ÖNEMLİ AÇIKLAMA

burada gördüğünüz ürünlerden edilen siparişleriniz size türkiyenin neresinde olursanız olun,ptt kargo ile gönderilir ve paket ücreti alıcıya aittir(bir kg.aşmadığı sürece paket fiyatı standart 5 tl,dir
çok sorulduğu için bu uyarıyı yazma gereği duydum da:))
HOŞLUK OLSUNNN!!!
NTV MUHABİRİ SORAR:''EN SON OKUDUĞUNUZ YAZAR?''
MÜNİB ENGİN NOYAN:
''CENABI ALLAH' EN SON ÇIKAN KİTABINA BAYILDIM''....

28 Haziran 2014 Cumartesi

KUMAŞ İÇ GÖSTERİYORMU

 adsız kardeşim dün güneş yoktu bugun resimledim,bu kumaşın ters yüzünün cama yaslanıp çekilmiş hali
 bunlarda oğluşumun elleriyle test etme resimleri:))
arkadaşlar bu kumaşlarla ilgili sorular gelince bir daha resimleyip yayınlıyım dedim şu an güneş tam arkadan vuruyor ve elinizi kumaşın arkasından bu şekilde görüyorsunuz...iç gösteriyormu diye soran kardeşlerim oldu kimseyi yanıltıp kul hakkı almak istemem,,,
gölgede kesinlikle göstermiyor,yada güneşte bile olsanız direk içi göstermiyor fakat dibinden çekilince elin gölgesini böyle görüyorsunuz,,,
birde kumaşın çift en olup olmadığını sormuştu bir kardeşimiz,kumaşın enini ben alırken çift en demişlerdi bende orada aklıma gelip ölçün demedim fakat evde ölçtüğümde her kumaşın eni 1metre 53 cm çıkmıştı,kızmıştım fakat eşim yeniden götürmeye izin vermeyince bende kaldı
fiyatları ise tamamını 15 tlden almıştım isteyene sırf elimden gitsin diye aynı fiyattan sattım:))
napayım rengarenk görünce içine düşüyorum ama dikmeye geldimi fısssss,çünkü makinamın sürekli nakış kasnağı takılı onu sök bunu tak çok uğraştırı oluyor bazen
neyse canlarım şunu ekleyivereyim iftara hazırlık yapıcam,mavi kumaş bitmiştir,diğer leopar da bir buçuk metre kadar kaldı,kırmızı parlak leopardan sadece bir metre kaldı,diğerlerini isterseniz onlardan 5 er metre var,ama kapanın elinde kalıyor,şu maviyi soran çok oldu aldığım yeri aradım tekrar onlardada kalmamış ama gelicekmiş isteyn olursa alıp yollarım,şimdilik sevgilerrrr

umarım faydalı bir post olmuştur,hayırlı ramazanlar tüm kardeşlerime...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

“... İnsanları yüzüstü cehenneme sürükleyen, ancak dillerinin ürettikleridir.” (Tirmizî, İman 8, İbn Mâce, Fiten
* Kullarıma söyle, sözün en güzelini söylesinler. Sonra şeytan aralarını bozar. Çünkü şeytan, insanın apaçık düşmanıdır.(İsra-53)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...