ÖNEMLİ AÇIKLAMA

burada gördüğünüz ürünlerden edilen siparişleriniz size türkiyenin neresinde olursanız olun,ptt kargo ile gönderilir ve paket ücreti alıcıya aittir(bir kg.aşmadığı sürece paket fiyatı standart 5 tl,dir
çok sorulduğu için bu uyarıyı yazma gereği duydum da:))
HOŞLUK OLSUNNN!!!
NTV MUHABİRİ SORAR:''EN SON OKUDUĞUNUZ YAZAR?''
MÜNİB ENGİN NOYAN:
''CENABI ALLAH' EN SON ÇIKAN KİTABINA BAYILDIM''....

9 Temmuz 2014 Çarşamba

AYŞEGÜLÜN ATÖLYESİ

 dikiş ipleri
 kenar fistolar

 hazır harçlar

 hazır havlu kenarları
 tülbent uçları
 parlak kumaşlarımdan bir kaçı
 kuşlu havlularım kenarları yapılacak
 havlu püskül ve harçları
 elimde hazırladığım kurdela çiçeklerim
 saten kurdela çekmecesi
 hazır aplikelerim
 en sevdiğim toplayıcılarım:)
 sevgili makinam
 dikiş bobinlerim
 keçelerim ve hazır güpürler
 aplike tavşancık çekmecesi ve aparatlar



 çanta malzemelerim ve süslemede kullandığım ıvır zıvır:)
 ör beni diye bağıran lif iplerim
 el işlerimden kalan yünlerim
 olmazsa olmaz canım gülüm odamın gülen yüzü















 çekmeceler dolusu tülbent kenarı:)
 oyalanmayı bekleyen yazmalarım
 her çeşit deri sap,kulp ne varsa
 fiyonkluk kurdelalar
 oğluşumun kitapları

 bendenizin kitaplığından


 nakış desenlerimden bir kaçı:))

 kanaviçe işlemeye başladığım namazlık için çizdiğim cami desenim
 kıymetlilerimmmmm:)

 incik boncuk
 boş vakitlerimde oyalanmak için hazırladığım kurdela çiçeklerim
 yazma oyası masuralarım

 makina nakış iplerinden birkaçı
 havlu oyası masurları
 ayşegülün kitaplığından

 canım kitaplarımmmm

 işlenmesi yarım bekleyen lalelerim:)

 oğluşumla vakit geçirme etkinliği güllerimiz
 teyzeleri oğluşumdan size gelsin:))elleriyle yaptı bende yardım ettim

 ilerleyen günlerde düzenlenip sepete konmuş halini yayınlarım anlatımıyla birlikte:))
 patik süsleme malzemelerim



 geri dönüşüm kurdela çiçeklerim

 bunlarda allı pullu süsleme harçları

 bu resimleri şuna şumu gider buna bumu gider dediğim bir zamanda çekmiştimde:))
yayıntıların kusuruna bakmayın artık


 bu gördükleriniz daha önce yayınladığım seccade takımını süsleme aşamasında çekilmiş resimleri


 bunlarda peçeteliklerimin süsleme aşaması


 nişan bohçası ve tepsi örtülerinin süsleme kısmı


 eeee siz sadece bitmiş halini görüyorsunuz tabiii:))
 birde beni düşünün kendimi kaybediyorum bunların arasında,önce dik,sonra süsle,temizle ,ütüle derken,ayşegül uçmuşşşşş:))

