ÖNEMLİ AÇIKLAMA

burada gördüğünüz ürünlerden edilen siparişleriniz size türkiyenin neresinde olursanız olun,ptt kargo ile gönderilir ve paket ücreti alıcıya aittir(bir kg.aşmadığı sürece paket fiyatı standart 5 tl,dir
çok sorulduğu için bu uyarıyı yazma gereği duydum da:))
HOŞLUK OLSUNNN!!!
NTV MUHABİRİ SORAR:''EN SON OKUDUĞUNUZ YAZAR?''
MÜNİB ENGİN NOYAN:
''CENABI ALLAH' EN SON ÇIKAN KİTABINA BAYILDIM''....

30 Nisan 2014 Çarşamba

NİŞAN BOHÇASI SECCADE TAKIMI

 “ Muhakkak ki ayların sayısı, Allah Teâlâ’nın indinde, Cenâb-ı Hakk’ın kitabında gökleri ve yeri yarattığı günden beri onikidir. Bunlardan dördü haram olanlardır. İşte bu, doğru bir hesaptır. Artık o aylarda nefislerinize zulmetmeyiniz...  ”

(Tevbe Suresi 36.)

 “ Karanlık gecenin (zifirî) karanlıklarına benzeyen fitneler ortaya çıkmadan amellerde yarışın. Çünkü o fitneler ortaya çıktığı vakit kişi, mü’min olarak sabahlayacak; kafir olarak akşamlayacak, yahut mü’min olarak akşamlayacak, kafir olarak sabahlayacak, dinini azacık bir dünya menfaati karşılığında satacaktır. ”
Hz. Muhammed (sallallahü aleyhi vessellem) ( Müslim, Îman, 186.
 “ (Ey insan!) Çok kıymetli olan bu ömür kandili sönmeden aklını başına al da, fitilini düzelt, çabucak yağını koy, yani her gününü sâlih amel ve ibadetle geçir, gönül kandilini uyandır.
Aklını başına al da; bu işi yarına bırakma. Nice yarınlar geldi geçti. Hemen tevbe ve istiğfâr ile işe başla ki, ekin mevsimi, hayır-hasenat günleri büsbütün geçmesin. ”
Hz. Mevlâna Celaleddin-i Rumî (k.s.) Mesnevi, T. Mevlevî 5229-30
 Rahman ve Rahîm olan Allâh’ın adıyla.. Hamd, âlemlerin rabbi olan Allâh’a mahsustur. Salât ü selâm da Peygamber Efendimize, ehl-i beytine ve bütün ashabına olsun.
Ey Rabbim, kalblerimizi; hulûlüyle müşerref olduğumuz bu mübârek gün, gece ve ayların feyz ve bereketi ile doldur, Rasûlullâh’ın nûru ile aydınlat, O’nun muhabbetiyle donat. Bizleri mahşerde Rasûl-i Ekrem -Sallâllâhu Aleyhi ve Sellem-Efendimiz’in sancağı altında haşret ve O’nun şefaatine nâil eyle.
Allâh’ım! Bizleri, kâinât ve hâdiseleri gönül gözü ile seyredebilen hakîkî idrâk sahibi kullarından eyle! “Oku” emr-i celîlinin muhtevâsından kalblerimize nasipler lutfeyle. Âmin...



Evet kardeşlerim bu günde bir nişan bohçası paylaşayım istedim,bu takımdan sipariş üzerine üç adet hazırladım,hatta çeyize bile serildiler:))

yavrularımız güzel günlerde kullansın gerçekten çok beğendiler

gelelim içinde neler var takımımızın,

1 adet seccade,1 adet kur'an çantası,bir adet bursa kadife havlusu,1 adet dışının bohçası
isteyene takke ve namaz örtüsüde ilave ediyorum

bu arada dışının bohça kısmı daha sonra rahatlıkla sehpa yada fiskos örtüsü olarak ta kullanılabilir şekilde tasarladım iç kısımları beyaz saten olduğundan rahatlıkla çift yönlü kullanılabilir

bu ara çok soran ve isteyen oldu namazlıklardan o yüzden üst üste ekliyorum,kumaş aldığım mağazadaki hanım kızımızda yaptırmak istiyormuş bende ekliyimde görsünler diye erken davrandım

bu takımların tasarımları tamamen kendime ait olduğundan başka yerde bir tane daha bulamazsınız,çünkü kişiye özel yapılıyorlar,sizde begenir yaptırmak isterseniz istediğiniz renk hazırlanır,süslemesi güpürü yada çiçek renklerini değiştirebiliriz yani

neden aynısından 3 tane yaptım derseniz iki teyze yeğen olan hanım kızlarımız ikiside birbirinin çeyizinde gözleri kalmasın diye anneleri böyle istediler,diğeride çok samimi olan komşularının kızı içinmiş:))

evet bu günlük bu kadar yeter diyelim bu mübarek üç aylara girdiğimiz şu hayırlı gün ve geceleri hakkıyla geçirebilmeyi rabbim cümlemize nasip eylesin,hep hayırda buluştursun amin ecmain

takımımızı beğenen bendede olsun diyen kardeşlerim meil atsınlar
aysegulcebiseyler@gmail.com

2 yorum:

  1. ELLERİNİZE SAĞLIK SARI SARI ÇİÇEKLER AÇTIRMIŞSINIZ:)BAYILDIM BOL SATIŞLAR HAYIRLI KAZANÇLARINIZ OLSUN...SEVGİLERİMLE

    YanıtlaSil
  2. Cok tesekkur ediyorum canim, begenmenize cok sevindim benim icin motive edici oluyor bu guzel yorumlar, evet o sari sari ciceklere her goren pek bir bayiliyor ama bir ugrastimki sormayin, hepsi tek tek motif aparatinda elimde yapildida:) oldukca ugrastirdilar beni ama sonuc icime sindi bende cok begendim, guzel yorumlariniz ve dualariniz icin yurekten tesekkurler, bir mukabele diyorum, sizi severek takip ediyorum bir kac yorum denemem basarisiz olunca gonderememistim sayfanizdan ama hep takiptekip, en kalbi muhabbetlerimle kardesim gene beklerim, kandilinizde mubarek olsun sevgiler
    O yuzden da

    YanıtlaSil

“... İnsanları yüzüstü cehenneme sürükleyen, ancak dillerinin ürettikleridir.” (Tirmizî, İman 8, İbn Mâce, Fiten
* Kullarıma söyle, sözün en güzelini söylesinler. Sonra şeytan aralarını bozar. Çünkü şeytan, insanın apaçık düşmanıdır.(İsra-53)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...