ÖNEMLİ AÇIKLAMA

burada gördüğünüz ürünlerden edilen siparişleriniz size türkiyenin neresinde olursanız olun,ptt kargo ile gönderilir ve paket ücreti alıcıya aittir(bir kg.aşmadığı sürece paket fiyatı standart 5 tl,dir
çok sorulduğu için bu uyarıyı yazma gereği duydum da:))
HOŞLUK OLSUNNN!!!
NTV MUHABİRİ SORAR:''EN SON OKUDUĞUNUZ YAZAR?''
MÜNİB ENGİN NOYAN:
''CENABI ALLAH' EN SON ÇIKAN KİTABINA BAYILDIM''....

7 Şubat 2014 Cuma

CUMALAŞMA VE SON MEŞGULİYETİM:))


" Ey iman edenler! Allah’tan korkun ve doğru söz söyleyin. (Böyle davranırsanız) Allah işlerinizi düzeltir ve günahlarınızı bağışlar. Kim Allah ve Resûlüne itaat ederse büyük bir kurtuluşa ermiş olur. "
(Ahzab Suresi, 70-71)

" Şüphesiz ki sözde ve işde doğruluk hayra ve üstün iyiliğe yöneltir. İyilik de cennete iletir. Kişi doğru söyleye söyleye Allah katında sıddîk (doğrucu) diye kaydedilir. Yalancılık, yoldan çıkmaya (fücûr) sürükler. Fücûr da cehenneme götürür. Kişi yalancılığı meslek edinince Allah katında çok yalancı (kezzâb) diye yazılır.”
Hz. Muhammed (sallallahü aleyhi vessellem) Buhâri, Edeb 69; Müslim, Birr 103-105

Allah’ım, Hz. Muhammed (s.a.v.) ve âline salat eyle. Ya Rabbi, bizi dostlarına dost, düşmanlarına düşman olanlardan eyle! Ya Rabbi, acizlikten, tembellikten, korkaklıktan, cimrilikten ve her çeşit hastalıktan Sana sığınırız! Ya Rabbi, işinde sebat eden, nimetine şükreden, ibadetini güzel yapan ve doğru konuşanlardan eyle! Bedenimize, kulağımıza, gözümüze sıhhat ver! Küfürden, fakirlik ve kabir azabından Sana sığınırız. Âmin...

2 yorum:

  1. Selamun aleykum ve rahmetullah.. Cuman hayırlarla dolu gecmıstır ınsaALLAH.. annecıgınden hayırlı haberler almana cok sevındım. ruzgar gülünde çok guzek olmus . MaşaALLAH sen bende sabır yok dıyorsun ama bu sabır işi olmuş. bunu yapan her ceşit örnekli örgüyüde yapar ;) ilerimle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ve aleykum selam kardesim sukur kavusturana,iyi gecti cok sukur,sana meil attim ozelden,gulumu begenmene sevindim tatlim seviyorum boyle rengarenk islerle ugrasmayi,ama is orguye geldimi hem tek parcaysa hemde buyuk isiyse hic durmam kacarim ordan cunku surekli kendini tekrarlaya isler beni cabucak sikiyor...yani beceremedigimden degilde cabuk sikildigimdan ormuyorumm:-)

      Sil

“... İnsanları yüzüstü cehenneme sürükleyen, ancak dillerinin ürettikleridir.” (Tirmizî, İman 8, İbn Mâce, Fiten
* Kullarıma söyle, sözün en güzelini söylesinler. Sonra şeytan aralarını bozar. Çünkü şeytan, insanın apaçık düşmanıdır.(İsra-53)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...