ÖNEMLİ AÇIKLAMA

burada gördüğünüz ürünlerden edilen siparişleriniz size türkiyenin neresinde olursanız olun,ptt kargo ile gönderilir ve paket ücreti alıcıya aittir(bir kg.aşmadığı sürece paket fiyatı standart 5 tl,dir
çok sorulduğu için bu uyarıyı yazma gereği duydum da:))
HOŞLUK OLSUNNN!!!
NTV MUHABİRİ SORAR:''EN SON OKUDUĞUNUZ YAZAR?''
MÜNİB ENGİN NOYAN:
''CENABI ALLAH' EN SON ÇIKAN KİTABINA BAYILDIM''....

1 Şubat 2014 Cumartesi

KARTOPU ETKİNLİĞİ GECE LAMBASI



tıklayın büyüsünnnn

 sonuçlar açıklandımı bilmiyorum ama artık sayfama ekleyebilirmişim diye tekrar koydum kaldırmıştım yayını...
kim kazandıysa güle güle harcasın,tatlı bir rekabetti gayet eğlenceli geçti,devamını beklerizzzzz:))


1 yorum:

  1. Selamun aleykum ve rahmetullah..Ablacım nasılsın.. ne guzel bır fıkır bu cok beyendım. Bayagı emek harcamıssın ama deymıs. ellerıne saglık.
    bu arada sıtemın adı artık www.gulerbutik1.blogspot.com

    YanıtlaSil

“... İnsanları yüzüstü cehenneme sürükleyen, ancak dillerinin ürettikleridir.” (Tirmizî, İman 8, İbn Mâce, Fiten
* Kullarıma söyle, sözün en güzelini söylesinler. Sonra şeytan aralarını bozar. Çünkü şeytan, insanın apaçık düşmanıdır.(İsra-53)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...