ÖNEMLİ AÇIKLAMA

burada gördüğünüz ürünlerden edilen siparişleriniz size türkiyenin neresinde olursanız olun,ptt kargo ile gönderilir ve paket ücreti alıcıya aittir(bir kg.aşmadığı sürece paket fiyatı standart 5 tl,dir
çok sorulduğu için bu uyarıyı yazma gereği duydum da:))
HOŞLUK OLSUNNN!!!
NTV MUHABİRİ SORAR:''EN SON OKUDUĞUNUZ YAZAR?''
MÜNİB ENGİN NOYAN:
''CENABI ALLAH' EN SON ÇIKAN KİTABINA BAYILDIM''....

28 Mayıs 2014 Çarşamba

TABLET KILIFIM


ey iman edenler!Allah'tan korkun ve herkes yarına ne hazırladığına baksın.Allah'tan korkun,çünkü Allah yaptıklarınızdan haberdardır(haşr süresi,18)

TASARLADIMMMMM:))

merhabalar sevgili dostlar nasılsınız bugun,valla ben oldukça yorgunum birkaç gündür bahar temizliği beni bitirdide:))

evet o kadar yorulmuştum ki dün gece yarısı saatin 3:30 u,,baktım işin biteceği yok balkonda halım durula beni diye çağırıyor,dedimki hiççççççç seninle uğraşamam:))


acilen bişeyler yapıp yorgunluk atıp kafa dağıtmam lazım,epeydirde aklımda tabletim için bir kılıf tasarlamak
 vardı,geçtim başına....



aslında elimden gelen bişeyse yapabileceğim şeyler için para ödemeyi hiç sevmiyorum,piyasada  çok ürün var fakat hangisine elimi atsam 50 tl.den başlıyor fiyatlar...

üstelik hiçbiri benim istediğim gibi değil hep aynı basit modeller,hele birini sordum fiyatı tam 250 tl demezlermi yuhhhh,dedim yani bu ne be bir tablet parasına dışının kabı...


hal böyle olunca oturup kendi istediğim gibi bol şıkırtılı bişey yapıverdim aceleden,yarı uykulu:))

aslında şimdilik böyle aceleye getirdim ama ilerleyen günlerde daha değişik kumaş kaplanmışlarınıda tasarlamayı planlıyorum....



tabi onları böyle özensiz yapmıycam daha bir içime sinen olacaklar bu şimdilik böyle oldu,aslında dış kısmındaki boşluğa farklı bir planım varda vakit yetmedi,ilerleyen günlerde işim bitince yaparsam onuda çekip atarım,,şimdilik hem içi boş görünmesin diye oğlumun hazır kalplerinden vardı yapıştırmalık onları kullandım,hemde dış kısmı boş görünmesin diye bir zamanlar bayıla bayıla taktığım şıkırtılı bilekliğimi konduruverdim üstüne:))


aslında renkleri çok daha parlak oldukça şık görünüyorda ben aceleden çekip ışığıda pek önemsemeyince böyle oldu,napalım buda böyle oluversin......kadı eksik yazacak değil yaaa:))

1 yorum:

  1. Cok tesekkurler gunduz bir sorundan dolayi cevap yazamamistim bir turlu, iyi dilekleriniz icin kocaman bir tesekkur, ama ne bitecegi var benim temizligin nede dinlendirecegi:))
    Bu saat oldu hala perde utusuyle ugrasiyorummmmm:((
    Ustelikte daha 6 perdem daha var duvardan duvara ahhh ben nerelere gitsem su utuden kacsamda, cok sevdim ablam banada o bahcesinden kopardigi canim organik sebzelerden hazirladigi kahvaltisinda bir cay ikram etse ne var, butun yorgunlugum biterdiiii:))

    YanıtlaSil

“... İnsanları yüzüstü cehenneme sürükleyen, ancak dillerinin ürettikleridir.” (Tirmizî, İman 8, İbn Mâce, Fiten
* Kullarıma söyle, sözün en güzelini söylesinler. Sonra şeytan aralarını bozar. Çünkü şeytan, insanın apaçık düşmanıdır.(İsra-53)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...