ÖNEMLİ AÇIKLAMA

burada gördüğünüz ürünlerden edilen siparişleriniz size türkiyenin neresinde olursanız olun,ptt kargo ile gönderilir ve paket ücreti alıcıya aittir(bir kg.aşmadığı sürece paket fiyatı standart 5 tl,dir
çok sorulduğu için bu uyarıyı yazma gereği duydum da:))
HOŞLUK OLSUNNN!!!
NTV MUHABİRİ SORAR:''EN SON OKUDUĞUNUZ YAZAR?''
MÜNİB ENGİN NOYAN:
''CENABI ALLAH' EN SON ÇIKAN KİTABINA BAYILDIM''....

25 Temmuz 2014 Cuma

FİLİSTİN İNTİFADA

Kardeslerim cumleten hayirli cumalar...
Aksamdan beri ulke tv.yi izliyorum filistinde onbinler ayaklandi bugun cuma namazinda istanbulda eminonu yeni camide filistindeki kardeslerimize destek mitingi var, lutfen imkaniolan katilsin ,, gun bir olma birlik olma gunudur,,
Aksamdan beri izliyorum surekli yayini yapanlar baska tv kanallarinda bu ayaklanmadan hic soz etmediklerinden sikayet ederek birtek bizim degil mescidi aksa butun musluman aleminin ilk kiblesidir butun basin yayin organlarini gerekli sorumluluga davet ediyoruz diyerek cagri yapiyorlar, ne ilginctirki kesintisiz bu saate kadar yapilan yayin sadece bu kanalda digerlerinde birsey goremedim,,,
Su ana kadar pek cok israil askerinin hatta ust duzey yetkili askerlerinin olduruldugunu fakat israil devletinin bunun dunyada duyulmasini istemedigi icin basini susturdugunu giderek dunyanin gozunde gucsuz bir duruma dustuklerinin bilinmesini istemediklerinden bahsediliyor surekli diger kanallarada cagri yapikiyor...
Israil ekonomisinin son gunlerde tarihinde gorulmedigi kadar darbe aldigindan, son saldirilarla birlikte kapatilan hava alanlari yuzunden  sadece 5 gunde milyon dolarlarca zarar ettiklerinden bahsediliyor ve para birimleri ilk kez tarihinde bu kadar gerilemis borsalari alt ust olmus halde fakat kamu oyuna bunlari hicbir kanal duyurmak istemiyor, sanki bilincli sekilde israil surekli guclu ve devlesmis gosterilmek isteniliyor, oysa 1940 larda bile bu kadar aciz duruma dusmemisti, bu kadar bombalari, yagmur gibi yagdirip daha fazla saldirmaya baslamalari sirf son gjnlerde aldiklari hem ekonomik hemde piskolojik baskilar yuzunden, kendilerini koseye sikismis hissetmelerinden kaynaklaniyor diye isin uzmanlari uzun uzun anlatiyor ve tv.de bilerek gostermiyorlar lutfen sosyal medya ayaklansin duyurun gercekte neler oldugunu diyede habire cagri yapiyorlar...
Bende buradan yazip duyurmak istedim nolur hic birsey yapamayan duasiyla desteklesin...
Gunlerdir ne yedim ne istim gozyaslarim sel oldu pek cogumuz gibi, sabahlara kadar gozyaslarim sel oljp akti baslarina ebabil kuslari yagsin diye diye...
Simdi umudum geei geldi, dayanin kardeslerim insALLAH zafer islamindir yakinda....
Rabb"im elbette nurunu yayacak yeryuzune bunca yakaris bosa cikmaz elbette,,,
Kardeslerim artik bayram sonuna kadar yazamiycam çünkü kisa bir bayram tatiline cikiyorum bugun nasipse, bu sebeple skmdiden butun sayfami takip eden kardeslerimle birlkte cumle musluman aleminin bayraminin hayirla gecmesini, arinmis affolmus sekilde insALLAH tamamlayabilmeyi bu mubarek ayi,, gelecek bir sonraki mubarek aya kadarda dunyadaki butun zulümlerin dinmesini niyaz ediuorum,,
Sevdikkerinizle birlikte gecireceginiz nice bayramlariniz olsjn, fakat icimizin kan agladigi bu surecte elimizden ve dilimizden yardimimizi esirgemeyelim dunyanin dort bir yanindaki kardeslerimizden insALLAH

6 yorum:

  1. Kardeslerim lutfen cumle dusuklukleri icin ve eksik harfler yuzunden kusuruma bakmayin zira bu yYini tabletten hazirlayip atmak bayagi sikintili bir is benim icin,,, hem bu saate kadar uykusuz sesebes olunca, hemde aglamaktan gozlerimi acamayacak kadar gozler sis olunca bu kadar becerebildim, farkindaysaniz resim bile ekleyemedim mazur gorun, affiniza siginir tekrar hayirli bayramlar dilerim♡♥♡♥♡♥

    YanıtlaSil
  2. Harika bi yazı olmuş,Rabbim tüm müslümanların yardımcısı olsun,İsraili de yerle bir etsin inş.
    Hayırlı bayramlar

    YanıtlaSil
  3. Amin kardesim sizede hayirli bayramlar diliyorum, sevgiler

    YanıtlaSil
  4. Hosgeldin canim sevgiler benden♡♥♡♥
    Takipciler butonu papaganlarin altinda:))))

    YanıtlaSil
  5. sevgili aysegul..beni cok guldurdun biraktigin yorumdaa:))))))))
    neden attinnnnn..ben onlari cok seviyorum
    ister ivir zivir de...istersende benim sevdiklerim de
    ama atma,,iki dakkikada tozda alirsin..tabi bu ne varsa topla anlamina gelmiyor,..begendiklerini topla
    su anda bir dolabimi boyuyordum,,bazen delimiyim dedigimde oluyor...
    eskittiiiiiiim dolabi,,olmadi tekrar beyaza boyadim..saki cig durdu ..salonda
    bakalim ne olucak zavalli dolap..
    ama bitip yerlestirince ,,cok keyif aliyorum
    bak ne uzun uzun yazdim..kurumustur ben gene gidip bir bakmaliyim:))))
    sevgiler ...kolay gelsin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hoşgeldin cihan abla.sende beni çok güldürdün şimdi,ilahi hatun ne kadarda hayat dolusun maşallah barekallah....

      rabbim hep neşeni arttırsın,hayranım yaptığın icraatlere,ama ben sıkılıveriyorum valla elimde ne varsa fıcıttırıverdığim çok olmuştur,çok sıkıntılı hatunsun vesselam diyende çoktur napayım daralıveririm...
      aslında yapım olduğundan fazla sabırlıdırda el işine karşı değil mübarek sadece insanlara ve olaylara karşı böyle,nolurdu acıkta elişlerime tahammüllü olaydım:((
      dolabınında çok harika olacağından hiç şüphem yok canım benim merakla bekliyorum,sevgilerrrr

      Sil

“... İnsanları yüzüstü cehenneme sürükleyen, ancak dillerinin ürettikleridir.” (Tirmizî, İman 8, İbn Mâce, Fiten
* Kullarıma söyle, sözün en güzelini söylesinler. Sonra şeytan aralarını bozar. Çünkü şeytan, insanın apaçık düşmanıdır.(İsra-53)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...