ÖNEMLİ AÇIKLAMA

burada gördüğünüz ürünlerden edilen siparişleriniz size türkiyenin neresinde olursanız olun,ptt kargo ile gönderilir ve paket ücreti alıcıya aittir(bir kg.aşmadığı sürece paket fiyatı standart 5 tl,dir
çok sorulduğu için bu uyarıyı yazma gereği duydum da:))
HOŞLUK OLSUNNN!!!
NTV MUHABİRİ SORAR:''EN SON OKUDUĞUNUZ YAZAR?''
MÜNİB ENGİN NOYAN:
''CENABI ALLAH' EN SON ÇIKAN KİTABINA BAYILDIM''....

25 Haziran 2014 Çarşamba

EMPRİME KUMAŞLARRRR

 TIKLAYIP YAKINDAN BAKIN:)
 RENKLER BURADAKİ GÖRÜLENLE AYNI

 ZATEN RENKLERİNE YANDIMDA ALDIM YA BUNCA KUMAŞI:)
selamün aleyküm sevgili kardeslerim nasılsınız bakalım,nerelerde neler yapıyorsunuz kimbilir bu yaz sıcağında:))
mübarek ramazan ayımızın gölgesi üzerimize düşeli bende bir koşturmaca sormayın gitsin...
oruçken zorlanmıyım şunuda halledeyim,yaz sıcağında belki zor olur şu işimde bitsin derken neler yaptım görmeyin:))

neyse onları daha sonra uzunca anlatıcam nasipse ama bugünkü konumuz yukarıdaki kumaşlarımız,,,
ne kadarda güzeller demiiii:))

aslında mağazaya girerken bunları almak hiç aklımda yoktu,ama renklerini görünce amaninnnn bunlarda ne güzelmiş deyip deyip saldırdım,bir tek bunlar olsa gene iyi ne gördüysem aldım:))
onlarında resimlerini ekliycem ilerleyen günlerde ama bu gün bu resimleri eklememin sebebi kaymayan namaz örtüsünü çok soran oldu,değişik renklerini görsün kardeşlerim diye ekliyorum...


şu mor ve mavi kumaştan bolca namaz örtüsü diktim geçtiğimiz günlerde sahibeleri güle güle kullansınlar,genelde diktiren kardeşlerimiz valla bunları saçı açık olupta evime gezmeye gelen misafirlerim namaz kılarken kolayca örtünsünler diye diktiriyorum dediler:((
ne tezattır değilmi beş vakit alnın secde görür ama kullardan utanıp saçını örtmezsin dışarıda,ya huzuruna seni davet edenden hiç utanmamak nasıl bir şaşkınlıktır ki!!!
her neyse bu konuya girersem çıkamam çünkü o kadar çok görüyorum ki her girdiğim camide içeri girdiğinde saçını örtüp namazını kılar kılmaz dışarı adımını daha atmadan sıyırıveren başının örtüsünü,''RABB''im hepimizi hidayetiyle doğru yola getirsin inşALLAH...


neyse yahu siz bana deyiverin şimdi ben bu canım kumaşlardan 5'er metre aldım her çeşidinden ne dikeyim acep,birde isteyen varsa sadece kumaş olarak yollarım meil atmanız yeterli canlarım,,kumaşlarımız asla renk atmıyor ve çekmiyor yüzde yüz pamuklu ve gerçek kök boyasında kaynatma usulüyle hazırlanmışlar,üşenmedim o kadar sordum yahu,hatta inanmadım bir gece kendime diktiğim namaz örtüsünü suya basıp beklettim ne çekti nede soldu,çok hafiften bir suya renk geçmiş gibi oldu oda doğalmış ilk yıkamada üzerindeki boyayı atar çünkü kumaş sıkılaşıyor dediler...ama kumaşım canlılığından hiçbir şey kaybetmemiş hala aynı duruyor:))hatta merak eden bakıp kıyaslayabilir çünkü kaymayan namaz örtüm defalarca yıkanmış kendi kullanıdığım ve kızımın üzerinde resimleyip eklediğim örtüdür:))
gene çenem düştü haydi hayırlı günlerrr canlarım meillerinizi bekliyorum fikirleriniz için....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

“... İnsanları yüzüstü cehenneme sürükleyen, ancak dillerinin ürettikleridir.” (Tirmizî, İman 8, İbn Mâce, Fiten
* Kullarıma söyle, sözün en güzelini söylesinler. Sonra şeytan aralarını bozar. Çünkü şeytan, insanın apaçık düşmanıdır.(İsra-53)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...