurlar,camdan bakınca dışarıda dikilen bir kardan adam ve içeride bir kuzine üstünde pişen kestane kenardaki minderde mırnav kedi üşenmedim günlerce ördüm hep bu rengarenk iplerden sonra neden bilem birden soğuyuverdim buradada bahsetmiştimya biraz benzeri birşey yapmış bir arkadaşımız ,nedense gerisini yapmak içimden gelmedi,belki inamyacaksınız ama oturup üşenmeden tek tek söktüm hepsini,şimdi birde örülmeyi bekleyen söküntü iplerim var yaniiiii:)),akılsız başın cezasını hesabı oldu benim iş,gerçi anacığım yanımda olsaydı,bizim oraların meşhur atasözünü söylerdi,kalk kızım şurdan kalk hade eleyip eleyip kepeğine geri katıyonnn:))
anneee seni çok özledim yahu ne zaman gelcennnnnnnnnnnn??????

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

“... İnsanları yüzüstü cehenneme sürükleyen, ancak dillerinin ürettikleridir.” (Tirmizî, İman 8, İbn Mâce, Fiten
* Kullarıma söyle, sözün en güzelini söylesinler. Sonra şeytan aralarını bozar. Çünkü şeytan, insanın apaçık düşmanıdır.(İsra-53)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...