ÖNEMLİ AÇIKLAMA

burada gördüğünüz ürünlerden edilen siparişleriniz size türkiyenin neresinde olursanız olun,ptt kargo ile gönderilir ve paket ücreti alıcıya aittir(bir kg.aşmadığı sürece paket fiyatı standart 5 tl,dir
çok sorulduğu için bu uyarıyı yazma gereği duydum da:))
HOŞLUK OLSUNNN!!!
NTV MUHABİRİ SORAR:''EN SON OKUDUĞUNUZ YAZAR?''
MÜNİB ENGİN NOYAN:
''CENABI ALLAH' EN SON ÇIKAN KİTABINA BAYILDIM''....

28 Haziran 2014 Cumartesi

KANADI KIRIK MİSAFİR









bu bol kumrulu post sürpriz oldu :))
oğlum koşarak gelip anneeeeee hemen gelmen lazım görmen lazım bak ne gelmiş deyince balkonda bir şıkırtılar olmasından anlamıştım bir tuhaflık olduğunu,normalde balkonum hem kapalı cam hem kalın perdeli olduğundan içieri pek birşeyin girmesi mümkün olmuyorda :))
fakat hava sıcak diye bir camı biraz sıyırınca pat diye bizim balkona bir misafir girip gelivermiş,yavrum kıyamam bir kanadı yukarıya kalkıktı sanırım yaralanmış,kaçar diye elleyemedim önce sonra sakince konuşarak yaklaştım,bir çay tabağına bir avuç bulgur koyup ikram ettim epey bir göz göze bakıştık,samimiyetime inanmış olacakki benden zarar gelmez diye düşündü eminim epey kaldı balkonda bende oğlumu içeri götürüp rahatsız etmemesini söyledim...
nihayetinde bizim evden bu yavrucazın rızkı varmış bir tutam bulgur bir kaç gagalama su aldı ve dinlenip geldiği gibi usulca çıkıp gitti,bizede bu hoş görüntüleri kaldı bende sizlerle paylaşmak istedim şu ramazan ne mübarek ay değilmi hiç ummadığınız yerden bile eğer sizden yenecek rızkı varsa misafir çıkıp geliveriyor,ister kapıdan ister baadan yada bizimki gibi balkondan:))
bol miasafirli sofralarımız olsun inşALLAH,sadece ramazanda değil her gün

2 yorum:

  1. mübarek günde ne güzel hiç akla gelmeyen misafir, Ayşegülcüğüm. bereket getirsin hanenize sofranıza. bir şey alırken yaparken kimlere nasip olur olmaz hiç bilemiyoruz. Yüce Yaradanımızın hikmeti işte. selamlar güzel kardeşim.

    YanıtlaSil
  2. ve aleyküm selam canım hoşgeldinnn,ne kadar doğru değilmi kimsenin rızkını bir başkası yiyemez demişya atalarımız:))
    hanelerimiz hep misafirlerle dolsun rabbimde sofralarımızı halil ibrahim bereketi ile doldursun inşALLAH,,,
    sevgiler canım benimm

    YanıtlaSil

“... İnsanları yüzüstü cehenneme sürükleyen, ancak dillerinin ürettikleridir.” (Tirmizî, İman 8, İbn Mâce, Fiten
* Kullarıma söyle, sözün en güzelini söylesinler. Sonra şeytan aralarını bozar. Çünkü şeytan, insanın apaçık düşmanıdır.(İsra-53)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...