ÖNEMLİ AÇIKLAMA

burada gördüğünüz ürünlerden edilen siparişleriniz size türkiyenin neresinde olursanız olun,ptt kargo ile gönderilir ve paket ücreti alıcıya aittir(bir kg.aşmadığı sürece paket fiyatı standart 5 tl,dir
çok sorulduğu için bu uyarıyı yazma gereği duydum da:))
HOŞLUK OLSUNNN!!!
NTV MUHABİRİ SORAR:''EN SON OKUDUĞUNUZ YAZAR?''
MÜNİB ENGİN NOYAN:
''CENABI ALLAH' EN SON ÇIKAN KİTABINA BAYILDIM''....

9 Şubat 2014 Pazar

CANTALİ BEBEK BATTANİYESİ






Cumleten selamun aleykum,bugunku yayinimi tabletten hazirlayip attim baya uzun surdu,karmasik olursa kusura bakmayin,ekran bilgisayar kadar buyuk olmayinca neyin nerde oldugunu bulmak zor oluyor...
Evet gelelim bu sevimli
 battaniyemize,aynisini daha once hediyelik dikmistim,hatta benzer modelde birde pike takimi yapmistim baktim kumasim kalmis gene hediye icin dikeyim dedim,lakin oyle aceleye geldiki hayatimin en hizli dikisini yaptim diyebilirim:-)
Ben aslinda degisik. birsey tasarlamak istedim,ici battaniye,cevirinc e disi canta olacakti,lakin esim isi punduna getirip hadi,hadi diye kapiya dikilince baktim olmayacak kafamdaki is incelik istiyor,bende cevirdim, alt acma minderli,cantali battaniyeye...
Yukarida gordugunuz ordekli kismi cantanin disi,acip cevirince alt acma minderi oluyor,icindende yastik ve battaniyesi cikiyor,guzel olan kismi bebeginizin kardesi varsa bu cantayi onun sirtina takip gideceginiz yere hem lazim olan butun malzemenizi  sorunsuz derli,toplu goturuyorsunuz,hemde abisi ablasi sevimli bir canta takmanin mutluluguyla kardesine bir nevi yardimci olup,sorumluluk almanin keyfini yasiyor...baya aceleye geldi o yuzden ne igneledim,ne teylledim kestigim gibi verdim dikise,bu yuzden cok uzerinde oyalanmadim,ayrintili resim cekecek vakitde olmadi,ilerleyen gunlerde nasipse polardan olan modellerin goreceksiniz bu sayfada,tabi onlar daha ozenli olur,bunun gibi aceleye getirilmis degil..
Evet buda boyle olsun bakalim,nasilsa herkes bayildi,o yuzden sikinti yok.
Eger begenirseniz degisik model ve renklerdede dikerim,bunu fikir edinin diye ekledim zaten,bu arada ici battniyenin ayni kumasindn astarla kaplidir atlamadan yazayim istedim
Cumleten gonlunuzce sevdiklerinizle gecireceginiz hayirli bir gun diliyorum

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

“... İnsanları yüzüstü cehenneme sürükleyen, ancak dillerinin ürettikleridir.” (Tirmizî, İman 8, İbn Mâce, Fiten
* Kullarıma söyle, sözün en güzelini söylesinler. Sonra şeytan aralarını bozar. Çünkü şeytan, insanın apaçık düşmanıdır.(İsra-53)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...