ÖNEMLİ AÇIKLAMA

burada gördüğünüz ürünlerden edilen siparişleriniz size türkiyenin neresinde olursanız olun,ptt kargo ile gönderilir ve paket ücreti alıcıya aittir(bir kg.aşmadığı sürece paket fiyatı standart 5 tl,dir
çok sorulduğu için bu uyarıyı yazma gereği duydum da:))
HOŞLUK OLSUNNN!!!
NTV MUHABİRİ SORAR:''EN SON OKUDUĞUNUZ YAZAR?''
MÜNİB ENGİN NOYAN:
''CENABI ALLAH' EN SON ÇIKAN KİTABINA BAYILDIM''....

23 Şubat 2014 Pazar

PEPEEEE








“ …Nerede olursanız olun, O sizinle beraberdir…”.
(Hadîd Suresi, 4
“ Îmânın en üstün mertebesi, nerede olursan ol, Allâh’ın seninle beraber olduğunu bilmendir.”
Hz. Muhammed (sallallahü aleyhi vessellem) Heysemî, I, 60
   Esselamün aleyküm sevgili misafirler..

evet bugunkü sayfamızın misafiride meşhur pepee gördüğünüz üzre,,aslında ben bu oyuncağı iki yıl olmuştur öreli,o zamanlar hatıra olsun diye resimlemiştim,duz mavi şapkasını ilk örmüştüm ama sonradanda renkli şapka yapmıştım,oğlumun yıllardır en sevdiği oyuncağı,öyleki yastık niyetine onu kullanıyor:))
 şöyle gezinirken farkettim blogları,her çocuğu olan annenin sayfasında mutlaka bir agurami oyuncak var,bende eksik kalmıyım dedim:))
şaka bir yana oğluşum sabah eski resimlere bakarken aaaa anne bak pepeeee deyip hoplamaya başlayınca dur yeni resimlerinide çekeyimde hoşluk olsun dedim,oda sonradan babasının hediye aldığı hazır pepesini getirip''anne bak kardeş,nütmen nütmen beraber çekelim deyince kıramadım yanında hazırıylada çektim,belki sayfaya eklemem diye kurnaz başımda bekledi valla,''hani benimki hani ben niye görmüyom ''diye resim yüklenip,açılasıya başımda dikildi:))
şimdiki nesil ne kadar da garanticiler,işlerini asla ihtimallere bırakmıyorlar:))
neyse sevgili dostlar yapmak isteyene fikir olsun dedim,benim artmış oldukça rekli makrome iplerim vardı,değerlensin istedim ortaya bu hoş oyuncak çıktı,yıllardır bozulmadan keyifle oynuyor,hemde öyle böyle değil bu oyuncağın çektiğini benim oğlandan kimse çekmemiştir yinede taş gibi bozulmadan kaldı,defalarca makinada bile yıkandığı halde hiçbir değişiklik olmadı,diyeceğim hazır alsanız şimdiye çoktan o kadart sürüklenmeye parçalanmıştı,birde kendi sevginizi içine kattığınız ,emeğinizi koyduğunuz herşey bana kalırsa çok daha değerli oluyor,bunu oğlumda gözlemledim,ne zaman birlikte birşe yapsak onun başına birley gelmesin diye gözü gibi koruyor,fakat hazır aldığımızı iki güne çıkartmıyor,kırıp bozuncada,''ama anne babam para kazanar,:))bana gene oyuncak alır bunu biz yapmadık ki ''diyor...
evet son söz gününüz hayırlı ve bereketli geçsin ve birde dua (''ALLAH''ım! senden takva,iffet ve gönül zenginliği istiyorum'')müslim,dua,72,ibn hibban,ed'iye:no 900


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

“... İnsanları yüzüstü cehenneme sürükleyen, ancak dillerinin ürettikleridir.” (Tirmizî, İman 8, İbn Mâce, Fiten
* Kullarıma söyle, sözün en güzelini söylesinler. Sonra şeytan aralarını bozar. Çünkü şeytan, insanın apaçık düşmanıdır.(İsra-53)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...