ÖNEMLİ AÇIKLAMA

burada gördüğünüz ürünlerden edilen siparişleriniz size türkiyenin neresinde olursanız olun,ptt kargo ile gönderilir ve paket ücreti alıcıya aittir(bir kg.aşmadığı sürece paket fiyatı standart 5 tl,dir
çok sorulduğu için bu uyarıyı yazma gereği duydum da:))
HOŞLUK OLSUNNN!!!
NTV MUHABİRİ SORAR:''EN SON OKUDUĞUNUZ YAZAR?''
MÜNİB ENGİN NOYAN:
''CENABI ALLAH' EN SON ÇIKAN KİTABINA BAYILDIM''....

19 Şubat 2014 Çarşamba

KASNAKTA YILDIZ LİF


tıklayınnnnnnnnn büyüsünn

buda tersi,yani dikişlerini yaptığımız tarafıııı:))

“ Görmedin mi Allah nasıl bir benzetme yaptı: Güzel söz, kökü yerin derinliklerinde sabit, dalları ise göğe doğru yükselmiş bir ağaç gibidir ki Rabbinin izniyle her zaman meyvesini verir. Düşünüp ders çıkarsınlar diye Allah insanlara böyle temsiller getirir. ”
(İbrahim Suresi, 24-25)
“ İnsanların her bir eklemi için her gün bir sadaka gerekir. İki kişi arasında adâletle hükmetmen sadakadır. Bineğine binmek isteyene yardım ederek bindirmen yahut yükünü bineğine yüklemen sadakadır. Güzel söz sadakadır. Namaz için mescide giderken attığın her adım bir sadakadır. Gelip geçenlere eziyet veren şeyleri yoldan gidermen de sadakadır.”
Hz. Muhammed (sallallahü aleyhi vessellem) (Buhârî, Sulh 11, Cihâd 72, 128; Müslim, Zekât 56

esselamün aleyküm ve rahmetullahü veberekatü
RABB’’bimin sevgili kulları,nasılsınız keyifleriniz nasıl bakalım???

farkettiğiniz üzere son zamanlarda sürekli sayfa şablonumu değiştirip durdum ama nihayetinde sonunda istediğimi ayarladım ve içime sindi,bu değişimin sebebiyse çok akışkan olan sayfa düzenim yüzünden oldukça şikayet alıp durdum,helede kıymet verdiğim dostlarım çok uyarıp göz yorucu olduğunu söyleyince hemen işe el atayım istedim ve sadeleştirdim…
aslında sorun şu ki ben hazır olan bana dayatılan şeyleri sevmiyorum,illaki içinde bana dair beni temsil edecek,az çok beni anımsatacak,ifade edebilecek şeyler olsun istiyorum fakat başta biliyorsunuz bu işlerden hiç anlamıyordum(halada tam çözdüm sayılmaz)bu yüzdende neyi nerden yapacağımı karıştıra,karıştıra bulmam biraz vakit aldı:)),nihayet buraya kadar getirdim işi bundan sonrasıda ALLAHc.c KERİM’’dir diyorum…
evet bugün sizlerle kasnakta yapılmış bir lif modelini paylaşayım istedim,yapımı gayet kolay,geçtiğimiz günlerdede bu kasnaklardan bahsetmiştim bir kaç güne kasnağa gerim aşamalarını ve dikim aşamalarını gösteren ayrıntıı bir yayın ekliycem..
aslında bugün ekliycektim ama üşendim:))çünkü bu lifi dün gece yarısı coşup aklıma düşünce kalkıp üşenmedim iki saatte gerdim diktim,yarı uyur yarı uyanık şekilde bir örnek çıkarttım:))neden uyumadığıma gelince malumunuz gece kuşu gibiyim illa sabahlıycam,başka bir iş vardı elimde o sürpriz ileride göreceksiniz,hadi dedim şöyle araya sıkıştırıvereyim banada değişiklik olsun…
gördüğünüz gibi lifimiz oldukça pratik ve yapımı gayet kolay ama bilene tabi,ben sadece iki kat ip gerdim bu kez çünkü bu lifimizi anacığıma götürücem,yakında bir ziyaret planlıyorum da:)) henüz kendisinin haberi yok,geçtiğimiz günlerde bahsetmişti yavrum hani senin örüp getirdiğin lifler varya artık eskidibana yenisini örseneeeeeeeeeeeee,ama şöyle incecik,yumuşacık olsun tamammı!!!
anacığım isterde örmem mi hiç canım feda,tabi gündüz dikiş,gece diğer işler vakit dar oluncada araya kıstırmak lazımmmm:))
evettt canlarım işte böyle bizde havadisler yahu bişiy diycem arkadaşlar bildiğiniz üzre bloğumu açalı çokta olmadı,öyle yıllanmış filan değil yani ama çok şükür hergün en az bazen 200 bazen 300 ü geçkin günlük misafirim oluyor bu sayfada,yazı paylaştığım günlerde daha bile çok hatta,lakin ne hikmetse kimsecikler bana iki satır yazmıyor yahu yorum kısmından,yazanlarsa ya sipariş yada fiyat sormaya yazıyorlar oda meil olarak gelince sayfada yayınlanmıyor tabiii:))
diyeceğim fikirlerinizi beyan eden yorumlarınız sayfamda olsa da herkes faydalansa fenamı olur,özelden yazacağınıza yayınların altındaki yorumlar kısmından(hiç yorum yok yazan yeri tıklayınca açılır:)) yazsanızda gezenlerde fikir edinse çok daha mutlu olurummmm..
evet bu günde bu kadar çene yeter diyorum,hepinizi EN EMİN’E EMANET EDİYORUM….

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

“... İnsanları yüzüstü cehenneme sürükleyen, ancak dillerinin ürettikleridir.” (Tirmizî, İman 8, İbn Mâce, Fiten
* Kullarıma söyle, sözün en güzelini söylesinler. Sonra şeytan aralarını bozar. Çünkü şeytan, insanın apaçık düşmanıdır.(İsra-53)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...