ÖNEMLİ AÇIKLAMA

burada gördüğünüz ürünlerden edilen siparişleriniz size türkiyenin neresinde olursanız olun,ptt kargo ile gönderilir ve paket ücreti alıcıya aittir(bir kg.aşmadığı sürece paket fiyatı standart 5 tl,dir
çok sorulduğu için bu uyarıyı yazma gereği duydum da:))
HOŞLUK OLSUNNN!!!
NTV MUHABİRİ SORAR:''EN SON OKUDUĞUNUZ YAZAR?''
MÜNİB ENGİN NOYAN:
''CENABI ALLAH' EN SON ÇIKAN KİTABINA BAYILDIM''....

17 Şubat 2014 Pazartesi

oylesine

Fotoğraf1383Selamun aleykum,valla gecenin bu saati ne var ne yok diye bakinivereyim dedim,meillerimi cevaplayip cikacaktim son dakika bu bebisi oylesine ekleyiverdim,aslinda dikis odamin resimlerini ekliycemde o is uzun tablettede o reimler yuklu degildi,hadi sayfamin akisi degissin dedim:-)

Bu sacakliyi if diye ormusler:-)  bende bundan lifmi olur isaninca adamin kolu yerinden kalkmaz deyince pazarci teyzeerde kisa bir gulme krizi olustu,velhasil degisikleride vardi ama ben ikisini cektim biri yesil onuda sabah ekliyim unutmazsam,belki cocuguna bebek ormek isteyen olur,evde artik yunleriniz varsa tam size gore,
Simdilik sevgilerrrr

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

“... İnsanları yüzüstü cehenneme sürükleyen, ancak dillerinin ürettikleridir.” (Tirmizî, İman 8, İbn Mâce, Fiten
* Kullarıma söyle, sözün en güzelini söylesinler. Sonra şeytan aralarını bozar. Çünkü şeytan, insanın apaçık düşmanıdır.(İsra-53)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...