ÖNEMLİ AÇIKLAMA

burada gördüğünüz ürünlerden edilen siparişleriniz size türkiyenin neresinde olursanız olun,ptt kargo ile gönderilir ve paket ücreti alıcıya aittir(bir kg.aşmadığı sürece paket fiyatı standart 5 tl,dir
çok sorulduğu için bu uyarıyı yazma gereği duydum da:))
HOŞLUK OLSUNNN!!!
NTV MUHABİRİ SORAR:''EN SON OKUDUĞUNUZ YAZAR?''
MÜNİB ENGİN NOYAN:
''CENABI ALLAH' EN SON ÇIKAN KİTABINA BAYILDIM''....

9 Haziran 2014 Pazartesi

ŞIK HAVLU MODELLERİ


“Sizden, hayra dâvet eden ve iyiliği emredip kötülükten nehyeden bir topluluk bulunsun. İşte onlar felâha erenlerdir.”(Âl-i İmrân Suresi, 104.)

cümleten selamün aleyküm sevgili misafirlerim,hepimize hayırlı ve bereketli bir hafta diliyorum,mevla şu ahir ömrümüzü hep hayırlı işlerle doldurmayı nasip eylesin...
evet bugünde gene pazara hazırlanan havlu örneklerimden ekliyim istedim,hem iğne oyası,hem taş hem parıltı....

 aslında yeri gelmişken birazda şu iğne oyalarına yapılan haksızlığa değinmek istiyorum,,
biliyorsunuz bende dahil bu işlerle uğraşan bütün arkadaşlar bu ürünleri sıkça kullanıyoruz yaptıgımız işlerde,zira talep fazla oluyor bu ürünlere...

fakat üzüldüğüm konu son yıllarda tekstilde dahil bu tarz çeyiz ürünlerinde acayip şekilde hatta çılgınca bir tüketim söz konusu..sürekli şekilde envayi çeşit görseli bol birbirinden şıkırtılı ürünler çarşı pazar ve vitrinleri süslüyor,lakin hiçbiri (benim kanaatim böyle)ninelerimizin,analarımızın ellerinden emek emek göz feri akıtılarak yapılmış çeyizliklerin yerini tutmuyor,ne kullanış olarak,nede özellik olarak...

eskiden çok kaliteli kumaş ve çok kaliteli işçilikle yapılırdı her iş,şimdilerde öyle UCUZLAŞTIKİ herşey anlık parlıyor,saman alevi gibide sönüyor,hatta öyle emek verilerek yapılmış işçiliği bol ürünler beş kuruş etmezken öte yanda paçavra gibi ne kumaşı nede işçiliği beş para etmeyen ürünlere haddinden fazla ücret ödeyenleri,görünce hatta onlar övgü alıpta bizim gibi el emeği işçiliğe burun kıvıranları görünce ne yalan söyliyim yaptığım işden soğur oldum...

tüketim çılgınlığının sonu yok ve çok kolay harcıyoruz herşeyi,zamanı parayı,insanı harcadığımız gibi,herşeyi bütün kaynakları olabildiğince zorluyor,tükettikçe yenileri gelsin,daha iyisi daha kalitelisi çıksın hemde üç beş kuruşa olsun istiyoruz...


vaktim olduğunda eklemek istediğim dikiş odamın resimleri var oradada görürsünüz yığınla hazır ürüne bir çuval para döküyorum alırken,sonra bir kaç parça eksik kalıyor bir daha gittiğimde aaa buda nesi yenimi çıkmış bunlar hayret doğrusu diye ağzım açık kalıyor,çünkü benim aldığım henüz kullanmadığım yığınla ürünün bir daha gittiğimde modası geçmiş oluyor...

diyeceğim şu yukarıda gördüğünüz iğne oyalarınıda fabrikasyonu çıkmış diye el meği olanına fazla rağbet kalmamış,şimdilerde bir pakette on tane yirmi tane olanları falan var alıp çevresini istediğin gibi süslüyorsun,bunlarda onlardan...
niye söylüyorum çünkü çok soruluyor bu kadar malzeme kullanıp bu fiyata nasıl veriyorsunuz,siz ne kazanıyorsunuz diye,malesef sıkıntımda tam bu zaten,hepsine bir çuval para verip ondan sonrada satarken üzerine parada istermisiniz demediğimiz kalıyor...

son sözüm KALİTENİN UCUZU OLMAZ...sadece mecburiyetten fiyat düşürüleni olur,onuda alsan bir sürü kul hakkı ve emeği beraberinde almış olursun

RABB''im emeğimizi zayi etmesin ve emeğe saygılı olanlarla karşılaştırsın.aminnnnn










Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

“... İnsanları yüzüstü cehenneme sürükleyen, ancak dillerinin ürettikleridir.” (Tirmizî, İman 8, İbn Mâce, Fiten
* Kullarıma söyle, sözün en güzelini söylesinler. Sonra şeytan aralarını bozar. Çünkü şeytan, insanın apaçık düşmanıdır.(İsra-53)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...