ÖNEMLİ AÇIKLAMA

burada gördüğünüz ürünlerden edilen siparişleriniz size türkiyenin neresinde olursanız olun,ptt kargo ile gönderilir ve paket ücreti alıcıya aittir(bir kg.aşmadığı sürece paket fiyatı standart 5 tl,dir
çok sorulduğu için bu uyarıyı yazma gereği duydum da:))
HOŞLUK OLSUNNN!!!
NTV MUHABİRİ SORAR:''EN SON OKUDUĞUNUZ YAZAR?''
MÜNİB ENGİN NOYAN:
''CENABI ALLAH' EN SON ÇIKAN KİTABINA BAYILDIM''....

30 Haziran 2014 Pazartesi

CANIM HAVLULARIMMMM

 “ Ey İnananlar! Oruç, sizden öncekilere farz kılındığı gibi, Allah’a karşı gelmekten sakınasınız diye, size sayılı günlerde farz kılındı. İçinizden hasta olan veya yolculukta bulunan, tutamadığı günlerin sayısınca diğer günlerde tutar. Oruca dayanamıyanlar, bir düşkünü doyuracak kadar fidye verir. Kim gönülden iyilik yaparsa o iyilik kendisinedir. Oruç tutmanız eğer bilirseniz sizin için hayırlıdır.”
(Bakara Suresi 183, 184.)
 "Kim fazîletine inanarak ve ecrini Allah’tan bekleyerek Ramazan orucunu tutarsa, geçmiş günahları bağışlanır.”
Hz. Muhammed (sallallahü aleyhi vessellem) Buhârî, Savm, 6

ne güzeller değilmiiii,en sevdiğim havlu modeli bunlarrrr:))
nasıl geçiyor günleriniz bakalım,valla benimki pek bir hoş geçiyor çok şükür,gecesi ayrı güzel gündüzü ayrı...
insan bu uzun yaz günlerini iyi değerlendirmeli,aslında ekleyecek milyon tane şey var ama yacaka çok vaktimde yok habire hazırlara yükleniyorum...

size daha önce söz vermiştim okuduğum kittaptan notlar alıyorum buradan paylaşıcam diye aslında tamda vakti hazır ramazan ayıyken ama yazacak fırsatı bulamıyorum bi türlü...
günlerin uzun olmasına bakmayın valla bana yetmiyor hemde hiçççç,çok çalışmam lazım çokkkkkk:))

4 yorum:

  1. Ne güzel şeyler bunlar bayıldım.Hepsi birbirinden güzel yapılmış.Ellerine sağlık canım:)

    YanıtlaSil
  2. Hosgeldin canim benim ne kadar mutlu oluyorum bir bilsen su paylasimlarim begenilince...
    Lafaramizda bende en cok bunlari begeniyorummm:))
    Canim gene gel emiii, sevgilerimle

    YanıtlaSil
  3. Ellerinize sağlık,ne kadar çok emek ve ince işçilik var herbirinde...Umarım kıymet bilen kişiler keyifle kullanırlar:) Hayırlı ramazanlar..

    YanıtlaSil
  4. Hosgeldiniz deniz hanim,, emek verip yaptigim isler begenildiginde bende cok mutlu oluyorum, evet oldukca ince iscilik istiyor her biri, ama keske herkes sizin gibi dusunse, okadar cok cabuk tuketiyoruzki herseyi, emegi bile cogu kez gormezden geliyoruz malesef o kadar emek verip hazirlasakta cok ucuza vermek zorunda kaliyoruz, insanlar verilen emege degilde ucuzluguna gore karar veriyor
    Olsun genede keyifli isler kafa dagitiyor insan,,,
    Sizinde hayirli ramazanlariniz olsun insallah

    YanıtlaSil

“... İnsanları yüzüstü cehenneme sürükleyen, ancak dillerinin ürettikleridir.” (Tirmizî, İman 8, İbn Mâce, Fiten
* Kullarıma söyle, sözün en güzelini söylesinler. Sonra şeytan aralarını bozar. Çünkü şeytan, insanın apaçık düşmanıdır.(İsra-53)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...