ÖNEMLİ AÇIKLAMA

burada gördüğünüz ürünlerden edilen siparişleriniz size türkiyenin neresinde olursanız olun,ptt kargo ile gönderilir ve paket ücreti alıcıya aittir(bir kg.aşmadığı sürece paket fiyatı standart 5 tl,dir
çok sorulduğu için bu uyarıyı yazma gereği duydum da:))
HOŞLUK OLSUNNN!!!
NTV MUHABİRİ SORAR:''EN SON OKUDUĞUNUZ YAZAR?''
MÜNİB ENGİN NOYAN:
''CENABI ALLAH' EN SON ÇIKAN KİTABINA BAYILDIM''....

3 Haziran 2014 Salı

ŞIKIRTILI HAVLULAR



"Allah’a ibadet edin ve ona hiçbir şeyi ortak koşmayın. Anaya, babaya, akrabaya, yetimlere, yoksullara, yakın komşuya, uzak komşuya, yanınızdaki arkadaşa, yolcuya ve elinizin altındakilere iyilik edin. Şüphesiz Allah kibirlenen ve övünen kimseleri sevmez."

(Nisa Suresi, 36)
cümleten selamün aleykümmmm
biliyorsunuz daha önce pazara iş yaptığımdan ve nakış yapabilen bir makinam olduğundan burada bahsetmiştim...

her gün post hazırlayamıyorum malesef işim başımı aşıyor,fakat fırsat buldukça
yaptıklarımdan çekip burada yayınlıyorum malumunuz...
bu günde sizlerle birbirinden şıkırtılı bu havlulardan bir kaçını paylaşayım istedim...

havlularımızın bazıları el işçiliği,bazıları hazır güpür bazılarıda makina nakışı yada iğne oyasıdır
bu kadar işi nasıl yetiştiriyorsun diye soruyorlar kardeşlerim bazen,canlarım makinamdan daha sonra bahsedicem özellikli bir makina siz kasnağı takıp ayarlarını bilgisayardan yapıyorsunuz,ona işlemesi kalıyor,daha sonra nakışın işleme süresine kaç ilmek işleneceğine bakıp bu sürede siz diğer işlerinizi ayarlayabiliyorsunuz,ister oturup teyellerinizi hazırlayın,ister başka işlerinizi yapın:))
ben bizim evin ayşe kadını diyorum ona:)))
neyse diyeceğim havlu ve malzeme bana çuvallarla ve kutularla geliyor dikiş odamda koyacak yer kalmıyor bazen o yüzden sizlere tam istediğim gibi ayrıntılı resimler çekemiyorum çünkü odam dar(yerim dar diye bişey varya o geldi aklıma:))
bu yüzden her yaptığımın resmini ayrı ayrı çekme imkanım olmuyor ama birgün kasnakta işleme yapılırken bir video çekimi planlıyorum nasipse...
bu aralar malum yaz geldi pek evde duramıyorum habire temizlikler,ziyaretler derken fırsatım olmuyor şöyle gönlümce bir post hazırlamaya,aslında ben öyle hızlı hazırlıyorumki bu yayınları şu anki yazma şeklimi görseniz kahkahaya boğulursunuz:))
diyeceğim o ki şimdilik ara ara bu havlularımdan ekliycem sayfam boş kalmasın diye,sizde beğendiklerinizden sipariş edebilirsiniz,fiyatları 15 ila 35 arası değişiyor,havlusuna ve işleme usulüne,iğne yada el emeği olmasına göre yani...
hepsini tek çekme imkanım yok dedimya pazardaki sergimizden orada asılmış hallerini çekmek daha kolay geldi,bende işin kolayına kaçtım:((
şimdilik sevgiler  görüşmek ümidiyleeee


4 yorum:

  1. aleykümselam, Ayşegül. nasıl yani makineyi bırakıyorsun o kendisi mi işliyor. ilk defa böyle bir şey duydum. çok güzelmiş. bu arada çok güzeller. kolay gelsin.

    YanıtlaSil
  2. Ve aleykum selam ocecim hosgeldin...
    Evet canim sen ayarlarini yapiyorsun o kendisi isliyor, makinam bilgisayarli ve tam otomatik profosyonel bir makina, icerisinde binlerce desen var zaten ama cogu hicbir ise yaramaz, o yuzden kendim desen tasarimi ve logo calismalarimi hazirlayip servisine goturup makinaya tanitmalarini istedim ve cd yaptirdim, boyle daha kolay, hangi deseni istiyorsan sayisini tiklayip renklerini filan seciyorsun, boyle kolay anlattigima bakma oldukca vakit aliyor, en iyisi ilerleyen gunlerde bununla ilgili bir post hazirlamak:))
    Hosuna giderse bir tanede sen alirsin belki:))

    YanıtlaSil
  3. merhabalar Ayşegül Hanım.öncelikle teşekkür ediyorum.beğendiğiniz lifin yapılışını sayfamda paylaşmıştım. bu linkten bakarsanız görebilirsiniz.kolay gelsin.sevgilerimle...
    http://arzununhobileri.blogspot.com.tr/2012/05/lif-modeli-ve-resimlerle-yapls.html

    YanıtlaSil
  4. tesekküerler arzu hanımcım,başladım bile çok sağolun :))

    YanıtlaSil

“... İnsanları yüzüstü cehenneme sürükleyen, ancak dillerinin ürettikleridir.” (Tirmizî, İman 8, İbn Mâce, Fiten
* Kullarıma söyle, sözün en güzelini söylesinler. Sonra şeytan aralarını bozar. Çünkü şeytan, insanın apaçık düşmanıdır.(İsra-53)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...