ÖNEMLİ AÇIKLAMA

burada gördüğünüz ürünlerden edilen siparişleriniz size türkiyenin neresinde olursanız olun,ptt kargo ile gönderilir ve paket ücreti alıcıya aittir(bir kg.aşmadığı sürece paket fiyatı standart 5 tl,dir
çok sorulduğu için bu uyarıyı yazma gereği duydum da:))
HOŞLUK OLSUNNN!!!
NTV MUHABİRİ SORAR:''EN SON OKUDUĞUNUZ YAZAR?''
MÜNİB ENGİN NOYAN:
''CENABI ALLAH' EN SON ÇIKAN KİTABINA BAYILDIM''....

29 Ocak 2014 Çarşamba

KARTOPU ETKİNLİĞİ KIŞ TEMALI YARIŞMA

evet arkadaşlar daha öncede buradan birkaç kez paylaştığım gibi malumunuz 10 MARİFET.ORG ve KARTOPU bizler için heyecanlı bir etkinlik düzenlediler,ve sonuçların açıklanmasına saatler kaldı,bende bildiğiniz üzere günlerdir yoğun çabalar eşliğinde resim atmak için boğuştum resmen:))

sağolsun ilgili arkadaşlar benim için oldukça seferber oldu lütfen haklarınızı helal edin,çünkü bu şans verildi diye şu an okudum ya neyi nasıl yazıyorum bende bilmiyorum heyecandan...

şimdi tekrar yazımı hazırlayıp gönderiyorum,katılan bütün arkadaşlara başarılar diliyorum  ve bol şanslar,hazırlanıpta katılamayan yada katılmak isteyipte başaramayan varsa onlara emeklerine ,ellerine sağlık dileklerimi iletiyorum...

evet arkadaşlar etkinliğimizin ana sayfası şurada,birbirinden özel ve birbirinden farklı nice emekle hazırlanmış çok özel paylaşımlar var,,, lütfen linki tıklayın...

KARTOPU KIŞ TEMALI YARIŞMA





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

“... İnsanları yüzüstü cehenneme sürükleyen, ancak dillerinin ürettikleridir.” (Tirmizî, İman 8, İbn Mâce, Fiten
* Kullarıma söyle, sözün en güzelini söylesinler. Sonra şeytan aralarını bozar. Çünkü şeytan, insanın apaçık düşmanıdır.(İsra-53)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...