MERHABALAR HAYIRLI RAMAZANLAR YENİDENNNNNN

canlarım malumunuz epeydir zaman ha bu gün ha yarın yayınlıycam desemde bir türlü fırsatım olmadı nasip bu güneymiş,hep sordunuz merak edenler oldu,bende aslında bana göre hobi odam fakat eşime göre dikiş atölyem olan evimin en kalabalık,en sevimli,en eğlenceli ve rengarenk odasından bir kaç kareyi sizlerle bu gün paylaşıvereyim dedim,,,
dağınıklık için kusura bakmayın zira resimlerin bazıları önceden bazıları sonradan karışık çekim oldu,çünkü bu odayı asla tamamen düzenli bulamıyor insan,ya nakış,ya dikiş,ya süsleme derken hep yayıntılı,kaçmak kafa dağıtmak istediğimde sığındığım bir yer burası,bayıla bayıla okuduğum kitaplarım,arasında kendisini kayvettiğim şurası şöyle olsun ,burası böyle olsun deyip içinde yitip gittiğim çizimlerimi burada yapıyorum,kumaşlarımı hep burada kesiyorum mesela(ondan halım ters:))böyle olunca iplik yapışmıyorda bendenizin icadı:))
aslında o kadar çok resim varki daha yayınlanacak ohooooo,fakay kastı yükleyemedim daha kumaş kısmına hiç girmedim,hele dolapların içini ve yüklük kısmını hiç karıştırmayın açsam tepeme dökülecek kadar kumaş ip ve tül dolu:))
onlarıda başka postta yayınlıyım en iyisi dedim...
canım kardeşlerim sizlere bolca resimli bir yayın hazırladım çünkü önümüzdeki birkaç günüm iftar yemeklerim yoğun ve kalabalık geçeceğinden burası rengarenk kalsın istedim,,,,
sizler ayşegülün renkli dünyasında gezinirken bende misafirlerimi layıkıyla ağırlamanın derdinde olucam nasipse....
şimdilik kucak dolusu sevgiler,fikirlerinizi yazın haaaa,ara ara bakarım ben,ayşecik her işe yetişir ALLAHc.c izniyle:)

10 yorum:

  1. ayşegülcüğüm bak bak hayran oldum. ne güzel gerektiğinde dağıtıp, gerektiğinde çok eğlendiğin bir hobi odasına sahipsin. o dolaptan ben de var içine havlu koyduğum, aklımı çeldin sanki, bütün eşyalarımı bir yere toplayıp bende mi acaba küçük bir hobi dolabı yapsam :))
    misafirlerini Allah 'ımın izni çok güzel ağırlayacağına inanıyorum. sevgilerimle canım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgiler benden ozlemim canim kardesim, evetinsanin mendine ait biryasam alani olmasikadar super birsey yokmus, fakat o hayalime kavusmak pek kolay olmadi benim icin, cunku kiraciyim ve uc oda bir salon evimiz, fakat mutfakcok kucuk, kiler yok, ustelik bir oda kizima ait digeri yatak odasi, en kucuk odayida kiler yaptim,oyle oturulmayan kapali salonlari temizleyip duracak bir hanim degilim sahsen, evin her alanini doyasiyakullanmayi severim ben, hal boyle olunca esim baslarca (2sene kadar:)) bana makina almaya yanasmadi hic,nereye koycaksin kocaman
      seyi diye...sabirla yalvar yakar, gonlu oldu,a ldik makinayi bu kezde kumasti ipti, alzemeydi, adamin gormez tarafindan alip alip tikistiriyorum bazalarin cekyatin altlarina:))...
      Derken kizim evlenip kendi yuvasini kurunca, tabi evdende bir evlik ceyiz bosalinca anaaaa bakti meydan bana kaldi, baslarda esim hani hic heveslenme o odaya kucuk bir tv alip ben yerlesicem dedi, sonra 4 yasina basan oglusum baba bana arabali yatak al cilek odasi al demeye basladi, baktim benim hayaller suya dusecek, bir sabah adam ise ben odaya kostum, aksama kadar bu mutfakta duran dolabi cekistir bakalim, kizin ban yadigarkalan genc odasini cekistir bakalim, bazalari dokustur bakalim derken kendimde gecmisim adamcik eve geldiginde evi taniyamadi:))
      Dedimki canim b enim al salon ve yatak odasi senin olsun, hangisine istiyorsan gonlunce yerles, kucuk odayida kilerden vazgecip ablasindan kalan sifonyer ve bazayla oglusuma hem oyun odasi yapip hemde yatak odasina cevirince herkesin gonlu oldu, esim salona yerlesti, oglusum odasini gonluncedagitip butun oyuncaklarini ortaya yigacak alan bulmaktan memnun, tabi bende kendime gonlumce yayilacagimbirala yaratmaktan mutlu gecinip gidiyoruz,,,
      Ozlemcim aklina gelen fikri en kisa surede hayatagecir tamammiinsan acayip mutlu hissediyorr,,
      Zira su ara esim isyan bayragini ceksede evdeki isgaliyetim devam ediyor kapali balkonu ve diger odayi hatta fazlalik olan iki dolabida ele gecirmis vaziyetteyim, esim gecenlerde hanim ya biran evvel butun bu fazlaliklari bu evden yok et yada sanabir dukkan acalim otur icine biktim bu kalabaliktan dedi:))
      Yakindir amacima ulasicam galiba, benimde derdim o zaten:)))

