ÖNEMLİ AÇIKLAMA

burada gördüğünüz ürünlerden edilen siparişleriniz size türkiyenin neresinde olursanız olun,ptt kargo ile gönderilir ve paket ücreti alıcıya aittir(bir kg.aşmadığı sürece paket fiyatı standart 5 tl,dir
çok sorulduğu için bu uyarıyı yazma gereği duydum da:))
HOŞLUK OLSUNNN!!!
NTV MUHABİRİ SORAR:''EN SON OKUDUĞUNUZ YAZAR?''
MÜNİB ENGİN NOYAN:
''CENABI ALLAH' EN SON ÇIKAN KİTABINA BAYILDIM''....

2 Mart 2014 Pazar

TEPSİ ÖRTÜSÜ,PEÇETELİK

 üstteki gümüş,alttaki altın sarısı ama rengi ışığa göre değişik çıkıyor,neyse ikisinden birer tane işte:))


 malumunuz hala fotoşop indirmeyi beceremedim,bilgisayarımda var orada yayın hazırlayıp atıncada burda resimler açılmıyor,ne iştir anlamadım..
bunu şu sebepten söylüyorum,arkadaşlarım her bloker kendi ismini yazıyor yayınların üzerine sende yaz çalıyorlar dedi,bende valla yazanlarınkinide çalıyorlar benimkiler ALLAHc.c ye emanet dedim:))
 son günlerde googlenin sayfamın istatistiklerini yolladığı bir köşeden (daha önce hiç bakmamışım)takip edenleri,kimlerin nereden bağlandığını falan inceledim,işin ucu taaa nerelere gitti anlatamam,,benim burada eleştiri etiketiyle yazdığım yazılarımı hemde tamamen benim görüşüm ve duygularımla yazılmış bütün yayınlarımı kurnaz bir adam,daha doğrusu hırsız bir adam bide prof.muş beyefendi linkini vermiyorum reklamı olacak bedavadan kitaplarını sattığı bir sayfada vede facedeki sayfasında sanki kendi yazmış gibi ballandıra ballandıra yayınlamış,yetmemiş bir sürüde beğeni alıp,alıkşlanmış filan.....

sayın emek hırsızı beyefendi!!!!siz ve şahsınızda bütün sizin gibi yapan insanların fikirlerini kendi fikriymiş gibi gösterip birde bundan para kazanan sömürücülere söylemek istiyorum ki kesinlikle hakkımı helal etmiyorum ve bu sayfada gördüğünüz yayınlanmış ne varsa üzerinde illaki bir isim olmasına gerek yoktur,benim ürünlerimi ve yazdıklarımı ALLAH korkusu olmayan herkes çalabilir ama hepsinin hesabı ahirette nasılsa görülecektir diyorum ve bu sebeple çalanlara ALLAH''tan c.c. korkmuyorsanız çalmanız serbest diyorum..

4:58 -
Allah size, emanetleri ehline vermenizi ve insanlar arasında hükmettiğiniz
 zaman adaletle hükmetmenizi emrediyor. Allah, bununla size ne güzel öğüt veriyor.
 Şüphesiz ki Allah her şeyi hakkıyla işiten, hakkıyla görendir.
(51) Hırsızlık Laneti Gerektiren Çirkin Bir Fiildir!

(100) Ebu Hureyre (Radiyallahu Anh) şöyle dedi:
“Nebi (Sallallahu Aleyhi ve Sellem):
‘Allah hırsıza lanet etsin! Bir miğfer çalar onun yüzünden eli kesilir,
 bir urgan çalar onun yüzünden eli kesilir!’ buyurdu.”
Buhari 6644, Müslim 1687/7



Mallarını Allah yolunda infak edenlerin örneği yedi başak bitiren, her bir başakta yüz tane bulunan bir tek tanenin örneği gibidir. Allah, dilediğine kat kat arttırır. Allah (ihsanı) bol olandır, bilendir.   (Bakara Suresi / 261)

cümleten merhabalarrrr,gecenin b u saati hayırlı geceler desem daha doğru ya neyse...
arkadaşlar birkaç gün çok giremiycem malesef oğluşum tabletimin başını yedide:((
mecbur ana bilgisayardan yayın ekliycem bu sebeple yorumlarınıza cevap bir süre gecikebilir,ama tamir edilebilcek birşeyse yaptırcam bakalım,değilse çok üzülücem bana büyük kolaylık oluyorduuuu:((

şimdilik bir peçetelik tepsi örtüsü ekliyip çıkayım dedim,bu ara herkes bundan istiyor,seccade hurç takımından çıkan geniş parçalarımı bu şekilde değerlendiricem nasipse

şimdilik en emine emanet olunnnnnnnnnnnnnn

2 yorum:

  1. Harika bunlar kendiniz yapıyosunuz sanırım?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canim kendim dikiyorum, begenmenize sevindim bunlarda biseymi yenilerini ekliycem birazdan onlar cok daha sik oldular, umarim onlarida begenirsiniz

      Sil

“... İnsanları yüzüstü cehenneme sürükleyen, ancak dillerinin ürettikleridir.” (Tirmizî, İman 8, İbn Mâce, Fiten
* Kullarıma söyle, sözün en güzelini söylesinler. Sonra şeytan aralarını bozar. Çünkü şeytan, insanın apaçık düşmanıdır.(İsra-53)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...