ÖNEMLİ AÇIKLAMA

burada gördüğünüz ürünlerden edilen siparişleriniz size türkiyenin neresinde olursanız olun,ptt kargo ile gönderilir ve paket ücreti alıcıya aittir(bir kg.aşmadığı sürece paket fiyatı standart 5 tl,dir
çok sorulduğu için bu uyarıyı yazma gereği duydum da:))
HOŞLUK OLSUNNN!!!
NTV MUHABİRİ SORAR:''EN SON OKUDUĞUNUZ YAZAR?''
MÜNİB ENGİN NOYAN:
''CENABI ALLAH' EN SON ÇIKAN KİTABINA BAYILDIM''....

12 Haziran 2014 Perşembe

BERAT KANDİLİNİZ MÜBAREK OLSUN

“…Ey kendilerine kötülük edip aşırı giden kullarım! Allah’ın rahmetinden ümidinizi kesmeyin. Şüphesiz Allah bütün günahları affeder. Çünkü O, çok bağışlayandır, çok merhamet edendir”

(Zümer Suresi 53.)


“ Bizim uğrumuzda gayret gösterip mücâhede edenlere elbette (muvaffakıyet) yollarımızı gösteririz…”
(Ankebût Suresi, 69.)

“ Sizden birinizin Allah yolunda çalışıp gayret sarfetmesi, evinde oturup yetmiş sene namaz kılmasından daha faziletlidir. Allah'ın sizi bağışlamasını ve cennete koymasını istemez misiniz? O halde Allah yolunda hizmet ediniz. Kim devenin sağılacağı bir vakit kadar Allah yolunda hizmet ederse, cennet ona vacip olur.”
Hz. Muhammed (sallallahü aleyhi vessellem) Sünen-i Tirmizî, hadis no: 1650

6 yorum:

  1. Hosgeldin hayatin icinden , bende senin paylasimlarini begenerek izliyorum, hayirli kandiller diliyorum:))

    YanıtlaSil
  2. Sizinde mubarek olsun insallahhhh, kocaman opuyorum pamuk yanaklardan ve ellerden, dualarda bulusalim insallah...
    Afyondamisiniz hala, hayirli yolculuklarrrr simdiden

    YanıtlaSil
  3. çok güzel paylaşım. ben de Mübarek Berat gecemizi kutlar, dualarımızın kabul olmasını dilerim. amin sevgilerimle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öcecim hosgeldin, seninde kandilini yurekten kutluyorum kardesim, dualarimdasin insallah,,,
      Dun aklimdaydin marketten bos guzel kutular buldumda hemen susleyip öcecigime atmam lazim resimleri diye aklimdan seni gecirip kulaklarini cinlattim;))

      Sil
  4. sevgili dostlarım yukarıda yorumların bazıları görünüyor fakat bazıları silinmiş görünüyor,benimki yayınlanmamış zannetmeyin lütfen,mail kutumdaki bir karışıklık bu duruma sebep oldu,hemen düzelticem inşALLAH...

    yanlışlıkla silinen yorumlar için emek verip yazan tüm kardeşlerimden özür diliyorum
    sizlerin yorumları benim için çok kıymetli yazmaya devam edin lütfen,
    sevgilerimle

    YanıtlaSil

“... İnsanları yüzüstü cehenneme sürükleyen, ancak dillerinin ürettikleridir.” (Tirmizî, İman 8, İbn Mâce, Fiten
* Kullarıma söyle, sözün en güzelini söylesinler. Sonra şeytan aralarını bozar. Çünkü şeytan, insanın apaçık düşmanıdır.(İsra-53)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...