ÖNEMLİ AÇIKLAMA

burada gördüğünüz ürünlerden edilen siparişleriniz size türkiyenin neresinde olursanız olun,ptt kargo ile gönderilir ve paket ücreti alıcıya aittir(bir kg.aşmadığı sürece paket fiyatı standart 5 tl,dir
çok sorulduğu için bu uyarıyı yazma gereği duydum da:))
HOŞLUK OLSUNNN!!!
NTV MUHABİRİ SORAR:''EN SON OKUDUĞUNUZ YAZAR?''
MÜNİB ENGİN NOYAN:
''CENABI ALLAH' EN SON ÇIKAN KİTABINA BAYILDIM''....

15 Ocak 2014 Çarşamba

PEÇETE ÖRNEKLERİ EŞLİĞİNDE HASBİHALLL

 çok amaçlı kapı arkası saklama cepleri


 parça tüllerden dikilmiş peçetelikler...
arkadaşlar bu resimleri öylesine ekliyorum aslında maksat sayfa yenilensin çünkü
insanlar her tıkladığında farklı bir şeyler görmek istiyorlar...öyle ahım şahım değiller ama
zaten fazla süslesem malzemem kurtarmıyor, tanesini 2.5 tl,den dikiyorum
birde her getirdikleri tülden her model çıkmıyor,aynı modelden bazen iki bazen 5 parça çıktığı oluyor, mecburen olduğu kadar dikiyorum,
evinde makinası filan olan varsada belki yapmak ister bir benzerini diyede ekliyorum
fikir olur diye...
yani demeyin sonra aman yahu bu kadında bunları üşenmemiş eklemiş diye:))

  Esselamün aleyküm ve rahmetullahü ve berakatü sayfamın güzel misafirleri,nasılsınız keyifleriniz nasıllar acaba??
  Diliyorum RABB''bim hepinizin,hepimizin sıkıntılarını gidersin,hayırda buluştursun,gaybımızda bilmediğimiz cümle şerlerin hepsini hayra çevirsin kardeşlerim,YÜCE MEVLAM hiçbirimize kaldıramayacağı yükler yüklemesin...
    malumunuz bu ara pek canım sıkkın şu dünyadaki müslüman zulümlerine..aslında düşününce sinirlendiğim şey müslümanların çektikleri acılar bir yana, onları zaten YARADANIMIZ görüyor, biliyor,ve mükafatını fazlasıyla hazırlıyor..benim sinir olduğum şey şu aymaz insanoğlunun hadsizliği!!
   yahu müslümana değil senin düşmanlığın ALLAH'a...yani seni yaradana,yani sana bunca nimeti yağdırana
sen şunca malın,mülkün,şunca taşın,toprağın,bu kadar sınırsız nimetin,gökteki tepene yağan rahmetten tutta,yerdeki biten nebatata kadar,geceleri aydınlandığın yıldızlardan tutta,gündüzleri ısındığın güneşe kadar,kışları toprağını besleyip nimetini yetiştirdiğin kardan yağmurdan tutta,yazlarını mahsülünü hasat et diye verilmiş rüzgardan sıcaklığa,, hepsi hizmetine sunulmuş,bunca yaradılmışın hesabını nasıl vereceksinde bu kadar hadsizleşebiliyorsun,zannediyormusun ki bunca nimet sana havadan kendiliğinden geliyor,zannediyormusun ki ALLAHc.c sana ilham etmese,irade gücü vermese sen bu gökdelenleri dikebileceksin,fezaya füze uçurup,aya kadar gideceksin???

hangi insanoğluna nereden gelecek bu irade,bu güç,insan felç oluyorda yatağa çivilenip kalıyor,yada o bana hiç gelmez zannettiğin hastalık bedene bir giriyorda aylarca yıllarca komada kalıyorsun,, ALLAH c.c istemezse ne yiyebiliyor nede içebilirsun...hiçmi örnek almıyorsun,,gözün hiçmi görmüyor bir müslüman düşmanı yani ALLAH c.c düşmanı sırf yıllarca müslümana eziyet etti diye RABB''bi onu yatağına çivileyip insanlara ibret alsınlar diye gösterdi,dur daha bu senin dünyadaki halin bunun birde ebedi hayatı var dedi.
evet şu 8 sene can çekişip bir türlü ölemeyen,hatta sırf çektiği ızdıraptan kurtulup rahata ersin diye malını mülkünü bile feda etmeye razı olduğu halde ne ayağa dikelecek iradeyi bulabilen,nede ölüp rahata ereyim diye inlediği halde yıllarca yemeden,içmeden sadece ot gibi yatağa ve cihazlara bağlı yaşamaya mahkum olan meşhurrr çok temiz yapan deterjan diye müslüman hanımların banyolarında baş köşeyi kapan en sevdikleri temizlik ürünlerinin sahibi,patronu ARİEL ŞALONdan bahsediyorum,adam yıllarca sırf ALLAH'a c.c kul olmayı seçtiler diye,sırf ALLAH'a c.c itaat ettiler,sözünden dışarı çıkmayıp hüküm ancak ALLAH'ındır dediler diye,filistinlilerin,müslüman olanların  tepelerine bombalar yağdırdı,ambargolarla ekmeklerine,sularına el koydurdu,zulüm altında inlettide şimdi nereye gitti,ne kadar sürdü hükümranlığı,ne oldu bitmeyen gücüne,ne oldu,adamlarına,yandaşlarına,,şu an kimin sahibi olduğu topraklarda yatıyor??

hani hüküm ALLAH''ın c.c elinde değildi haşa,, o zaman sen niye şuan onun yarattığı toprakta yatıyorsun,niye elin,kolun artık bağlı,, kabir seni niye daralttıkça daraltıyor???

tarih tekerrürden ibarettir,her yüz yılda bir dünya kendini yeniliyor,onun çağı,bunun çağı,milenyum çağı derken bu güne kadar gelsede kavimler değişiyor,şartlar değişiyor,giyim kuşam yaşayan çağın insanlarına göre şekillense değişsede ALLAH''ın emri ve buyrukları asla değişmiyor ve değişmeyecek...

son söz her daim ALLAH''ın c.c....bu sebeple gelin elimizden ,dilimizden geldiğince onların ekmeklerine yağ sürmemeye çalışalım..
kalbim ALLAH aşkıyla olduktan sonra benim arap sabunum bile,bir kafirin,münafığın en temiz yıkayan deterjanından çok daha temiz ve parlak yapar...hayatta herşey para,mülk,marka değildir,evlatlarımıza bunları aşılayarak büyütebilirsek,aza kanaati öğretip,azgınlığın aç gözlülüğün bir gün nasıl helakimize sebep olacağını aşılayabilirsek zaten kendiliğimizden YÜCELER YÜCESİ YARADANIMIZ bizlerin işlerini yoluna sokar,toplumumuza huzur,işlerimize bereket,evlerimize huzur kendiliğinden gelir ve zaten bu kurallara uyarsak  resülümüze s.a.v.hayırlı bir ümmet olur şefaatini hakederiz inşALLAH 'U RAHMAN...

RABB'bim cümle müslüman ahalisini o dehşetli günün şerlerinden muhafaza buyursun,yaşamlarımızı rızasına uygun kılsın...amin ecmain

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

“... İnsanları yüzüstü cehenneme sürükleyen, ancak dillerinin ürettikleridir.” (Tirmizî, İman 8, İbn Mâce, Fiten
* Kullarıma söyle, sözün en güzelini söylesinler. Sonra şeytan aralarını bozar. Çünkü şeytan, insanın apaçık düşmanıdır.(İsra-53)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...