ÖNEMLİ AÇIKLAMA

burada gördüğünüz ürünlerden edilen siparişleriniz size türkiyenin neresinde olursanız olun,ptt kargo ile gönderilir ve paket ücreti alıcıya aittir(bir kg.aşmadığı sürece paket fiyatı standart 5 tl,dir
çok sorulduğu için bu uyarıyı yazma gereği duydum da:))
HOŞLUK OLSUNNN!!!
NTV MUHABİRİ SORAR:''EN SON OKUDUĞUNUZ YAZAR?''
MÜNİB ENGİN NOYAN:
''CENABI ALLAH' EN SON ÇIKAN KİTABINA BAYILDIM''....

10 Mayıs 2014 Cumartesi

FIRIN ELDİVENLERİM

merhabalar RABB''imin güzel kulları,tam geldim derken gelemiyor insan bişeyler çıkıveriyor önüne,bende bu ara gene öyleyim bir ayağımız başka şehirde bir ayağımız başka...
bugün sizlerden çok sevdiğim abim için hayır duası istiyorum,kendisi şuan açık kalp ameliyatı geçirdi ve yoğun bakımda yatıyor,çoluk çocuğu perişan ağlamaktan,akraba eş dost hastaneye yığılmışız günlerdir..

 diyeceğim belki buralarda olmam gene gidicem çünkü geri bu günde böyle olsun boş kalmasın dedim,sevgili fırın eldivenlerimden bir kare ekleyiverdim...

 isteyene çifti 5 tl''dir,beğendiğiniz varsa seçin göndereyim ileride değişiklerinide ekliycem nasipse...

 şimdilik sağlıcakla kalın ve sevdiklerinizle kalın inşALLAH...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

“... İnsanları yüzüstü cehenneme sürükleyen, ancak dillerinin ürettikleridir.” (Tirmizî, İman 8, İbn Mâce, Fiten
* Kullarıma söyle, sözün en güzelini söylesinler. Sonra şeytan aralarını bozar. Çünkü şeytan, insanın apaçık düşmanıdır.(İsra-53)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...