ÖNEMLİ AÇIKLAMA

burada gördüğünüz ürünlerden edilen siparişleriniz size türkiyenin neresinde olursanız olun,ptt kargo ile gönderilir ve paket ücreti alıcıya aittir(bir kg.aşmadığı sürece paket fiyatı standart 5 tl,dir
çok sorulduğu için bu uyarıyı yazma gereği duydum da:))
HOŞLUK OLSUNNN!!!
NTV MUHABİRİ SORAR:''EN SON OKUDUĞUNUZ YAZAR?''
MÜNİB ENGİN NOYAN:
''CENABI ALLAH' EN SON ÇIKAN KİTABINA BAYILDIM''....

3 Temmuz 2014 Perşembe

DÖNÜŞTÜR ETEKTEN ELBİSE

 bu benim pazarda görüp aman tamda benlik cıvıl cıvıl evimde giyerim deyip aldığım bir etekdi:))
 eve gelip giyincede derin bir ahhhh çektiğim zira çıplak giyinik gezilecek cinsten bir etek olduğunu farketmemle yukarıdaki hale dönüştü:))

selamün aleyküm kardeşlerim vaktiniz hayrolsun inşALLAH...
bu gün size dikiş atölyemden bir post hazırlıyordum fakat resim çok olunca düzenlemesi uzun sürdü,namaz vakti girdi araya bende hemencecik bir kolaylık düşünüp geçen sene aldığım eteğin başına gelen dönüşüm macerasını anlatıvereyim dedim,,,
aslında bu elbiseyi daha öncede gördünüz bloğumda fakat hikayesini yazmamıştım ilk bloğumu açtığımda ekleyivermiştim öylesine
bu güne nasipmiş...
bu güzel elbise kime nasip oldu derseniz ilk kez hala olmama vesile olan fransadaki kuzucuğuma nisama nasip oldu,,,şimdi birde kardeşi oldu banada yenilerini dikmek kaldı:)))
sizce nasıl olmuşşş???

6 yorum:

  1. Merhaba
    Dıy projelerini çok seviyorum biz hanımların yapamayacağı hiç bir şey yok şu hayatta...
    Çok beğendim benimde çingene eteğim var böyle bir dönüşüm için bekleyen 🌸🌸
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Leylacim aynen katiliyorum, azimle mican tasi deler derlerya:)) bence tam biz hanimlara gore bir soz,,
    Su cahil kardesin diy ne demek diye merak ederdi hep, demek donusturmeyemi deniyormusss:((
    Sagolasin canim bisey daha ogrendim, bu arada merakla bekliyorum o etegin donusmus halini, kopya cekicemde;))

    YanıtlaSil
  3. Selamun aleykum ve Rahmetullah.. Ablacım ellerıne sağlık eteğiın donsumu cok guzel olmus. ne demısler kıme nıyet kıme kısmet :)

    YanıtlaSil
  4. Hosgeldin fatmacim, aynen oyle tatlim, halaya niyet kuzene kismet;))

    YanıtlaSil
  5. Merhabalar. Benden bir iade-i ziyaret :) Blogunuz cok guzel, emeginize saglik. Etekten elbise fikri de cok akillica :)
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  6. Hosgeldin canim sevgiler benden:))

    YanıtlaSil

“... İnsanları yüzüstü cehenneme sürükleyen, ancak dillerinin ürettikleridir.” (Tirmizî, İman 8, İbn Mâce, Fiten
* Kullarıma söyle, sözün en güzelini söylesinler. Sonra şeytan aralarını bozar. Çünkü şeytan, insanın apaçık düşmanıdır.(İsra-53)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...