ÖNEMLİ AÇIKLAMA

burada gördüğünüz ürünlerden edilen siparişleriniz size türkiyenin neresinde olursanız olun,ptt kargo ile gönderilir ve paket ücreti alıcıya aittir(bir kg.aşmadığı sürece paket fiyatı standart 5 tl,dir
çok sorulduğu için bu uyarıyı yazma gereği duydum da:))
HOŞLUK OLSUNNN!!!
NTV MUHABİRİ SORAR:''EN SON OKUDUĞUNUZ YAZAR?''
MÜNİB ENGİN NOYAN:
''CENABI ALLAH' EN SON ÇIKAN KİTABINA BAYILDIM''....

25 Ocak 2014 Cumartesi

KASNAKTA PEÇETE MODELLERİ

Kasnakta pecete modelleri




 gümüş rengi
 altın rengi







“(Ey Rasûlüm!) Altın ve gümüşü biriktirerek saklayıp onları Allâh yolunda harcamayan kimseleri acıklı bir azâb ile müjdele!..”
-Tevbe Suresi, 34

" Hiç şüphesiz ki sadaka, muhtaç onu almadan önce Allâh’ın (kudret) eline geçer (yâni muhtâca verilen zekât ve sadakaları önce Allâh alır, sonra fukarâya devreder!)”
Hz. Muhammed (sallallahü aleyhi vessellem) Münâvî, Künûzü’l-Hakâik, s. 34
“ Mal, sadaka vermekle hiç eksilmez; hayırlarda bulunmak, malı kaybolmaktan, zâyî olmaktan korur!
Verdiğin zekât, kesene bekçilik yapar, onu korur. Kıldığın namaz da sana çobanlık eder, seni kötülüklerden, kurtlardan kurtarır.”
Hz. Mevlâna Celaleddin-i Rumî (k.s.)





Allah’ım! Peygamber Efendimiz Hazret-i Muhammed Mustafâ (s.a.v.)’ya ve onun tertemiz Ehl-i Beytine salât ve selâm eyle. Allah’ım!  bütün ibâdetlerimizi dâimâ ihlâs ve takvâ ölçüleri içerisinde edâ edebilmeyi bizlere nasip buyur. Âhiret yolculuğumuzda; namazımızı ebedî yoldaşımız, orucumuzu ebedî hâldaşımız, zekât ve infaklarımızı sonsuzluk aşımız ve haccımızı da en makbul gönüldaşımız eyle! İbâdetlerimizin her birini huzûr-i ilâhîne lâyık bir vasıfta îfâ edebilmeye cümlemizi muvaffak kıl!
Rabbimiz, dünyâ hayatını bizler için bir Ramazan-ı Şerîf eyleyip kıyâmet sabahını hakîkî bir bayram eylesin! Âmin...

merhabalarrrrrrrrrrrrrr

cümleten hayırlı sabahlar diliyorum...

bugün sizlerle kasnakta yapılan dekoratif amaçlı peçetelerden örnekler paylaşmak istiyorum...
aslında kendi yaptıklarımdan resimleyip koyacaktım ama kurumamışlar henüz bozulacaklar diye korktum:))
bende pazarcı ablamın tezgahındakilerden görüntüleyip şimdilik onları kullanıyım dedim,aslında hiç beğenmedim bunları çünkü çok özensiz yapmışlar ipleri falan temizlenmemiş,zaten hepsi birbirine dikili haldeydi bende bozmak istemediğimden o haliyle resimledim...
malumunuz bu peçeteler 6 adet şeklinde yapılıyor ama isteyenin keyfine göre sayı arttırılabiliyor,tabi sehbası,konsolu falan değişik uzun kısalıktada yapılabiliyor...

bana göre çok keyifli bir iş insan kendini kaybediyor bunlarla uğraşırken zamanın nasıl geçtiğini farketmiyorsunuz...ileriki günlerde kendi yaptıklarımdan ekliycem inşALLAH bekleyinizzzzz:))

esasen eklemek istediğim sırada bekleyen çok işim varda ekleyemeyişleriminde bir sürü sebebi var,bir aydır bekleyen bebek pike takımımın hala güpürünün devamı gelmedi,aslında tam almıştım kafamdaki modelin dışına çıkıp farklı olsun deyince bu defa fistosu yetmedi..
mesela kartopu etkinliği içn hazırladığım parçanın neredeyse aynısını biri yapıp oraya koymuş şok oldum çünkü benim kafamdan geçenin aynı zamanda aynı şekliyle başkasınada ilham olması çok şaşırtıcı...sırf bu sebepten yarışmaya katılımı kafamdan silip vazgeçtim,orayada resim göndermedimm.
neyse ilerleyen günlerde ekliycem genede buraya resimlerini

şimdilik güzel günler diliyorumm



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

“... İnsanları yüzüstü cehenneme sürükleyen, ancak dillerinin ürettikleridir.” (Tirmizî, İman 8, İbn Mâce, Fiten
* Kullarıma söyle, sözün en güzelini söylesinler. Sonra şeytan aralarını bozar. Çünkü şeytan, insanın apaçık düşmanıdır.(İsra-53)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...