ÖNEMLİ AÇIKLAMA

burada gördüğünüz ürünlerden edilen siparişleriniz size türkiyenin neresinde olursanız olun,ptt kargo ile gönderilir ve paket ücreti alıcıya aittir(bir kg.aşmadığı sürece paket fiyatı standart 5 tl,dir
çok sorulduğu için bu uyarıyı yazma gereği duydum da:))
HOŞLUK OLSUNNN!!!
NTV MUHABİRİ SORAR:''EN SON OKUDUĞUNUZ YAZAR?''
MÜNİB ENGİN NOYAN:
''CENABI ALLAH' EN SON ÇIKAN KİTABINA BAYILDIM''....

12 Şubat 2014 Çarşamba

KASNAKTA İKİ RENKLİ ŞAL





“ Ey îmân edenler! Allah’a karşı takvâ üzere bulunun ve sözü doğru söyleyin ki Allah amellerinizi ıslah etsin ve günahlarınızı bağışlasın! Her kim Allah’a ve Rasûlü’ne itâat ederse, o hakîkaten büyük bir kurtuluşa ermiş olur.”
(Ahzâb Suresi, 70-71.)

“ Ben, haklı bile olsa münâkaşayı terk eden kimseye cennetin kenarında bir köşk verileceğine kefîlim. Şakadan bile olsa, yalan söylemeyen kimseye cennetin ortasında bir köşk verileceğine kefilim. Ahlakını güzelleştiren kişiye de cennetin en üstünde bir köşk verileceğine kefîlim.”

Hz. Muhammed (sallallahü aleyhi vessellem) Ebû Dâvûd, Edeb, 7/4800; Tirmizî, Birr, 58/1993; İbn-i Mâce, Mukaddime,7

Cumleten selamün aleyküm sevgili misafirler,canım takipçilerim,ve gönül dostlarımmmm...


gününüz hayrolsun,Rabb'im cümlenizin işini,gücünü rastgetirsin,gününüzü bereketli vemübarek eylesin,vakitlerinizi genişletsin ve razı olacağı şekilde yaşamımızı şekillendirmeyi nasip etsin aminnnnn...

evetttt bugün sizlerle kasnakta yapılmış iki renkli bir şal modeli paylaşıyorum,yapımı gayet kolay lakin herkes bu kasnaktan bulabilirmi onu bilemiyorum çünkü hazır kasnaklar malumunuz standart oluyor ve lif için ayrı kasnak, peçete için ayrı kasnak satılıyor,,sebebiyse aralarının çivi sıklığının farklı olmasından kaynaklanıyor,bu küçük ayrıntıdan sonra gelelim konumuza..bizim kasnakta özel yaptırılmış büyük bir kasnak hani şu sehpa örtüleri, şömentabla falan yapılan genişlikteki ebatlarda bir kasnak,önce altta görünmesini istediğimiz ipi geriyoruz enaz 3 kat olmalı,üzerinede ikinci renkteki ipimizi aynı şekilde geriyoruz alttaki kaç katsa üsttekide aynı olmalı bu püfü:))
sonrada ortasına hangi ilmek rengi denk gelsin istiyorsak onunla düğümlerini atıyoruz,yani kalın uçlu yün iğnemize ipimizi takıp hepsinin ortalarından tek tek düğüm atarak şalımızın dikim işlemini tamamlıyoruz,yapanlara şimdiden kolay gelsin sıcacık kullansınlar diliyorummm...

ileriki günlerde bu şekilde yapılmış bir lif modelini anlatımlı ,resimli paylaşmayı düşünüyorum çünkü nette hep yapılmışı var kısaca anlatıyorlar üstün körü derlerya kimse anlamıyor haliyle,sanırım kimse bilmesinde bizimkiler satılsın diyorlar:))
neyse bugünlük bu kadar çene yeter gene işim çok malum,bu yayından sonra bayağı ağır bir pike danteli sizleri bekliyor olacak  ilgilenenlere duyurulur

''RABB''bim arkadan gelecekler içinde iyilikle anılmayı bana nasip eyle!''(şu'ara,26,84 ayetleri)

3 yorum:

  1. Selamun aleykum ve rahmetullah..Ablacım maşaALLAH çok guzel görünüyor.. Ben senın su bahsettıgın kasnaklardan bı haberım :) aman olsun kafamı herseye yorunca agrısından duramıyorum. Bu ara havlu ıslemekle mesgulum. Bu arada sınavlardan gectım sadece Arapcadan kaldım :( alt yapının olmaması bırde calısamadım. Ama ıkıncı donem daha umutluyum hayırlısı bakalım. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ve aleykum selam tatlim hosgeldin,cok sevindim sinavsonuclarina,insallah calisir arapcadanda basarili sonuclar alirsin.sen basarirsin ben inaniyorum azmine.
      Canim kasnak resimlerini sayfamda paylasicam resimlerle daha net anlasilir,zaten kullanmayanin bilecegi ilgilenecegi bisey olmayinca cokta bilinmiyor,havlularinida merakla bekliyorummmm,kolay gelsin canimmmm

      Sil
  2. selamun aleykum.ellerinize emeğinize sağlık.kullanacak kişi sağlıkla hayırlı günlerde kullansın inşaallah.

    YanıtlaSil

“... İnsanları yüzüstü cehenneme sürükleyen, ancak dillerinin ürettikleridir.” (Tirmizî, İman 8, İbn Mâce, Fiten
* Kullarıma söyle, sözün en güzelini söylesinler. Sonra şeytan aralarını bozar. Çünkü şeytan, insanın apaçık düşmanıdır.(İsra-53)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...