ÖNEMLİ AÇIKLAMA

burada gördüğünüz ürünlerden edilen siparişleriniz size türkiyenin neresinde olursanız olun,ptt kargo ile gönderilir ve paket ücreti alıcıya aittir(bir kg.aşmadığı sürece paket fiyatı standart 5 tl,dir
çok sorulduğu için bu uyarıyı yazma gereği duydum da:))
HOŞLUK OLSUNNN!!!
NTV MUHABİRİ SORAR:''EN SON OKUDUĞUNUZ YAZAR?''
MÜNİB ENGİN NOYAN:
''CENABI ALLAH' EN SON ÇIKAN KİTABINA BAYILDIM''....

3 Ocak 2014 Cuma

PEÇETELİK,POŞETLİK VE DAMACANA KILIFI:))














sayfamın sevgili misafirleri hepinize ve bütün islam alemine hayırlı cumalar diliyorum,aslında cumalar zaten hayırlıdırda,insanlar bu sözü uydurmuş sanırım,zira cumalar zaten müslümanın bayramıdır,bütün günü ve gecesi    hayır ve bereket doludur...
malumunuz acısıyla,tatlısıyla bir koca yılı daha geride bıraktık,sizler nasıl girdiniz bilmem ama ben acayip baş ağrıları ve migren krizleriyle girdim bu yıla umarım bütün senem böyle geçmez...
eminim pek çok evde lakır,lakır kolalar içilmiş,şakır,şakır dansözler seyredilip ohhh ne güzel bir yıldı diye gerdan kırılıp göbek atılmıştır,oysa biryerlerde hatta hiçte uzakta değil burnumuzun dibinde birisi konyada,diğeri adanada iki küçücük bebek açlık ve soğuktan donarak öldüler hemde evlerinde ,hiçmi konu komşuları,hiçmi akrabaları yoktu bilmem,demekki bizde gerçekten insanlık ölmüş saliha ablamın dediği gibi...
BİR TOPLULUK KENDİNİ DÜZELTMEDİKÇE ALLAH c.c onları düzeltmez diyor RAD SURESİNİN 11.AYETİ....Bizler ne çıkartıyoruz acaba bu mealden yada çıkartmak için bir girişimde bulunuyormuyuz...
koyu renkle belirttiğim linklerde oldukça düşündüren üzerinde durulası ders çıkartılası yazılar ve yorumlar bulunuyor....
kardeşlerim size son diktiğim pazar siparişlerinden birkaç örnek koydum öylesine,maksat dekor olsun aslında örtü,dikiş filan bahane amacım bir kaç kişiyede olsa bir kaç ALLAH kelamı duyurmak,belki bir günahıma kefaret olur diye,değilse zaten rızkı veren ALLAH c.c benide aç bırakacak değil ya...

sizleri ALLAH için seviyorum,bir yerlerde aynı frekansı paylaştığım insanların olduğunu bilmek beni mutlu ediyor,haaa illada sinir oluyorum buraya her girdiğimde böyle yazılar görmeye diyorsanız siz bilirsiniz efenim uğramayıverirsiniz olur biter,haydi sağlıcakla kalın

1 yorum:

  1. Selamun aleykum ve rahmetullah.. Ablacım ALLAH cumalarımızı en hayırlı ve bereketlı sekılde gecırmek nasıp etsın. Boş gecen zamana yazık ki ne yazık... Yaptıkların cok hoş olmuslar... ınsaALLAH hayırlı satıslar verır Yuce Rabbım.amın. sevgılerımle...

    YanıtlaSil

“... İnsanları yüzüstü cehenneme sürükleyen, ancak dillerinin ürettikleridir.” (Tirmizî, İman 8, İbn Mâce, Fiten
* Kullarıma söyle, sözün en güzelini söylesinler. Sonra şeytan aralarını bozar. Çünkü şeytan, insanın apaçık düşmanıdır.(İsra-53)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...