ÖNEMLİ AÇIKLAMA

burada gördüğünüz ürünlerden edilen siparişleriniz size türkiyenin neresinde olursanız olun,ptt kargo ile gönderilir ve paket ücreti alıcıya aittir(bir kg.aşmadığı sürece paket fiyatı standart 5 tl,dir
çok sorulduğu için bu uyarıyı yazma gereği duydum da:))
HOŞLUK OLSUNNN!!!
NTV MUHABİRİ SORAR:''EN SON OKUDUĞUNUZ YAZAR?''
MÜNİB ENGİN NOYAN:
''CENABI ALLAH' EN SON ÇIKAN KİTABINA BAYILDIM''....

7 Şubat 2014 Cuma

KUR''AN ÇANTASI

 TIKLAYIN BÜYÜSÜNLER:))
 dış görünüşünü çekmişimde içini niye unutmuşum anlamadım,bu arada içi beyaz saten kaplama astarlıdır:))








 üşenmedim tek ,tek işledim ama uzaktan belli olmuyorya,aaaa bakın ben yaptım demek birazda gözünüze sokuşturmak için yakından çekip kör gözüm parmağınıa yaptım sanki:))
 aslında şu üzerine sonradan yaptığım kurdeladan broş olaya dahil değil,ben hoşluk olsun diye iğneledim üzerine

“ Onlar, Kur’ân’ı inceden inceye düşünmezler mi? Yoksa, kalblerinde kilitler mi var?”
(Muhammed Suresi 24.)

" Şu bir hâlis mü`min ki: Kur`ân okur ve onun muktezâsiyle amel eder, o, tadı güzel, kokusu güzel turunç (meyvesi) gibidir.
Şu bir mü`min de Kur`ân okumaz, fakat mû`cebiyle amel eder. Bu da tadı güzel, fakat kokusu olmıyan hurma gibidir.
Kur`ân okuyan (fakat mû`cebiyle amel etmeyen) munâfıkın benzeri de kokusu güzel fakat acı reyhâne (otu) gibidir.
Kur`ân okumayan munâfıkın benzeri de tadı acı ve kötü, kokusu acı Ebû Cehil karpuzu gibidir."
Hz. Muhammed (sallallahü aleyhi vessellem) Buhari, Hadis No : 178

evettt bu çantamızı dün ziyaretimize gelen merve kızımız için hazırladım,kendisine kuran okumayı tamamen öğrendiğinde sözüm vardı hediye edecektim,kur'an çantası benden demiştim,maşaallah kızımız 2 hafta gibi kısa bir sürede öğrenmiş gayet güzel okuyabiliyor,eee dururmuyum tabii bende hemen kolları sıvadım,akşam yemeğinden sonra birlikte renk seçtik bu renge bayılıyor kendisi ama sade olsun istedi,hemencik çay hazır oluncaya kadar diktim,kızımız sade olsun dedi ama ben dayanabilirmiyim bu kadar sadeliğe illaki araya bir şıkırtı sıkıştırıcam ya başladım kıyısından köşesinden boncuk işlemeye,sonra ucuna bir kurdeladan çiçek güzel olmazmı derken baktım önüne geçemiyorum depreşmiş süsleme çılgınlığımın,nihayetinde işi hiç aklımda olmayan boyutlara getirmeyi başardım ve nihayetinde bir kur'an çantası için başladığım dün geceki serüvenim,hem broş hemde taç olarak kızımızın kullanabileceği kurdeladan bir çarkıfelek çiçeğiyle son buldu,kızımız ben bunlarla uğraşırken dayanamayıp sızmıştı uykusuzluktan ama sabaha gözlerini açtığında öylesine sevinerek içten bir hiiiiii süperrrrr olmuş deyişi vardı ki görmeye değerdi,bütün uykusuzluğuma değdi..

güle güle güzel günlerde kullansın inşALLAH.RABBİM HEPİMİZE AĞZI KUR'ANLI KALBİ İMANLI ALNI SECDELİ EVLATLAR NASİP ETSİN.AMİN ECMAİN...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

“... İnsanları yüzüstü cehenneme sürükleyen, ancak dillerinin ürettikleridir.” (Tirmizî, İman 8, İbn Mâce, Fiten
* Kullarıma söyle, sözün en güzelini söylesinler. Sonra şeytan aralarını bozar. Çünkü şeytan, insanın apaçık düşmanıdır.(İsra-53)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...