ÖNEMLİ AÇIKLAMA

burada gördüğünüz ürünlerden edilen siparişleriniz size türkiyenin neresinde olursanız olun,ptt kargo ile gönderilir ve paket ücreti alıcıya aittir(bir kg.aşmadığı sürece paket fiyatı standart 5 tl,dir
çok sorulduğu için bu uyarıyı yazma gereği duydum da:))
HOŞLUK OLSUNNN!!!
NTV MUHABİRİ SORAR:''EN SON OKUDUĞUNUZ YAZAR?''
MÜNİB ENGİN NOYAN:
''CENABI ALLAH' EN SON ÇIKAN KİTABINA BAYILDIM''....

23 Mayıs 2014 Cuma

KAYMAYAN NAMAZ ÖRTÜSÜ


“ (Doğrusu) size Rabbiniz tarafından basiretler (idrak kabiliyeti) verilmiştir. Artık kim hakkı görürse faydası kendisine, kim de kör olursa zararı kendinedir. Ben üzerinize bekçi değilim. ”

(Enam Suresi, 104.)

cümleten selamün aleyküm ve hayırlı cumalar kardeşlerim...

bugün yayınlamak istediğim yazımı yetiştiremeyince onun yerine bu ara sipariş üzerine epeyce diktiğim bütün namaz örtülerimden birini ekliyim dedim...


aslında bu kumaşı başka niyetlerle almıştım ama her rengi ve çeşidini görünce kendimi kaybettim hepsinden beşer metre aldım:))

sonrada etek filan diktim,baktım çok beğenildi,isteyende oldu bu kezde namaz örtülerinide geçiş yaptım,ilerleyen günlerde bu kumaşların kendi resimlerini yükliycem bu sayfaya.beğendikleriniz olursa sizde sipariş verebilirsiniz...

en önemli özelliği kesinlikle kaymıyor ve iğne gerektirmiyor,rahatlıkla tak çık yani:))
demek istediğim dışadıda bile gayet rahat kullanılır,daha sade renkleri tercih edilirse...

ben hazırlarını kısa ve dar buldugum için böyle bir fikir ürettim,çokta isteyen oldu,aslında bu kadar sönük durmuyorda benim konu mankenim çok cılız olduğundan böyle göründü:))
 tıklayıp büyütebilirsiniz:))

piyasada hazırlarını bulmak mümkün ama çok pahalı geldi bana,hem kısacık hemde dar ama fiyatları 35 tl.den ucuzunu bulamadım,bende hem istediğim genişlikte,hemde boyda,üstelikte gayet canlı,neşeli renklerinden hazırladım,nasıl olmuşşşşş

beğenen varsa meil atsın fiyatları 20 tl'dir her renkte var,diğer diktiklerimdende ilerleyen günlerde ekliycem nasipse...

şimdilik en EMİN''e emanet olun,hayırlı günlerrrr:))

6 yorum:

  1. Kumaşın türü nedir acaba öğrenebilir miyim?
    Teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hosgeldin adsiz kardesim,,, kumas emprime dedigimiz efil efil kumaslardan, yuzde yuz pamuklu bu yuzden terletme ve kayma ozelligi yok, renkleride gayet canli ama solma yapmiyor, renk atmasi olmuyor, sadece ilk yikamada hafif bir renkli su cikti bunu bile sordum magazaya onlarda hakiki kok boyasi kullaniliyor bu kumaslarda o yuzden dogaldir ilk yikamada renk vermesi dediler, sonrakilerdebirdaha renk verme olmadi, hala bende dahil butun cevrem severek kullaniyor:))
      Birde ben bu kumastan sadece kumas olarak cok sattim bu sene kimisi elbisekimisi gomlek yada etek diktirdi ama cok sukur hic bir sikayet almadim, solma yada cekme yapti diyen hic cikmadi, zaten kumasin cekme ozelligi yok, bu aksam nasipse diger renklerinide ekliyim gormus olun...
      Umarim faydali olmustur epey uzun anlattim, hayirli gunler dilerim....

      Sil
  2. Çok teşekkkür ederim cevabınız için..bu kumaş,eğer içi belli etmiyorsa,elini alta koyup güneşe tutunca gözükmüyorsa ve çift en kumaşsa, 4,5 metre alabilir miyim sizden ve alımla ilgili nerden haberleşeceğiz mail adresi olarak.
    Teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  3. hoşgeldin kardeşim yeniden,öncelikle meil adresimi yazayım bana ulaşıp aklına takılan ne varsa buradan sorabilirsin...aysegulcebiseyler@gmail.com benim meil adresim....blogumdada yazıyor kenarda eklersin ordan istersen...
    şimdi gelelim sorularına valla içi göstermiyor sanırım neden sanırım dedim çünkü hiç aklıma elimi altına koyup bakmak gelmedi,bununda sebebi baya sıkı dokunmuş bir kumaş türü olması,zira ben küçüklüğümden beri akrabalarımın pek çoğu tekstilci olduğundan bu işlerin içinde büyüdüm bizzatta yaz tatillerinde çalıştım ve hangi kumaşın metrekaresine kaç ilmek dokunur kumaş sıklığı nedir az çok bilirim,fakat yinede yanıltmış kul hakkına girmiş olmıyım diye güneşe tutup bakayım istedim lakin şu an hava bulutlu olduğundan bakamadım
    şöyle yapalım sayfama diğer renklerinide ekledim siz hangi rengi istediğinizi belirten meilinizi bana adresimden gönderin,ben bugün bir taziye ziyareti için dışarıya çıkıcam nasipse yarın güneşe tutarak emin olup size sonucunu bildireyim ona göre karar verirsiniz,hatta kullanan akrabalarımdanda bir sorayım bu konuyu zira bende dahil bütün akraba çevrem örtü konusunda hassas davranan giyim konusunda feraceli kimseleriz,sizin hassasiyetinizi anlamakla beraber,bu yayını okuyan kardeşlerimizede faydalı olur kanısındayım...
    benim kumaşı verdiğim kişilerin aralarında yaşlı teyzelerde vardı ve kendilerine bütün boydan elbise dikmişlerdi çokta hoş olmuştu,hatta bende istek üzerine etek diktim şu mavi kumaştan fakat resimlemek hiç aklıma gelmemiş hayret doğrusu,,neyse en kısa sürede arka ön tekrar resimleyip hatta güneşe tutarak resimlerini çekip ekliyim sizde görün içinize sinsin
    şimdilik sevgiler,hayırlı ramazanlar kardeşim:))

    YanıtlaSil
  4. MaşaALLAH ne kadar guzel olmuş.. gule gule kullanın.. bunları yurt dısında dısarda kullanıyorlar bende namaz kılarken kullanmak ıcın merak etmıstım ama bulup ta alamamıstım.:)
    Nasılsın canım? Ben Elhamdulıllah ıyıyım.. Olgum ıle gunler cok hızlı akıp gıdıyor...

    YanıtlaSil
  5. Gulerim hosgeldin tatlim iyi olmana cok sevindim,
    Demek aradinda bulamadin oylemi, sen ablana adresini ativer ablan sana ne renk istersen dikip hediye ediverir canim benim:))
    Hayirli ramazanlar canim kardescim, muhabbetle

    YanıtlaSil

“... İnsanları yüzüstü cehenneme sürükleyen, ancak dillerinin ürettikleridir.” (Tirmizî, İman 8, İbn Mâce, Fiten
* Kullarıma söyle, sözün en güzelini söylesinler. Sonra şeytan aralarını bozar. Çünkü şeytan, insanın apaçık düşmanıdır.(İsra-53)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...