ÖNEMLİ AÇIKLAMA

burada gördüğünüz ürünlerden edilen siparişleriniz size türkiyenin neresinde olursanız olun,ptt kargo ile gönderilir ve paket ücreti alıcıya aittir(bir kg.aşmadığı sürece paket fiyatı standart 5 tl,dir
çok sorulduğu için bu uyarıyı yazma gereği duydum da:))
HOŞLUK OLSUNNN!!!
NTV MUHABİRİ SORAR:''EN SON OKUDUĞUNUZ YAZAR?''
MÜNİB ENGİN NOYAN:
''CENABI ALLAH' EN SON ÇIKAN KİTABINA BAYILDIM''....

19 Nisan 2014 Cumartesi

PEÇETELİKLER EŞİLİĞNDE BEN GELEBİLDİM İNŞALLAH









CÜMLETEN SELAMÜN ALEYKÜMMMMMMMM

sayfamın değerli misafirleri öncelikle elimde olmayan sebeplerden dolayı iki aya yakındır yayın yapamadığım için bu süre zarfında işleri geçiken bütün arkadaşlardan özür diliyorum...
lale hanım posta kutunuza bakın lütfen,elif hanımcım güle güle kullansın yavrunuz,deryacımmm bugun postaladım iki güne elinde olur:))

malesef sözleşmemin dolmasına yakın bir hataya düşüp başka alt yapı sağlayısından hizmet almaya karar verince başıma gelmeyen kalmadı üstünede iki aylık kullanmadığım faturanın bedelini ödedim haftalardır ttnet ve d smartla ettiğim kavgaların üzerinede ödediğim yığınla cep ev telefonu ve internet fatıralarının bana nasıl sıkıntılı günler yaşattığını inanın anlatamam,malesef bu gün aceleyle bir yayın hazırlıyorum o yüzden bu konuyu ilerleyen günlerde etraflıca paylaşırım,şimdilik beni merak edip pek çok meil atan bütün kardeşlerime sevgi ve selamlarımı yolluyorum,sitem edenler olmuş fakat inanın elimde olan birşey yoktu en acil yollamam gereken siparişlerim için bile komşunun internetinden meil atmak zorunda kaldım

tabi sizlerden ayrı kaldığım zamanda boşmu durdum elbette hayırrrrrrrrrr
işte bu gördüğünüz peçetelik takımlarından epeyce siparişim oldu onlarla uğraştım,pazara bir havlular süsledimki sormayın gitsin resimler ilerleyen günlerde:)))
tabi araya sıkıştırdığım yığınla ufak tefek etek bluz dikimlerini hiç saymıyorum,yetmedi deniz aşırı yolculuklar bile yaptım,hepsini ilerleyen günlerde paylaşayım inşALLAH...

bu günlük bu kadar olsun bakalım,sizler bu resimlere bakarken ben bir akrabamızın düğününde olucam nasipse,oda başka bir şehirde o yüzden 3 gün yayın yapamayabilirim belki,ama bellide olmaz:))
eserlerse sürprizlerde yaparım çünkü görüşemediğimiz süre zarfında oğluşumun kemirdiği tabletin yerine rabbim daha güzelini nasip etti hamdolsun,bu güzel resimlerde ordan çekildi yani:))

buyrun bakalım nasıl olmuşlarrr????

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

“... İnsanları yüzüstü cehenneme sürükleyen, ancak dillerinin ürettikleridir.” (Tirmizî, İman 8, İbn Mâce, Fiten
* Kullarıma söyle, sözün en güzelini söylesinler. Sonra şeytan aralarını bozar. Çünkü şeytan, insanın apaçık düşmanıdır.(İsra-53)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...