ÖNEMLİ AÇIKLAMA

burada gördüğünüz ürünlerden edilen siparişleriniz size türkiyenin neresinde olursanız olun,ptt kargo ile gönderilir ve paket ücreti alıcıya aittir(bir kg.aşmadığı sürece paket fiyatı standart 5 tl,dir
çok sorulduğu için bu uyarıyı yazma gereği duydum da:))
HOŞLUK OLSUNNN!!!
NTV MUHABİRİ SORAR:''EN SON OKUDUĞUNUZ YAZAR?''
MÜNİB ENGİN NOYAN:
''CENABI ALLAH' EN SON ÇIKAN KİTABINA BAYILDIM''....

12 Ocak 2014 Pazar

UYANIN BE AHMAK MÜSLÜMANLAR UYANIN

bu gün izlediğim kanal 7 akşam haberlerinden sonra tamamen insanlığımdan,müslümanlığımdan,kulluğumdan,anneliğimden kısacası herşeyimden defalarca bir kez daha utandım...
 haberde burnumuzun dibinde şuracıkta suriyedeki yermük kamplarında sırf müslümanlar diye başlarına gelmeyenin kalmadığı,önce tecavüze uğrayan ardındanda amansız bir açlığa mahkum edilen insanların görüntüleri vardı,bir çocuk alabildiğine kendi dilinde açım diye feryat edip bağırıyor,bir çok kadın yavrularını bağrına basmış susturamıyor,pekçoğu ellerine yerden topladıkları otları,çimenleri almış yavrularına yedirmeye ,deyim yerindeyse bir tutam otla hayata tutundurmaya çalışıyordu,hele biri vardıki ben bittim o an!!!

  elinde bir tutam yeşil ot tutan bir kapalı hanım vardı,dediki elhamdülillah bugünde rızkımız çıktı,biz önceleri bu otu ineklerimize yedirirdik bugünse rabbim bizim öğünümüze bu nimeti bağışladı...ALLAH aşkınıza şu teslimiyete şu tevekküle bakarmısınız,şu kulluktaki dereceye,vallahi şayet islamiyete cihatcı lazımsa bunlardan büyüğünü görmedim,şayet birileri cenneti hakediyorsa rabbim bu kullarını benden önce cennetine soksun,ben kulluğumdan utandım...

hani müslümandık biz,hani komşusu açken tok yatan bizden değildir diyen Resulün ümmetiydik,nerde kaldı müslümanlığımız nerde kaldı insanlığımız????

neden hala birileri müslümana müslümanı kırdırmaya çalışırken biz hiçbir şey yapmadan duruyoruz,neden birleşmiyor,neden üzerimize ölü toprağı serpilmiş gibi davranıyoruz,,ya hu dünya nüfusu 7 milyar 2 milyarı müslüman be kardeşim birleşsek dağları deviririz ama kimsenin hiçbir şey umrunda değil,bu kadar dünyaya bağlanmış yaşıyoruzki hesap gününü kaç kişi dert ediniyor???

ALLAH aşkına acilen birşeyler yapalım,benim elimden ne gelir ki demeyin,, zaten böyle diye diye bu hale geldik,burnumuzun dibinde olan bunca şeyden zannetmeyin ki sizlerde hesaba çekilmeyeceksiniz, hesap günü geldiğinde ben kanalı değiştirdim görmemişim diyemeyecek hiç kimse,herkes şahit olduğundan ve hiçbir şey yapmayışından hesap verecek,gelin bari hiçbir şey yapamazsanız temiz bir abdest alıp iki rekat namaz kılıp ALLAH'a ellerimizi açıp bu insanlara yapılan zulümün durması için,akan müslüman kanlarının hesabının tez vakitte sorulması için RABB''bimize niyazlarda bulunalım,unutmayın haksızlığın karşısında susan dilsiz şeytandır demiş Resulümüz...

   ALLAHc.c elbette yeryüzünde nurunu yayacaktır,ben bugünlerde sürekli LA GALİBE İLLALLAH Gâlip ve üstün olan ancak Allah’tır”)tesbihini çekiyorum,sizlerdende rica ediyorum bir mümin kardeşiniz olarak lütfen şunca müslüman düşmanlığına sessiz kalmayalım,en azından safınızı belli edin,karınca misali belki ağzımda taşıdığım su bu yangını söndürmez ama en azından safımı belli eder
UNUTMAYIN SİZİN ŞU BAKMAYA DAYANAMADIKLARINIZI ONLAR ŞUAN YAŞIYORLAR

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

“... İnsanları yüzüstü cehenneme sürükleyen, ancak dillerinin ürettikleridir.” (Tirmizî, İman 8, İbn Mâce, Fiten
* Kullarıma söyle, sözün en güzelini söylesinler. Sonra şeytan aralarını bozar. Çünkü şeytan, insanın apaçık düşmanıdır.(İsra-53)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...