ÖNEMLİ AÇIKLAMA

burada gördüğünüz ürünlerden edilen siparişleriniz size türkiyenin neresinde olursanız olun,ptt kargo ile gönderilir ve paket ücreti alıcıya aittir(bir kg.aşmadığı sürece paket fiyatı standart 5 tl,dir
çok sorulduğu için bu uyarıyı yazma gereği duydum da:))
HOŞLUK OLSUNNN!!!
NTV MUHABİRİ SORAR:''EN SON OKUDUĞUNUZ YAZAR?''
MÜNİB ENGİN NOYAN:
''CENABI ALLAH' EN SON ÇIKAN KİTABINA BAYILDIM''....

23 Ekim 2016 Pazar

UZUN BİR ARADAN SONRA YENİDEN MERHBA

Huzunlu bir merhaba
 Selam olsun tum yolu bu sayfadan gecenlere,
Malumunuz çokkkk uzun zamandır yayın paylaşamadım internet bağlantım yoktu, gene yokta başka çözümler buldum şimdilik, geçici...

Her neyse bu gece bir selam verip geçmek  istedim sadece çünkü çok hüzünlüyüm yüreğim buruk, sebebini ilerleyen günlerde elim kolum tutup takatim yerine gelince paylaşayım inşALLAH...
Şimdilik hayırlı geceleriniz olsun ve sağlıkla uyandığınız ve umutla dirildiğiniz hayırlı sabahlarınız

6 yorum:

  1. Hayırlı sabahlar kardeşim neden hüzünlüyüm diyorsun hüzün mevsimi mi etkiledi seni canım...yaz bana müsait zamanında olur mu?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım kardeşim hoşgeldin.dün Hakkari'de şehit düşen kardeşimiz vardiya bizim mahallemizin genclerindendi onun cenaze merasimi vardı yıkıldık. Daha sonra bir post hazirliyim diye kısacık yazabildim. Dilimde soylenecek cok söz içimde haykıracak yığınla nefretimi içime biriktirip yazıya dökecek derman bulamadim.görsen ailesini nasıl perisanlar.Rabbim mübarek etsin sabirlar yagdirsin hepsinin üstüne. Boğazim düğüm düğüm hala.ne diyim lanet okuyorum yapanlara.kardeşimde asker ve hergün bu korkuyla yasiyorum yürek hoplantisiyla.hepsi bizim evladımız oralarda vatan toprağını koruyanlarin. kardeslerimizin hepsine sabri Cemil gidenlere kamil makamlar diliyorum Mevladan.sefaatlerine Rabbim cumlemizi nail etsin aminnnnnn. Ecmain

      Sil
    2. Canım kardeşim hoşgeldin.dün Hakkari'de şehit düşen kardeşimiz vardiya bizim mahallemizin genclerindendi onun cenaze merasimi vardı yıkıldık. Daha sonra bir post hazirliyim diye kısacık yazabildim. Dilimde soylenecek cok söz içimde haykıracak yığınla nefretimi içime biriktirip yazıya dökecek derman bulamadim.görsen ailesini nasıl perisanlar.Rabbim mübarek etsin sabirlar yagdirsin hepsinin üstüne. Boğazim düğüm düğüm hala.ne diyim lanet okuyorum yapanlara.kardeşimde asker ve hergün bu korkuyla yasiyorum yürek hoplantisiyla.hepsi bizim evladımız oralarda vatan toprağını koruyanlarin. kardeslerimizin hepsine sabri Cemil gidenlere kamil makamlar diliyorum Mevladan.sefaatlerine Rabbim cumlemizi nail etsin aminnnnnn. Ecmain

      Sil
  2. merhaba blogunuzu yeni keşfettim bende beklerim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hosgeldiniz çok mutlu oldum.ben sizi severek izliyorum zaten sevgili sevgiciğim degmesin yagli boya nin sahibinin sayfasında görmüştüm ilk o zaman gezmiştim blogunuzu.severek izliyorummmm😊

      Sil
    2. Hosgeldiniz çok mutlu oldum.ben sizi severek izliyorum zaten sevgili sevgiciğim degmesin yagli boya nin sahibinin sayfasında görmüştüm ilk o zaman gezmiştim blogunuzu.severek izliyorummmm😊

      Sil

“... İnsanları yüzüstü cehenneme sürükleyen, ancak dillerinin ürettikleridir.” (Tirmizî, İman 8, İbn Mâce, Fiten
* Kullarıma söyle, sözün en güzelini söylesinler. Sonra şeytan aralarını bozar. Çünkü şeytan, insanın apaçık düşmanıdır.(İsra-53)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...