ÖNEMLİ AÇIKLAMA

burada gördüğünüz ürünlerden edilen siparişleriniz size türkiyenin neresinde olursanız olun,ptt kargo ile gönderilir ve paket ücreti alıcıya aittir(bir kg.aşmadığı sürece paket fiyatı standart 5 tl,dir
çok sorulduğu için bu uyarıyı yazma gereği duydum da:))
HOŞLUK OLSUNNN!!!
NTV MUHABİRİ SORAR:''EN SON OKUDUĞUNUZ YAZAR?''
MÜNİB ENGİN NOYAN:
''CENABI ALLAH' EN SON ÇIKAN KİTABINA BAYILDIM''....

29 Nisan 2014 Salı

KALP HURÇLU SECCADE TAKIMI


 “ O, dilediğini rahmetine dahil eder. Zalimlere gelince, onlar için elem verici bir azap hazırlamıştır.”
(İnsan Suresi, 31.
 “İnsanlar arasında hükmeden herkes kıyamet günü mutlaka elleri boynuna bağlanmış olarak getirilecektir! Hakimleri ancak adalet kurtaracak; zulüm ise (ateşe) teslim edecektir!”
Hz. Peygamber (sallallahu aleyhi vessellem)    Terğib, III, 440


“ İhsân sahipleri ölür, fakat ihsânları kalır. Lutuf ve kerem meydanında at sürenler, ne mutlu insanlardır. Zâlimler de öldüler ama, zulümleri kaldı, hile yapan kötü insanın vay haline. Peygamber efendimiz; “Dünyadan çekilip gittiği halde, kendisinden iyi bir eser kalmış olan kişi, ne mutlu kişidir.” diye buyurmuştur. İhsân eden kimse ölür, fakat ihsânı ölmez. Daima yâd edilir. Allâh’ın yanında din ve ihsân küçük bir şey değildir. Kendi öldüğü halde isyânı, zulmü yaşayan kişinin vay haline; öyle bir kişiyi ölmekle kurtulur sanma.”
Hz.  Mevlana Rumi Celaleddin Celaleddin onları (CCD)   Mesnevi, T. Mevlevi 13641-42-

Allah’ım, Hz. Muhammed (s.a.v.) ve âline salat eyle. Yâ Rabbî! Bizim hâlimize bakarak muâmele etme. Kendi ikrâm ve ihsânına göre bize muâmele eyle. Yâ Rabbî! Kerem ve lütfunla hidâyet ettiğin kalbi tekrar dalâlete, sapıklığa meylettirme. Belâları bizden sarf eyle, çevir ve değiştir. Ey affı çok olan, günahları örten Rabbim! O günahlar dolayısı ile bizden intikam alma. Bize azâb etme. İnsanlara idrâk ve basiret ver, içlerine düştükleri delalet ve hiyanet çukurundan çıkar Allah'ım. Yâ Rabbî! bizi ailemizi milletimizi ve insanlığı Hayr içinde gark et. Zulüm altındaki mazlumların âh'larını kendi üzerine al ve zâlimlerin hakettiklerini ver Allah'ım. Âmin...
selamün aleykum kardeşlerim

epeydir yayın hazırlayamadığımdan bahsetmiştim,buyuk ölçüde sorunları hallettim sayılır,bundan sonraki gunlerde ard arda resimlerimi yükliyim diyorum,epey biriktiler

gelelim bugünkü yayın konumuza,bu gördüğünüz hurcunu kendimin icad ettiğim çok şık bir namaz seccadesi,kılıfının üzerinde baş örtünüzü ve tesbihinizide koyabileceğiniz cebinide düşündüm tabii

bu gördüğünüz namazlığı ben çok sevdiğim görümceme hediye olarak hazırladım,kendisi pek sever böyle kokoş işleri,şıkırtıya parıltıya dayanamaz bencileyin,bundan hariç başka modellerde hazırladım tabi ilerleyen günlerde ekliyim nasipse

görümcem bu takımı görünce dışının hurcundadn sipariş verdi:)) bayılmış modeline yatağının üzerine picamalarını koyup düzenli ve güzel görünsünler istemiş,hemen hazırladım tabi

ürünümüzün hurç kısmına daha kullanışlı olsun diye cırt cırt diktim,içide beyaz saten astarlıdır,bu namazlığın boyutunu normallerden hem enine hemde boyuna geniş ve uzun hazırladım,çünkü kendisi iri yapılı ve diğerlerinde alnım boşluğa geliyor demişti

yani beğendiyseniz hediyeleik ve çeyizlik hazırlanır,ebatlarını siz belirlersiniz ben dikerime hurcundanda isteyebilirsiniz tabi şart değil namazlığınıda almanız

takımımızın üzerinde beyaz kapitone,1.sınıf kristal saten astarlık,kenarlaarı için parlak güpür,orta kısmına renkli şanel kumaş,onun çevresi için süsleme harcı,orta kısıma 2 kat yumuşak elyaf kullanılmıştır
fiyatı 85 tl.dir

çeyizimde bohçamda olsun bu şık takım derseniz bana 
aysegulcebiseyler@gmail.com adresinden meil atın,istediğini renktede hazırlarım

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

“... İnsanları yüzüstü cehenneme sürükleyen, ancak dillerinin ürettikleridir.” (Tirmizî, İman 8, İbn Mâce, Fiten
* Kullarıma söyle, sözün en güzelini söylesinler. Sonra şeytan aralarını bozar. Çünkü şeytan, insanın apaçık düşmanıdır.(İsra-53)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...