ÖNEMLİ AÇIKLAMA

burada gördüğünüz ürünlerden edilen siparişleriniz size türkiyenin neresinde olursanız olun,ptt kargo ile gönderilir ve paket ücreti alıcıya aittir(bir kg.aşmadığı sürece paket fiyatı standart 5 tl,dir
çok sorulduğu için bu uyarıyı yazma gereği duydum da:))
HOŞLUK OLSUNNN!!!
NTV MUHABİRİ SORAR:''EN SON OKUDUĞUNUZ YAZAR?''
MÜNİB ENGİN NOYAN:
''CENABI ALLAH' EN SON ÇIKAN KİTABINA BAYILDIM''....

5 Şubat 2014 Çarşamba

HAVLULAR GEÇİDİ:))

TIKLAYIN BÜYÜSÜNLER:))




bayılıyorum şu pırıltılara:))




küçük mutfak havluları









“ Sanma ki ettiklerine sevinen, yapmadıkları ile övülmek isteyenler, evet, sanma ki onlar azaptan kurtulacaklardır. Onlar için elem verici bir azap vardır.”
(Âl-i İmrân Suresi: 188)

“Kim bir kötülük görürse, onu eliyle değiştirsin. Şayet eliyle değiştirmeye gücü yetmezse, diliyle değiştirsin. Diliyle değiştirmeye de gücü yetmezse, kalbiyle düzeltme cihetine gitsin ki, bu imanın en zayıf derecesidir.”
Hz. Muhammed (sallallahü aleyhi vessellem)(Müslim, Îmân 78)


CÜMLETEN SELAMÜN ALEYKÜM SEVGİLİ MİSAFİRLERİM

bu aralar canım sıkkın morallerimizi ailecek sıfır,buraya yolu düşen tüm kardeşlerimden anacığım için hayır duası istiyorum,kendisi şuan hastanede yatıyor ve ne kadar kalacağıda belli değil,kimin duası kabul olunur bilemeyiz,rabbim bilir ama müminin mümin kardeşi için ettiği dualar en çabuk kabul olanlardır diyor ya ayetler,hadisler,bu sebeple bende sizlerden dua dileniyorum...
rabbim hiçbirimize kaldıramayacağımızdan fazlasını yüklemesin,cümle hastalarımıza acil şifalar versin,EL_ŞAFİ ismiyle tecelli etsin inşALLAH...

bu aralar meşguliyetimde bu havlular,allısı,pullusu,süslüsü,sadesi,ne arasanız var.
ben sipariş üzerine dikiyorum yani paket paket bana geliyor kafama göre allayıp pulluyorum,güpür dikiyorum,
şu tek güllü olanlar birer çift mutfak havlusu şu küçüklerden,diğerleri hediyelik,çeyizlik filan

bu ara haslıklardan,ve hastalara üzülmekten elim ayağım tutmaz oldu,ama bu siparişleride almış bulundum dikiyorum ama nasıl diktiğimi valla bende bilmiyorum,düzgün olsun aman muazzam olsun diyede uğraşırken biraz kafa dağıtıyorum gerçi ya neyse
rabbim hepimizi selamete çıkartsın,hayırlı günler diliyorum

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

“... İnsanları yüzüstü cehenneme sürükleyen, ancak dillerinin ürettikleridir.” (Tirmizî, İman 8, İbn Mâce, Fiten
* Kullarıma söyle, sözün en güzelini söylesinler. Sonra şeytan aralarını bozar. Çünkü şeytan, insanın apaçık düşmanıdır.(İsra-53)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...