ÖNEMLİ AÇIKLAMA

burada gördüğünüz ürünlerden edilen siparişleriniz size türkiyenin neresinde olursanız olun,ptt kargo ile gönderilir ve paket ücreti alıcıya aittir(bir kg.aşmadığı sürece paket fiyatı standart 5 tl,dir
çok sorulduğu için bu uyarıyı yazma gereği duydum da:))
HOŞLUK OLSUNNN!!!
NTV MUHABİRİ SORAR:''EN SON OKUDUĞUNUZ YAZAR?''
MÜNİB ENGİN NOYAN:
''CENABI ALLAH' EN SON ÇIKAN KİTABINA BAYILDIM''....

27 Haziran 2014 Cuma

HOŞ GELDİN NEFSİMİN TERBİYE EDİCİSİ

görseller bobi nete aittir

“ Ramazan ayı, insanlara yol gösterici, doğrunun ve doğruyu eğriden ayırmanın açık delilleri olarak Kur’an’ın indirildiği aydır. Öyle ise sizden ramazan ayını idrak edenler onda oruç tutsun. Kim o anda hasta veya yolcu olursa (tutamadığı günler sayısınca) başka günlerde kaza etsin. Allah sizin için kolaylık ister, zorluk istemez. Bütün bunlar, sayıyı tamamlamanız ve size doğru yolu göstermesine karşılık, Allah’ı tazim etmeniz, şükretmeniz içindir. ”(Bakara Suresi 185.)
“Ey insanlar! Sizi mübârek ve büyük bir ay gölgelemiştir. O, içinde bin aydan daha hayırlı bir gece bulunduran aydır. Allâh Teâlâ’nın oruç tutulmasını farz kıldığı, gecesinde ibâdet yapılmasını sevap kıldığı bir aydır. Kim bu ayda hayırlı bir amelle Allâh’a yakınlık gösterirse diğer aylardaki bir farzı yerine getirmiş gibi olur. Kim de bu ayda bir farz ameli yerine getirirse diğer aylardaki yetmiş farzı yerine getirmiş gibi olur. O, sabır ayıdır. Sabrın karşılığı da cennettir. Bu ay, başkalarının dert ve sıkıntısına ortak olma ayıdır. Bu, mü’minin rızkının artırıldığı bir aydır.
Kim bu ayda bir oruçluya iftar verirse, bu onun günahlarının bağışlanmasına, cehennem azâbından kurtulmasına ve kendi mükâfâtından hiçbir şey eksilmeden bir oruç tutma sevâbına daha nâil olmasına vesîle olur.”
Hz. Muhammed (sallallahü aleyhi vessellem) (Ali el-Müttakî, Kenzü’l-Ummâl, VIII, 477/23714)
HAYIRLI CUMALAR BÜTÜN KARDEŞLERİME
biliyorsunuz bu akşam ilk teravih namazıyla nefis terbiyemiz ve günahlarımızdan teker teker arınıp YÜCE MEVLA''nın affına mazhar olabilme çabamız başlıyor inşALLAH...
eminim hepimiz olmasada bu memleketin büyük çoğunluğu en az benim kadar heyecanlıdır:))
size bahsetmedim ama bir kaç günlük yokluğumda nerelerdeydim ahh bir bilseniz eminim sizde oralarda olmak isterdiniz,onlar sürpriz ilerleyen günlerde yazıcam nasipse,,,
şimdilik değinmeden geçeyim konumuza...
kardeşlerim malumunuz uzun ve sıcak yaz günleri sebebiyle insan daha hararetli ve susamış hissederek akşamı ediyor,oruçla ilgili uzun uzun vaaz edecek değilim elbette:))
ama sizlerden ricam lütfen bütün gününüzü sevapla doldurayım diye uğraşıp iftarınızıda coca cola içerek açıp canım oruçlarınızı heba etmeyin
yıllardır kendimi paralıyorum eşe dosta,aileye,çevreme içmeyin diye ama içim sızlayarak görüyorum ki her sofranın baş tacı bu meret,bırakın birilerini ihya etmeyi çünkü yıllar evvel yabancı bir kaynaktan içeriğinde alkol barındırdığını ve insan sağlığına ne denli zararlı olduğunu okuduğum bu meret şimdi bizim milli içeceğimiz oldu hayret doğrusu
insan bütün gün ALLAH c.c. rızasını kazanmak için çabalayıp iftarınıda alkolle açarmı hiç yahuuu!!!!
bu düzen nasıl bizim üzerimizden prim yapıyor ve neler dönüyor ilerleyen günlerde sizler için burada bir post hazırlamayı düşünüyorum,sebebiyse dün bir kanalda tevafuken denk geldiğim meşhur doktor mehmet özün yabancı bir kanaldaki programı,ağzım açık kaldı resmen...
çok uzatmadan sizleri biraz düşünmeye ve en azından şu mübarek ayda biraz bilinçlenip idrak etmeye davet ediyor,ve şimdiden bol sevaplı bol maneviyatlı içeriği dolu bir ramazan ayı dileklerimle en'' EMİN''e emanet ediyorum
...buradaki resimler netten alıntıdır...




6 yorum:

  1. HAYIRLI RAMAZANLAR:))SAĞLIKLA SIHHATLE KEDERSİZ İNŞALLAH...AFYONA GELDİĞİNDE GÖRÜŞELİM:))HABER VER

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ayyy canım ablam hoş geldinnnn,seninde ramazanın hayırlı uğurlu bol sevaplı olsun inşALLAH....
      geldimde geri bile döndüm haberin yok ama bir daha gelmeyi hatta ramazanı orada geçirmeyi düşünüyoruz ama nasip bakalım kesin değil:((
      olsun canım benim nasılsa bi yerde denk gelirizzzz,çok öpüyorum pamuk ellerinden,davulcunuz bol olsun emiiii:))

      Sil
  2. hayırlı ramazanlar arkadaşım. bu reklamı görmemiştim, gerçekse çok üzücü. selam ve sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  3. ALLAHc.c razi olsun öcecim hosgeldin, seninde ramazani serifin hayirlarla dolsun insallah....
    Canim ya daha bu sabah aklimdan seni gecirmistim gen bir suru bolmeli karton buldum marketin onunden kucaklayip geldim ama boylari iricene ahh dedim ocecim olsaydi burda simdi bana kirk tane fikir sunardi ben hala napsam diye dusunuyorum, firsat bulunca ekliykmde fikir ver emi
    Reklama gelince inan icim sizliyor su musluman dunyasinin hallerine, rabbim bize acisinda rahmetiyle hidayete erdirsin, oylesine bilincsiz islerimiz varki akil isi degil

    YanıtlaSil
  4. Ayşegülcüğüm o karton, bardak konan bölmelerden olanlardansa çok güzel çoraplık oluyor ben yaptım bir tane, çekmece içinde çok kullanışlı oldu. ya da portmanto içinde alet konabilir. ah bir fikir daha kaplayıp çiçek saksıları yerleştirilebilir. görmeden ancak bu kadar güzel kardeşim. çok güzel değerlendireceğine inanıyorum. sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  5. güzel fikirlerin için sağol kardeşim fırsatını bulr bulmaz çekip atıcam resimlerini bu kartonlar çok değişik

    YanıtlaSil

“... İnsanları yüzüstü cehenneme sürükleyen, ancak dillerinin ürettikleridir.” (Tirmizî, İman 8, İbn Mâce, Fiten
* Kullarıma söyle, sözün en güzelini söylesinler. Sonra şeytan aralarını bozar. Çünkü şeytan, insanın apaçık düşmanıdır.(İsra-53)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...