ÖNEMLİ AÇIKLAMA

burada gördüğünüz ürünlerden edilen siparişleriniz size türkiyenin neresinde olursanız olun,ptt kargo ile gönderilir ve paket ücreti alıcıya aittir(bir kg.aşmadığı sürece paket fiyatı standart 5 tl,dir
çok sorulduğu için bu uyarıyı yazma gereği duydum da:))
HOŞLUK OLSUNNN!!!
NTV MUHABİRİ SORAR:''EN SON OKUDUĞUNUZ YAZAR?''
MÜNİB ENGİN NOYAN:
''CENABI ALLAH' EN SON ÇIKAN KİTABINA BAYILDIM''....

16 Haziran 2014 Pazartesi

CAMLARA SİNEKLİK YAPALIMMI???


MERHABALAR ARKADAŞLARRRR

bugun sizlerle kendi icadımı paylaşayım istedim:))
malumunuz sıcak yaz günlerinde pek çoğumuzun başının derdi sivrisinekler...

aslında aklımda hiç böyle bir şey yoktu yavrum kuzum oğlumu iki gün sivrisinekler sabaha kadar ısırıp durunca boynunu bukmüş karşıma dikildi ''yaaa anne neden beni ısırıp duruyo bu sinekler,her yerim şişti kıpkırmızı bide acıyoooo'' deyince içim sızladı,onun bu yakarışına,,,

dedimki hemen bu işe el atıp bir kesin çözüm bulmalıyım


ondan sonrası işte buldummmmm:))
biraz tül,sıcak silikon ve cırt cırt banttt:))
meğer ne kadar kolay bir çözümü varmış dibimde duran,hemen epeydir bir şeye lazım olur nasılsa diye sakladığım bir akrabamızın işine yarar yenge diye getirdiği gelinlik dikiminden artan tüller geldi...

çırt çırtımda vardı pencerenin ölçüsünü alıp biraz daha genişlikte tüller kestim kenarlarınana  15 cm kadar uzunlukta çırt çırt yapıştırdım silikonla

onlarıda pencerenin iç kısmına yapıştırdım ooooo al sana mis gibi sineklik,istediğinde aç cırt cırtı tülü kaldır istediğinde yapıştır cırt cırtı sineklik hazır:))
 ben alt ve üst kısımlara cırt cırtı boydan yapıştırdım kenar kısımları 15 cm.kadar ayarladım siz boydanda yapabilirsiniz dilerseniz,,birde benim tüller gelinlik için olduğundan gayet ince çok belli olmuyor siz wski tüllerden yada çiçekçilerdeki araba süslenen tüllerdenmetreyle alabilirsiniz,gayet hesaplı metresi 1,5 tl filan...
birde akşamın kör saati yapıp çekince tam net çıkmadı:)) ama şu kenardaki sarı süngerler sizi yanıltmasın onlarıda kış için yapıştırmıştımda:((
iç kısımdaki beyaz kesik kesik duran yerler...
insan kiracı olunca evlerde hep dökülüyor elinde kalıyor,o yüzden istediğin gibi yaptırıp kullanamıyorsun
aslında eşim şu hazır tellilerden yaptırayım dedi ama bana çok pahalı geldi bir camlık tak çıkart olanlar parçası 60 tlymiş,hesapladım bizim bütün camlara 560 tl gidiyor dedimki bu ne be 3 aya taşınca zaten o parayı nakliyeye veririm:))
ne dersiniz hem çok ekonomik hemde çok daha kullanışlı olmamışmı:))

4 yorum:

  1. Süpeeeer ellerine sağlık :) ne kadar faydalıdır yaz mevsimleri için.

    YanıtlaSil
  2. Hosgeldin canimmmm, valla bencede cok faydali, insallah goren ihtiyaci olan kardeslerimiz faydalansinda bir sikintiyi gidermekten bende ucundan sevaplanirim belki:))

    YanıtlaSil
  3. 3 malzemeden de var çok iyi fikir gerçekten:) Elinize sağlık.

    YanıtlaSil
  4. Haydi o zaman camlara barikat kurmayaaa;))

    YanıtlaSil

“... İnsanları yüzüstü cehenneme sürükleyen, ancak dillerinin ürettikleridir.” (Tirmizî, İman 8, İbn Mâce, Fiten
* Kullarıma söyle, sözün en güzelini söylesinler. Sonra şeytan aralarını bozar. Çünkü şeytan, insanın apaçık düşmanıdır.(İsra-53)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...