ÖNEMLİ AÇIKLAMA

burada gördüğünüz ürünlerden edilen siparişleriniz size türkiyenin neresinde olursanız olun,ptt kargo ile gönderilir ve paket ücreti alıcıya aittir(bir kg.aşmadığı sürece paket fiyatı standart 5 tl,dir
çok sorulduğu için bu uyarıyı yazma gereği duydum da:))
HOŞLUK OLSUNNN!!!
NTV MUHABİRİ SORAR:''EN SON OKUDUĞUNUZ YAZAR?''
MÜNİB ENGİN NOYAN:
''CENABI ALLAH' EN SON ÇIKAN KİTABINA BAYILDIM''....

24 Şubat 2014 Pazartesi

GÜZEL BİR GÜN DİLEKERİMLEEE

“ Ey iman edenler! Başınıza gelecek her şeye sabretmekle ve namaz kılmakla
 Allah’tan yardım isteyin.
 Allah sabredenlerle beraberdir. ”Bakara Suresi, 153.)

“ Yanımda bir şeyler olsaydı, onları sizden esirgemez, verirdim.
 Kim dilenmekten çekinir, iffetli davranırsa, Allah onun iffetini arttırır. 
Kim tok gözlü olmak isterse, Allah onu başkalarına muhtaç olmaktan kurtarır.
 Kim de sabretmeye gayret ederse, Allah ona sabır verir. Hiç bir kimseye,
 sabırdan daha hayırlı ve büyük bir lutufta bulunulmamıştır.
Hz. Muhammed (sallallahü aleyhi vessellem) (Buhârî, Zekât 50, Rikak 20; Müslim)
“ Allâh; “Sabrediniz.” diye buyurdu. Bir istek olmalı ki, ondan yüz çeviresiniz.
 Ey Hakk yolcusu, sen de sabretmek zahmetine düşmedikçe, o zahmete katlanmadıkça,
 karşılığında bir hayır ve mükafaat elde edemezsin. Ne hoştur o şart, ne güzeldir o gönüller açan,
 canlara can katan karşılık.”

Hz. Mevlâna Celaleddin-i Rumî (k.s.)
Allah'ım, nebilerin sonuncusu, resullerin efendisi Hz. Muhammed'e (s.a.v.)
 ve onun tertemiz Ehl-i Beytine
 salat ve selam eyle; bizi, çoluk çocuğumuzu, kardeşlerimizi ve
 tüm mü'min erkek ve kadınları sığındığımız şeylerden koru.
 Korkusundan, Senden güvence dilediğimiz şeylerden bize güvence ver;
 dualarımızı işit; gaflet ettiklerimizi bize ver; unuttuklarımızı bizim için koru ve böylece
 bizi salihlerin derecelerine, mü'minlerin mertebelerine ulaştır. Ya Rabbi, bizi sabreden
 ve şükredenlerden eyle! Âmin ya Rabbe'l-âlemin.

2 yorum:

  1. Selamun alykum ve rahmetullah..Ablacım gülün çok güzel görünüyor. Ne kadar özendiğin belli oluyor. Benim artık şükürler olsun günlerim daha güzel geçmeye başladı.ALLAHım bu gunlerimizi aratmasın.amın. Annenın hastaneden cıkması sevındım. Allah DAHA IYI ETSIN.AMIN. Sizlerden guzel haberler almak benıde mutlu edıyor..sanada hayırlı gunler...:)

    YanıtlaSil
  2. Ve aleykum selam canim cok sevindim iyi olmana,gulun son halini bir gorsen ne hale geldi,gozlerine inanamzsin,dalinda tomurcuguyla birlikte solup kurudular,cok uzuldum cunku gozumden sakiniyordum,buda sakindigin goze cop batar oldu,internete koyduguma pisman oldum,hic biseyi yoktu bir gunde mahfoldu,nzara geldi diyorum,baska aciklamasi yok,oncesi ve sonrasi diye ekliycem zaten sayfama

    Neyse canim guzel dualarina yurekten amin diyorum,rabbim kaldiramayacagimizdan fazlasini vermesin,hayirli gecelerrrr

    YanıtlaSil

“... İnsanları yüzüstü cehenneme sürükleyen, ancak dillerinin ürettikleridir.” (Tirmizî, İman 8, İbn Mâce, Fiten
* Kullarıma söyle, sözün en güzelini söylesinler. Sonra şeytan aralarını bozar. Çünkü şeytan, insanın apaçık düşmanıdır.(İsra-53)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...