      Sil
  2. aa unuttum oğlunun yaptığı güllerin açıklamasını mutlaka bekliyorum :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ozlemcim o guller epeydir aklimda fakat birzaman bulup cekemedim, ayrica resimleyip ekliyce nasipse, hatta senin icin nizlandirmayi dusunuyoru hemen simi gidiyorum oglusumn tepesine;))

      Sil
  3. merhabalarrrr..
    blogunun tadini cikar aysegulcum..
    opuyorum seni..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canim hosgeldin, bende kocaman opuyorum sevgiler....senin bahce kadar olmaz ya neyse, bizim oylanmalkkta burasi iste;))

      Sil
  4. Dikiş ve nakışla hiç yakınlık kuramamış olmama rağmen ben bile heveslendim bu görüntülerden. Sağlıkla, mutlulukla güzel çalışmalara... Sevgiler

    YanıtlaSil
  5. Sarkaçcim hosgeldin, eminim her hanimin icinde mutlaka bir yatkinlik vardir bu islerin herhangi birisine sadece o kesfedilmemistir o kadar, zira fitratimizda var bu islere merak, herhalde ondandir hic ugrasmasak bile vitrinde gordugumuz bir kiyafete yorum yapar ayyy o hic olmusmu oraya ben olsam soyle yaparim deyiveririz, yada bir sikirti gorsek icine duseriz, bazilarimiz sadeligi sever ama o bile is yakistirmaya geldiginde beceri ister, diyecegim bunca emegi bu kadar maharetinle ortaya cikarttigina gore basina gecsen bu isleride layikiyla halledersin hic suphem yok, sevgiler benden canimmm

    YanıtlaSil
  6. Selamun aleykum ve Rahmetullah...
    MasaALLAH ne guzel atolye bu boyle..Çok beyendım. hele malzemerın superler. :) bende ısterım boyle bır oda ama sımdılık olamaz. ınsaALLAH bır gun :) hayırlı ısler yaparsın ablacım burada ınsaALLAH. bende oglun ıle yaptıgın gullerı merak ettım . mısafırlerınle hayırlı ıftarlar..
    ALLAHa emanet ol...

    YanıtlaSil
  7. Canim kardesim hosgeldin, rabbim daha iyilerini sana nasip etsin, gonlunden gecen tum hayirli hacetlerini kabul buyursun insallah,, bugun ekliycem naaipse gullerin yapimini, hayirli cumalar canim benim..

    YanıtlaSil

“... İnsanları yüzüstü cehenneme sürükleyen, ancak dillerinin ürettikleridir.” (Tirmizî, İman 8, İbn Mâce, Fiten
* Kullarıma söyle, sözün en güzelini söylesinler. Sonra şeytan aralarını bozar. Çünkü şeytan, insanın apaçık düşmanıdır.(İsra-53)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...