ÖNEMLİ AÇIKLAMA

burada gördüğünüz ürünlerden edilen siparişleriniz size türkiyenin neresinde olursanız olun,ptt kargo ile gönderilir ve paket ücreti alıcıya aittir(bir kg.aşmadığı sürece paket fiyatı standart 5 tl,dir
çok sorulduğu için bu uyarıyı yazma gereği duydum da:))
HOŞLUK OLSUNNN!!!
NTV MUHABİRİ SORAR:''EN SON OKUDUĞUNUZ YAZAR?''
MÜNİB ENGİN NOYAN:
''CENABI ALLAH' EN SON ÇIKAN KİTABINA BAYILDIM''....

7 Şubat 2014 Cuma

KURDELADAN ÇARKIFELEK ÇİÇEĞİ BROŞ


 ismini bilmiyorum bu çiçeğin ama oğluşumla çarkıfelek çiçeği koyduk:))


 bu arkadan görüntüsü bitmiş hali ama kusura bakmayın ben şaşkın kumaşı kartona gererken ters kısmını,yani çizip yuvarlak çıkartığım boyalı kısmını dikmişim:((
neyse ilk acemilik buda nazar boncuğu oluversin,boşunamı demiş atalar her güzelde bir kusur bulunur:))
 haaa unutmadan bu çiçek birilerine kapak olsun diyorum,istersem en alasından öyle şeyler yaparım ki ağzınız açık kalır,öyle kıytırık büzgü çiçeklere benzemez benim yaptıklarım:))
 gerekli malzeme aşağıda:))
aslında bu hiç aklımda yoktu lakin epeydirde şu kurdela işine içten içe sarmış vaziyetteydim,bu modeli yabancı sitelerde çokça görünce mutlaka denemeliyim demiştim ama hiç girişimde bulunmamıştım,nasip dün geceyeymiş...
çanta süsleyeyim derken kendimi bu rengarenk işle uğraşırken buldum,aslında hiç bu işlerle uğraşacak halde değilim kaç gündür ama dün anacığımın seside moralide iyi gelince telefonda dünyalar benim oldu(malumunuz anacığım hastanede yatıyor ve sizlerdende dualarınızı bekliyoruz),üzerine çocuklarım toplanıp ziyaretime gelince ayrıca enerji buldum,zaten bütün günüm sarma,dolma,gözleme açmakla bayağı bir yoğun geçmişti,üzerinede akşam dinlenmelik bişeyler arayınca ortaya bu hoş broş çıktı...
ilk denemeye göre nasıl olmuş sizce biz pek bir beğendik hele oğluşum bayıldı,anne benim olsunmu deyip durdu,hani rüzgar gülleri olurya her hafta pazardan mutlaka alıyorda onlara benzetti:))

aslında kızımız tacına istemişti ama bizde olmadığından,oda yanındada getirmemiş iş başa düştü,ben sana daha kullanışlısını yapayım istediğin yere söker takar durursun dedim,bu fikirde onun baya hoşuna gitti:))
ben çengelli iğnenin üzerine kumaş kumaşın içinede karton kaplayıp yapıştırdım ama o bunu istediği zaman broş olarak kullanacak,istediğinde çantasını süslüycek,istersede çengelli kısmını tacının metal kısmından geçirip saçını süslüycek çok amaçlı bir çiçeğimiz oldu yani:))

en sonda kendini çantanın üzerinde süs olarak buldu bizim çiçek:))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

“... İnsanları yüzüstü cehenneme sürükleyen, ancak dillerinin ürettikleridir.” (Tirmizî, İman 8, İbn Mâce, Fiten
* Kullarıma söyle, sözün en güzelini söylesinler. Sonra şeytan aralarını bozar. Çünkü şeytan, insanın apaçık düşmanıdır.(İsra-53)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...