ÖNEMLİ AÇIKLAMA

burada gördüğünüz ürünlerden edilen siparişleriniz size türkiyenin neresinde olursanız olun,ptt kargo ile gönderilir ve paket ücreti alıcıya aittir(bir kg.aşmadığı sürece paket fiyatı standart 5 tl,dir
çok sorulduğu için bu uyarıyı yazma gereği duydum da:))
HOŞLUK OLSUNNN!!!
NTV MUHABİRİ SORAR:''EN SON OKUDUĞUNUZ YAZAR?''
MÜNİB ENGİN NOYAN:
''CENABI ALLAH' EN SON ÇIKAN KİTABINA BAYILDIM''....

7 Haziran 2014 Cumartesi

POŞETLİKLERİMMM



“ (Bu alış verişi yapanlar), tevbe edenler, ibadet edenler, hamdedenler, oruç tutanlar, rükû edenler, secde edenler, iyiliği emredip kötülükten alıkoyanlar ve Allah’ın sınırlarını koruyanlardır. O müminleri müjdele! ”
(Tevbe Suresi  112.)





selamün aleyküm,hayırlı hafta sonları diliyorum kardeşlerimm...
bugün gene pazar işi poşetliklerimden ekleyivereyim dedim,maksat sayfam şenlensim:))
beğenen olursa fiyatları 5 tl''dir...
topluca sipariş alınırrrrr:))



7 yorum:

  1. GÜLÜM KENDİNMİ DİKİYORSUN BUNLARI ?SADECE BURADANMI SATIŞIN... ÇOK GÜZEL ELLERİNE SAĞLIK ...

    YanıtlaSil
  2. Evet ablacim kendim dikiyorum, pazarci bir ablam var o satiyor, yarisi ona, yarisi bana, aslinda cok bir kazancim olmuyor cunku butun malzemesi benden sadece tezgahi beklemek ondan:))
    Bende belki buradanda isteyen olursa diye bu sayfayi actim,, satislarim artar belki diye:))
    Rabbim emeklerimizi bosa cikartmasin diyelim, selam ve dua ile sevgilerrr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. NEREDESİN AYŞE BANA UZAKMISIN?

      Sil
    2. MEVLA HAKKIYLA ÇALIŞANIN EMEĞİNİ KORUR...ALLAH YARDIMCIN OLSUN CANIM:))

      Sil
    3. Amin ablacim, Allah c.c razi olsun, aynen katiliyorum soylediklerine...
      Ayrica sanada oldukca yakinim bir 15 dakika mesafedesinnn:))

      Sil
  3. Ayşegül hanım ellerinize sağlık,hepsi çok güzeller.Bende sizi ekledim.
    Kandiliniz mübarek olsun..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hoşgeldiniz deniz hanım,çok mutlu oldum,hayırlı kandiller diliyorum,sevgilerrrr

      Sil

“... İnsanları yüzüstü cehenneme sürükleyen, ancak dillerinin ürettikleridir.” (Tirmizî, İman 8, İbn Mâce, Fiten
* Kullarıma söyle, sözün en güzelini söylesinler. Sonra şeytan aralarını bozar. Çünkü şeytan, insanın apaçık düşmanıdır.(İsra-53)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...